Indesit DIFP 18B1 A EU - Reviews

13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
49 dB

Arthur 12-07-2016

Prima prijs, schoonmaak resultaat valt tegen.

Onze Bosch inbouwvaatwasser (€470,- nieuwprijs) ging definitief struk na 4 jaar (diverse keren klachten gehad. Pomp heater stuk te zijn.
Bosch voorrijkosten: €60,- Pomp Heater €128,- Arbeidsloon €100,- totaal: €288,-

Daarom, €308,- een nieuwe.
+ Zeer zeer makkelijk in te bouwen en te stellen. Alles via de voorzijde.
+ Simpele bediening, digitaal schermpje, 2 knopsbediening.
+/- relatief rustige kwa geluid.
+/- Droogfunctie zou beter kunnen.
- Schoonmaakresultaat. Onder de maat. Vuile pannen niet goed schoon, bij teveel stapelen blijven er etens resten achter.
- Geen verstelbare hoogte bovenrek
- Indeling rek wat karig voor klein servies werk

Eerlijk is eerlijk. Indesit is geen Bosch, die was echt goed en degelijk, en maakt zeer goed schoon, maar portomonee keuze speelt ook een rol in het proces.
Voor dit geld is de Indesit een boven prima vaatwasser, 2 jaar garantie, en doet wat hij moet doen (mij niet aan het aanrecht zetten).

Gako 15-02-2018

In eerste instantie prima maar....

In eerste instantie een prima vaatwasser voor dat geld. Echter nu ik een half jaar verder ben en we veel op eco stand draaien blijft er een plakkerige substantie achter in de gehele vaatwasser. Dit gaat met een vaatwasreinigingmiddel wel weg maar is dan binnen 2 weken weer terug.
Tevens vallen er in het bestekbakje gaten en verkleurd ook het plastic van het bestekbakje. Indesite geeft aan dat het komt door verkeerd gebruik van het bestekbakje. Dit is echter niet het geval. Een nieuwe leveren zit er niet in. Een nieuwe universele zelf kopen kan niet vanwege de indeling van de vaatwasser past er niet een universeel bakje.
Achteraf zou ik deze vaatwasser dus nooit gekocht hebben.

Pluspunten

• Droogt prima

Minpunten

• Vieze substantie blijft achter met eco stand
  • Kapot bestekbakje binnen half jaar

Yvonne 30-12-2015

Deze machine net in huis, wat een fijn stil apparaat.Voor de indeling een 9 gegeven ipv een 10, omdat de bordenrekjes niet neerklapbaar zijn, maar dat is maar een detail.
Veel machine voor weinig geld.

sjonnies123 11-02-2014

vaatwasser nu een paar weken in bezit werkt zeer goed en maakt goed schoon droogt ook geweldig en is simpel in gebruik tot nu toe heel tevreden