De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV4EBX00N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ha van lohuizen 03-08-2022

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV4EBX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne vaatwasser. Hij is ruim en makkelijk in te delen naar wens. Ik heb er ook een aparte besteklade bij wat fijn is als je veel bestek hebt en je kan de ruimte van de bestekbak ergens anders voor gebruiken.

Marja 02-08-2022

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch SMV4EBX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne luxe geruisloze machine, voor mij geen minpunt. Heel erg blij mee, ik had jaren eerder een bosch moeten kiezen. Ik wacht nu met smart op mijn koelvriescombinatie :)

Bako 29-07-2022

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV4EBX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben werk de vaatwasser perfect. App is erg handig.

M. Buijs 27-07-2022

Super fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch SMV4EBX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer fijne vaatwasmachine zowel in bediening als in was resultaat

RonS 24-07-2022

So far so very good

Geschreven voor: Bosch SMV4EBX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne, stille machine met veel programma's en het feit dat hij connected is is toch wel toegevoegde waarde. En oja, de vaat komt er heel en schoon uit!

HdeG 22-07-2022

Schoon en super droog

Geschreven voor: Bosch SMV4EBX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vaat wordt super schoon, de glazen en het bestek zijn weer glanzend. De besteklade is de investering meer dan waard. Alles word goed droog.

Christel 19-07-2022

Geschreven voor: Bosch SMV4EBX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tot nu bevalt de vaatwasmachine prima.
Schone vaat en er zitten veel handige programma's op zoals onder andere voor een half gevulde machine!

Clarie 19-07-2022

Perfecte Keuze

Geschreven voor: Bosch SMV4EBX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top vaatwasser, handige bediening via smartphone, wast prima schoon en een superglans over de vaat

Fam. Krol 18-07-2022

Uitstekende vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV4EBX00N

Ideale vaatwasser, hier is goed over de gebruiksgemak nagedacht. Ook de neerklapbare rekken is een uitkomst. Ook handig is app in combinatie met zonnepanelen. Zo kun je op het juiste moment van de dag de vaatwasser starten.
Wij zijn er erg blij mee.

Henk 17-07-2022

Super apparaat.

Geschreven voor: Bosch SMV4EBX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige vaatwasser, superstil,handige indeling dmv verstelbare
beugels en rek en een ruime keuze van programma,s.
Hiermëe word afwassen een prettige bezigheid, een echte aanrader.

Wim Oosterhuis 10-07-2022

Heerlijk stille luxe

Geschreven voor: Bosch SMV4EBX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze geIntegreerde afwasmachine is gemakkelijk te bedienen. Het is een zeer zuinige en stille machine. De indeling in de onder- en boven rekken is praktisch en de keuze uit programma's is ruimschoots genoeg.

Karin 04-07-2022

super goed

Geschreven voor: Bosch SMV4EBX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Moest eerst even wennen aan de nieuwe techniek dat je via een app de vaatwasser aan kan zetten, maar wat is dat ideaal.

nicwit 30-06-2022

Vaatwasser SMV4EBX00N

Geschreven voor: Bosch SMV4EBX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu enkele weken in bezit, bevalt prima. Maakt goed schoon, veel programma's om uit te kiezen. Dacht dat het overdreven was dat je ook via app kon werken, maar is eigenlijk heel makkelijk en fijn. Geeft aan dat vaatwasser klaar is en ook of er iets bijgevuld moet worden. Prima koop

Vaatwasser 28-06-2022

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV4EBX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vaatwasser doet zijn werk perfect, en het is leuk dat je hem via homeconnect kan bedienen en het programma kan volgen.

Vaatwasser van Bosch 23-06-2022

Mjin vaatwasser van Bosch SMV4EBX00N

Geschreven voor: Bosch SMV4EBX00N

De vaatwasser wast uitstekend schoon, is erg zuinig met water en elektriciteit. Vooral het efficiënt drogen is een uitvinding.
Bijna geruisloos en heel fijn ingedeeld. Ik ben blij dat ik het product aangeschaft heb.

H. Vos 14-06-2022

Inbouw vaatwasser Bosch

Geschreven voor: Bosch SMV4EBX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel tevreden over de Bosch vaatwasser. Onze eerste heeft het bijna 19 jaar goed gedaan dus ook de nieuwe moest bij voorkeur een Bosch worden. Geen spijt van. Wast nog schoner en zuiniger. Genoeg programma opties. Home connect is erg handig.

Bosch vaatwasmachine 08-06-2022

Top vaatwasmachine

Geschreven voor: Bosch SMV4EBX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne inbouw vaatwasmachine van Bosch, die de vuiler vaat goed schoon maakt, een betrekkelijk stille machine, die mijn smart Phone ook aan gezet kan worden, duidelijke programma's, lichtsignalen op de vloer en gaat bij gereedheid automatisch open. Eindelijk weer een droge vaat. Wij zijn er blij mee

Vaatwasser 02-06-2022

Super Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV4EBX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel mogelijkheden en op afstand bedienbaar

Annabel 29-05-2022

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV4EBX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wonderen zijn de wereld nog niet , zo makkelijk dat hij open gaat als hij klaar is. En ik dacht met de App pff flauwekul, maar nee hoor ook dat is vaak super handig. Heel blij mee.

Sissie 25-05-2022

prima

Geschreven voor: Bosch SMV4EBX00N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik vind het een prima vaatwasser
Ik heb de laatste jaren allemaal producten van bosch
die mij goed bevallen