AEG F78600VI1P - Reviews

volledig integreerbaar
Maximale belading
13 couverts

Annemarie30 13-04-2016 Product paar dagen in bezit

Stille Vaatwasser met zeer goede handigheidjes

Zo'n stille vaatwasser en alles wordt zeer goed schoon en droog! Dit keer voor Aeg gekozen en volgens mij een zeer goed keuze. De siliconen rubbers waar glazen in gehangen kunnen worden en rekjes waardoor alles zeer goed blijft staan. Zeer ruime vaatwasser! Top!

John en Ellen 14-07-2014 Product paar weken in bezit

Blij met de vaatwasser, goed wasresultaat, zeer veel ruimte, zowel onder als boven kunnen grote borden, pannen etc. Wasresultaat blijft goed. Alleen de bestekbak niet vol voor de vaatwastablet dispencer zetten, want dan gaat deze niet goed open en lost het vw. Tablet half op. Verder erg tevreden tot nu toe.

Frenkie12 03-07-2014 Product paar dagen in bezit

De AEG F78600ViP is een fijne vaatwasser. De vaat wordt glanzend schoon. De machine heeft een ruime keuze in programma's en wast geruisloos.

Frenkie12 03-07-2014 Product paar dagen in bezit

De AEG F78600ViP is een fijne vaatwasser. De vaat wordt goed schoon. De keuze uit verschillende programma's is ruim. De vaat kan er goed ingezet worden. De machine is heel stil tijdens het wassen.

evabente 02-07-2014 Product paar dagen in bezit

een perfect en geruisloos apparaat met veel binnen ruimte. Wij vertrouwen op AEG dat het een duurzaam en onderhoudsarm apparaat is.

Pieperboer 02-07-2014 Product paar dagen in bezit

Prima spul AEG alles zoals verwacht, fijne indeling en makkelijk te bedienen. Levering en serice ook uitstekend. Degelijk zoals je kunt verwachten bij AEG.

susan stavenuiter 28-06-2014 Product paar dagen in bezit

net een aantal dagen in gebruik, werkt naar behoren. zo hoort een vaatwasser te zijn, makkelijk ook in onderhoud

F.Smekens 24-06-2014 Product paar weken in bezit

Stille vaatwasmachine, goede was- en droogresultaten, voldoende programma's, ook verkorte programma's te kiezen (grotere waterkracht, daardoor iets meer hoorbaar), indeling wat minder handig dan vorige vaatwasser (is ook kwestie van wennen). Tot dusverre geen spijt van de aankoop.

RRaymond 20-06-2014 Product paar dagen in bezit

Deze vaatwasser is geplaatst in onze nieuwe keuken. Je kunt er veel vaat in kwijt, de mogelijkheden zijn prima. Hij is heerlijk stil! De vaat wordt goed schoon, het droogresultaat is iets minder dan onze vorige vaatwasser. Stenen bekers moeten enigszins schuin geplaatst worden om een droge bovenkant te hebben.

peewee1962 11-06-2014 Product paar dagen in bezit

7,6
ik heb hem nog maar net ingebouwd en dat ging prima.
de eerste wasjes zijn er mooi schoon uitgekomen