Siemens iQ700 SN878D46PE - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
41 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 SN878D46PE op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Sjaka 11-02-2021

prima apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN878D46PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] maakt prima schoon en droog. lekker ruim lekker veel programma keuze

Jochem 07-02-2021

Vaatwasser wordt vies en is bijna niet schoon te krijgen

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN878D46PE

De vaat wordt schoon en droog. Wij gebruiken altijd het programma van 70 graden omdat anders alles naar algen stinkt. Van de opgegeven zuinigheid komt dus niks terecht maar dat is beter dan dat alles naar visvijver ruikt en smaakt. Het drogen is zo goed als je kunt verwachten. Plastic bakjes kunnen nog druppels hebben maar het is acceptabel. Het grootste nadeel van de vaatwasser is dat zich in de geleiders en rekjes een berg vuil ophoopt die je handmatig moet verwijderen. Dit is ook nog eens bijna onmogelijk waardoor je uiteindelijk langer bezig bent dan wanneer je gewoon de afwas met de hand had gedaan. Verder geeft de machine via je telefoon aan wanneer het tijd is voor glansspoelmiddel en een reinigingsbeurt. Dat is op zich handig behalve dat je aan de algenlucht al eerder hebt geroken dat het tijd is voor een schoonmaakbeurt dan dat je de melding krijgt. Ik raad dus af om dit product te kopen totdat Siemens een alternatief biedt voor de huidige onhygiënische vaatrekken.

Pluspunten

• Vaat wordt schoon

Minpunten

• Stinkt
  • Wordt vies
  • Werkt alleen bij hoge temperatuur (70 graden )

Joey 17-01-2021

Topper

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN878D46PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vaatwasser werkt top , geruisloos en goede resultaten .!

Robin 06-10-2020

Prima

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN878D46PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Pluspunten:
- Bediening is mooi en handig.

Nadelen:
- Lade voor de roerspades is speciaal gevormd, maar hierdoor blijft een standaard spade er niet op liggen.
- Bestekkorf is beperkt, doordat het plastic dik is uitgevoerd.
- Houder voor glazen/deksel in de onderste la maakt het lastig om bij de sproeiarm te komen, om deze recht te zetten (om zeker te weten dat deze kan ronddraaien).

Jan van Etten 11-08-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN878D46PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijke vaatwasser, deze is super stil en maakt de vaat goed schoon en droog. Zelfs de kunststof bekers van de kinderen worden kurkdroog. Wij gebruiken wel vaatwassertabletten 4 in 1 dus geen los zout en glansspoel middel. Makkelijk in gebruik ook via de app, die aangeeft of je tabletten op zijn, maar ook het zout en spoelmiddel (als je die gebruikt)

Anoniem 11-08-2020

Super apparaat

Marc 29-07-2020

Super stil en veel inhoud

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN878D46PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super stille vaatwasser met grote inhoud. Projectie voortgang programma op grond is geweldig!

Sven 09-06-2020

Misschien niet de stilste, wel de schoonste!

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN878D46PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een vaatwasser met ingebouwd licht, een projectie op de grond, aan te sluiten op WiFi met meldingen in de app. Het moet eigenlijk niet gekker worden. Gelukkig maakt het apparaat ook onze vaat gewoon heel goed schoon. We vinden de vaatwasser niet de stilste (de vorige van Siemens leek wat stiller) maar het geluid is ook niet storend. De vaat wordt super schoon, het apparaat is erg ruim en met al zijn gave - en nuttige - features een ware aanwinst voor de keuken!

Mvandijk 08-06-2020

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN878D46PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben blij dat ik voor slemes heb gekozen.
Altijd vaatwasser van miele gehad,
Ik heb nog nooit zon fijn vaatwasser gehad heel makkelijk ingbruik,geweldig apparaat.

Amandine 24-03-2020

Maakt perfect schoon en vrijwel stil

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN878D46PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mensen zeiden tegen ons, waarom een vaatwasser met wifi functie. Nou ik ben er erg blij mee omdat ik weet wanneer het programma is afgelopen zodat ik van waar ik ook ben in huis even naar beneden kan om de klep open te zetten. Maar ook van te voren kan ik al schatten of ik zout moet bijvullen. Ook houdt de app bij hoeveel tabletten ik al gebruikt heb en dus hoeveel tabletten ik nog heb. Ik krijg daar dan ook een herinnering van als ik bijna door mij half jaar voorraad ben.

Ook komt de vaat er goed schoon, en droog uit. En op de vloer kan je zien waar het zit in het programma. iets wat we niet wisten toen we deze aanschafte. Maar erg handig.

Het enige minpuntje is dat je de de touchknoppen best goed moet indrukken voor mijn gevoel. En de blauwe verlichting zou ik best willen veranderen naar een andere kleur.

Inger 15-01-2020

Fijner machine

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN878D46PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super tevreden, geen natte plastic bakjes meer nadat de machine klaar is. Binnenverlichting heel fijn en maakt weinig geluid. Enige min puntje is een opgedroogd waterrandje op de wijnglazen als je de speciale wijnglazen standaard niet gebruikt.

Ronald 04-12-2019

prima apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN878D46PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] dat blauwe licht binnenin was beter geweest met andere kleur.

Wifi functie is volkomen waardeloos / zinloos.

Anoniem 02-12-2019

Vaatwasser inbouw

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN878D46PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prettige en fluisterstille vaatwasser. Super tevreden.

Giel 24-07-2019

Tevreden produkt wil niet meer missen

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN878D46PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Perfecte afwerking, met name het geluidniveau is geweldig laag. Hij doet dat gene dat hij moet doen.

Vrouwke52 20-07-2019

Stil

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN878D46PE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bij mijn nieuwe keuken deze vaatwasser uitgekozen.
Hij is stil en de vaat komt er droog uit.
Ook handig is dat de eindtijd en voortgang op de vloer wordt geprojecteerd!
En als hij aan staat en je doet hem open heb je mooi blauw ledlicht, makkelijk met in en uitladen.
En keuze uit veel en aan te passen programma’s. Een bijkomstigheid is dat je hem via WiFi evt kunt bedienen met je telefoon!

Hejhej 14-06-2019

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN878D46PE

Nieuw huis, nieuwe keuken dus ook nieuwe vaatwasser. Ten opzichte van de oude is deze kleiner dan verwacht. Helaas is hij ook al defect geweest. Gemengde gevoelens dus...

Pim Vaatwasser 05-01-2019

Perfect apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN878D46PE

Perfecte machine, zeoliet-droogeffect werkt alleen als glansmiddel wordt gebruikt. Onduidelijk is waarom verlichting alleen werkt als je de machine aanzet en het licht dan niet nodig hebt. Verder ok.

Eemnesser 22-09-2018

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN878D46PE

Uitstekend apparaat wast goed en makkelijk om te bedienen.
De HC (HomeConnect) functie is ook fantastisch.

Rnuberg 16-07-2018

Goed, ruim en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN878D46PE

Wij waren al lang fan van de vaatwassers van dit merk, en ook nu zijn we weer blij met de ruimte en het fantastische resultaat.
De Zeolith techniek helpt om goed en economisch te drogen. Het apparaat is zeer eenvoudig in gebruik en het openen van de deur door er ligt tegen te drukken is nu al een onmisbare functie.

andrekruk 13-07-2018

Uitstekende vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SN878D46PE

De vaatwasser is onderdeel van mijn nieuwe keuken. Ben blij met de kinderslot stand, waardoor niet bij iedere aanraking het "push to open" mechanisme in werking treedt. Het nut van Homeconnect zie ik nog niet helemaal, maar grappig is het wel om online meldingen te krijgen als de vaatwasser klaar is (of als iets moet worden bijgevuld). Prima!