De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW647M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

p**h@z**o.nl 24-01-2023

Fijn apparaat

Geschreven voor: ETNA VW647M

Bij het uitzoeken van een nieuwe keuken, kregen we de optie van de 3 jaar oude geen inbouw of wel een inbouw vaatwasser. De keuze was snel gemaakt. Dit is een makkelijk te bedienen apparaat en de vaat komt er droog en schoon uit.

Pluspunten

• Lampje in
  • Droog en schone vaat

Minpunten

• Geen min punten

Officiele reactie van Atag 25-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze topscore! Een 10!
Wat fijn dat jij zo tevreden bent met de vaatwasser.
Het gebruiksgemak, de vele mogelijkheden en het was- en droogresultaat bevallen jou goed.

roy moonen 18-01-2023

Doet wat hij moet doen!

Geschreven voor: ETNA VW647RVS

Fijne vaatwasser. kwaliteit - prijsverhouding is goed. Hij doet gewoon wat hij moet doen en dan is zorgen voor een schone vaat. In vergelijking tot andere merken is deze stukken goedkoper.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • geen ingewikkelde opties

Minpunten

• pomp is een keer vervangen

Officiele reactie van Atag 19-01-2023

Beste Roy,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je zo blij bent met het gebruik en de resultaten van de vaatwasser.
We wensen je nog veel plezier met je aankoop!

Kim

a**8@h**l.com 18-01-2023
Geschreven voor: ETNA VW647RVS

Vaatwasser hadden wat licht bij de programma's gekunt zodat het beter leesbaar is. Koelkast vind ik de plaatsen van de temperatuurnr. Wat raar. Waarom niet 1 t/m 6 niet gewoon op een rij.

Pluspunten

Minpunten

• Geen verlichting bij programma's

Officiele reactie van Atag 19-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Ondanks dat er geen verlichting bij de programmatoetsen zit, hopen we toch dat je nog veel plezier hebt van je aankopen!

Kim

Freek 03-01-2023

Aanrader voor zelfstandigen!

Geschreven voor: ETNA VW647M

Ik ben erg blij met mijn oven & vaatwasser. Het was op het begin een beetje zoeken miet hoe ze precies werkten maar uiteindelijk was dit ook de keuze waarom ik voor deze apparaten heb gekozen omdat er dus erg veel functies op zitten waar ik erg blij mee ben!

Pluspunten

• Veel functies
  • Fijn ingebouwd
  • Veel keuze
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Veel zoeken hoe de apparaten werken
  • Uiteindelijk wordt dit een pluspunt

Officiele reactie van Atag 04-01-2023

Beste Freek,

Wij begrijpen goed dat een nieuw apparaat even wennen is maar hebben het volste vertrouwen dat dit goed gaat komen. Helemaal gezien jouw feedback. Bedankt voor deze mooie review.

Wij wensen jou veel plezier met de aankoop.

s**t@h**l.com 29-12-2022

Bevalt erg goed! Is een echte aanrader!

Geschreven voor: ETNA VW647M

Mooie inbouwvaatwasser. Makkelijk te bedienen , is heel stil en maakt de vaat goed schoon!

Officiele reactie van Atag 30-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Een positieve review, daar worden wij natuurlijk blij van!
Leuk om te lezen dat het gebruiksgemak, geluidsniveau en het wasresultaat zo goed bevalt.

DP1984 23-12-2022

Prijs kwaliteit goed

Geschreven voor: ETNA VW647M

Stille vaatwasser, diverse wasprogrammas, lichtje bovenin, schoon, betaalbaar

Officiele reactie van Atag 27-12-2022

Beste heer/mevrouw,

De maximale review score! Daar zijn wij uiteraard erg blij mee. Dit betekent een tevreden klant en dát is waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen. Klant blij, wij blij. Bedankt voor de mooie review.

Veel plezier met de aankoop.

Nn 01-09-2022

Licht in de vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW647M

Daar ik blind ben met een oog was het een verrassing dat er een lampje ging branden bij het openen van de vaatwasser nooit eerder gezien of van gehoord maar wel heel erg prettig

Officiele reactie van Atag 02-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze fijne review.
Verschillende van onze modellen hebben wij uitgerust met verlichting.
Fijn om te lezen dat jij hier zoveel voordeel van hebt!

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop!

Jb 30-07-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA VW647M

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeer stil , ik moet soms goed luisteren als de vaatwasser wel aanstaat. Prima ding

Pluspunten

• Super stil
  • Makkelijk te installeren met goede handleiding

Minpunten

• Nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 01-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat een mooie score, een 10!
Leuk dat jij de moeite nam om deze vaatwasser te beoordelen.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over het geluidsniveau en het gebruiksgemak.

m**8@g**l.com 27-06-2022

Goede aankoop

Geschreven voor: ETNA VW647M

Stil reinigt en droogt erg goed. Pluspunten uitgestelde start 1/2 programma en led lamp in vaatwasser super. Bestekkorf aan de rechterkant biedt meer ruimte voor langere schalen. Top
Officiele reactie van Atag 28-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de vaatwasser, dat is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke

e**k@l**e.nl 09-04-2022

Top service

Geschreven voor: ETNA VW647M

Ik heb een nieuwe inbouw vaatwasser gekocht en het heeft mij heel weinig moeite gekost om deze geïnstalleerd te krijgen omdat de service geweldig was.
Eerst vaatwasser nagekeken bleek niet te repareren en monteur deed voorstel en heeft het per direct geregeld en 2 weken later is er een nieuwe inbouwvaatwasser op de afgesproken datum en tijd geïnstalleerd en alles netjes achter gelaten. Lang geleden dat ik zon fijne service heb mee gemaakt van kantoor t/m monteur, nogmaals dank.

Officiele reactie van Atag 11-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze mooie review. Natuurlijk vervelend dat de vaatwasser niet was te repareren, maar wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent over de geleverde service betreffende het vervangen/installeren van de nieuwe vaatwasser. Wij wensen je veel plezier met het nieuwe toestel!

Pieter 08-03-2022

Veel lawaai, droogt minder goed

Geschreven voor: ETNA VW647M

Maakt best veel herrie, droogt niet optimaal (ook niet met glansspoelmiddel en/of vaatwasmachinezout)

Pluspunten

• Rekje inklapbaar
  • Maakt schoon

Minpunten

• Grote borden passen niet
  • Lawaai
  • Droogt niet voldoende
  • Deur valt helemaal open

Officiele reactie van Atag 09-03-2022

Beste Pieter,
Vervelend te lezen dat de vaatwasser veel geluid laat horen en niet voldoende droogt. Tevens geeft u aan dat de deur helemaal open valt. Wanneer wij hierin iets voor u kunnen betekenen, ontvangen wij via webcare@atagbenelux.com uw volledige adres- en contactgegevens samen met een kopie van uw geplaatste review. Wij kijken dan graag met u mee.

g**s@z**t.nl 07-03-2022

Bevalt prima en zeker de investering waard

Geschreven voor: ETNA VW647M

Compacte vaatwasser waarbij de bovenste la verstelbaar in hoogte is. Ook heel handig dat de bestekkorf verplaatsbaar is zodat je naar eigen keus de vaatwasser kan inruimen. Uitgebreide keus in programma's, start uitstel en halve was instelbaar. Geluidsniveau zeer acceptabel en wast uitstekend schoon en droog. Kortom een uistekend apparaat voor een billijke prijs!

Pluspunten

• Instelbare lade
  • Bestekkorf verplaatsbaar
  • Compacte vaatwasser waar toch veel in kan
  • Diverse programma's
  • Verlichting in vaatwasser bij openen deur

Minpunten

• Nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 08-03-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze mooie feedback. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de gebruiksvriendelijkheid, was/droog resultaat en de prijs- kwaliteitsverhouding.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

b**n@r**n.nl 03-03-2022

Met een Etna geef je iedereen het nakijken.

Geschreven voor: ETNA VW647M

Nieuw gekocht voor in mijn hobbyschuur. Werkt eenvoudig en gewoon goed, kan niet beter.

Pluspunten

• modern
  • stijlvol
  • zuinig
  • maakt goed schoon

Officiele reactie van Atag 04-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor deze review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de vaatwasser en deze naar behoren werkt.

S van den Berg 23-02-2022

Zeer slechte service en zeer slecht apparaat

Geschreven voor: ETNA VW647M

Vaatwasser nieuw aangekocht bij plaatselijke dealer, echter na 2 weken gebruik al een storing. Water niveauregelaar kapit waardoor de machine te veel water pakt en overstroomt. Monteur van verkoper geweest, echter houdt Etna reparatie binnen garantietermijn graag in eigen beheer, op zich hoeft dat geen probleem te zijn, maar wel als je de capaciteit aan reparaties niet kan bijbenen. Daarnaast was het onderdeel niet leverbaar, waardoor ik al 3 weken met een nieiwe kapotte vaatwasser zit! Geen alternatief geboden. Inmiddels de verkoper in gebreke gesteld en de koop overeenkomst 'ontbonden'. Via verkoper een wirlpool vaatwasser als alternatief aangeboden. Het merk Etna is afgeschreven voor ons, mede vanwege het laconieke reactie vermogen! Afspraken komen zij niet na, zowel telefonisch nooit terug gebeld, en onderdeel tot op heden vergeten te verzenden! In en in triest.

Pluspunten

• Het lampje in de vaatwasser

Minpunten

• Service
  • Totale werking

Officiele reactie van Atag 24-02-2022

Beste heer/mevrouw Van den Berg,
Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring met betrekking tot onze service als teleurstellend is ervaren. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling om u dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven van onze apparatuur. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is.
Via uw leverancier heeft u de koop ontbonden. Wij hadden graag de kans gehad het defect van de vaatwasser op te lossen om het vervelende gevoel weg te nemen.

a**8@p**l.com 17-02-2022

Defect geleverd, miskoop

Geschreven voor: ETNA VW647M

Miskoop. Apparaat is defect geleverd, reparatie of vervanging regelen lukt (bijna) niet.
De pomp is erg luid aanwezig, zeker vergeleken met de vorige vaatwasser.
Ook oogt de onderste lade niet al te stabiel. Ik vraag me af of dit het wel gaat houden als hij vol staat met borden, of dat hij gaat kiepen/van de rails gaat lopen.
De algemene afwerking oogt magertjes: zichtbare foutjes, ruwe randjes en defecten in de coating.

Ik geef het nog een "3" omdat ik het apparaat niet echt goed heb kunnen gebruiken, maar de start is zeker slecht en dit geeft geen vertrouwen naar de toekomst toe.

Pluspunten

• eenvoudig bedieningspaneel

Minpunten

• luide pomp
  • matige afwerking

Officiele reactie van Atag 18-02-2022

Beste heer/mevrouw,

Wij kunnen het goed voorstellen dat het een teleurstelling is wanneer een vaatwasser defect wordt geleverd. Onze excuses hiervoor. Vervelend om te lezen dat reparatie (bijna) niet valt te regelen. Heb je hierover contact gehad met onze serviceafdeling? Dat je naast het defect ook teleurgesteld bent in het geproduceerde geluid en de afwerking van de vaatwasser betreuren wij zeer. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest. Wij streven er juist naar dat onze klanten veel plezier mogen beleven van onze apparatuur.

Mocht het defect nog niet zijn verholpen raden wij je aan om contact op te nemen met onze serviceafdeling via 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur. Je mag ook mailen naar webcare@atagbenelux.com dan graag samen met de contact-, adresgegevens en de geplaatste review.

h**n@g**l.com 29-01-2022

Na de Siemens die ik eerst had is dit een goede keus.

Geschreven voor: ETNA VW647M

Een hele goede vaatwasser voor niet teveel geld. Stevige lades en bestekbak. De gebruiksaanwijzing is heel duidelijk. Ben blij met mijn aankoop.
Officiele reactie van Atag 31-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de vaatwasser.

v**f@u**l.nl 23-01-2022

Geschreven voor: ETNA VW647M

Vorige vaatwasser was kapot. Deze werd aanbevolen door de installateur omdat de erna voorrraad had. Hij bevalt prima. Je moet er wel voldoende glansmiddel in doen.Dan wordt de vaat mooi droog. Zet hem maar op 4.

Officiele reactie van Atag 24-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat de nieuwe vaatwasser bevalt en werkt naar behoren.

petdin 21-01-2022

Prima apparaat, aanwinst voor onze keuken.

Geschreven voor: ETNA VW647M

Prima apparaat, zeer blij mee en redelijke prijs kwaliteit verhouding.
Verwachten er lang plezier van te hebben.

Officiele reactie van Atag 24-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de vaatwasser, dat is waar wij het allemaal voor doen.

Alaoui 05-01-2022

Prima vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW647M

Simple en Krachtige vaatwasser voor dagelijks gebruik de vaat komt er stralend uit en gelijk droog .makkelijk te gebruiken ik raad dit product aan

• Simple
  • Geluidloos

Officiele reactie van Atag 07-01-2022

Beste Alaoui,

Bedankt voor deze mooie reviewscore. Topscore 10! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over deze ETNA vaatwasser. Wij wensen jou nog veel vaat was plezier toe!

Niki Bouwman

Oussoren 05-01-2022

kwaliteit valt tegen service ook.

Geschreven voor: ETNA VW647M

We hebben de vaatwasser nu al voor de 2de keer kapot.
1ste keer vaatwasmiddelklepje wat niet open ging.
2de keer de deur waar de vergrendeling van kapot is.
Helaas duurt het erg lang voordat er een monteur langs komt.

Minpunten

• kwaliteit
  • lawaai

Officiele reactie van Atag 07-01-2022

Beste Oussoren,

Bedankt voor je review. Vervelend dat de vaatwasser wederom een defect heeft. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven aan onze apparatuur. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Wanneer wij hierin nog iets voor jou kunnen betekenen, kun je een mail met jouw NAW-gegevens sturen naar webcare@atagbenelux.com.

Niki Webcareteam ETNA