ETNA VW647M - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW647M op Kieskeurig.nl.

6,7

Bert 02-08-2021

Problemen met uitrollen korf

Geschreven voor: ETNA VW647M

Bij volle belading (bijv. bij grote borden rechts voorin) gebeurt het vaak dat de korf wegzakt wanneer men de korf naar buiten wil rollen. Dit komt omdat het wieltje rechts voor geen ondersteuning meer heeft bij de overgang naar de deur van de vaatwasser, Tevens gebeurt het wel eens dat het klepje van de vaatwastablethouder niet opengaat, bijv. omdat het door borden of messen geblokkeerd wordt, of dat het klepje wel is opengegaan maar de vaatwastablet niet opgelost is.

Pluspunten

• Redelijk stil

Minpunten

• problemen met uitrollen korf bij volle belading
  • klepje vaattablethouder gaat niet altijd open.

Officiele reactie van Atag 03-08-2021

Beste Bert,

Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je wat ongemak ervaart met de vaatwasser.
Het is inderdaad goed om in de gaten te houden of er geen vaat is wat het klepje van de zeepunit zou kunnen blokkeren. Het klepje van de zeepunit moet helemaal open kunnen gaan. De tablet moet tijdens het programma in zijn geheel uit de zeepunit kunnen vallen. Wanneer het klepje niet geheel geopend wordt zal de tablet achterblijven in de zeepunit en niet oplossen. Nogmaals bedankt voor je feedback, wij nemen dit mee.

Wij wensen je veel plezier met je aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke

Gee 27-08-2020

niet tevreden met indeling

Geschreven voor: ETNA VW647RVS

Niks past goed. Ik heb normaal grote dinerborden. Niet extra groot of zo, maar in deze vaatwasser kan ik ze niet allemaal kwijt. Zet ik deze borden in de achterste rij onderin, dan passen ze alleen goed daar waar de bestekkorf niet is. Naast de bestekkorf is het proppen. Wil ik vervolgens gewone ontbijtborden op de voorste rij naast de dinerborden zetten, past dat ook weer niet. De enige oplossing is rijen vrijlaten en ze om en om zetten. (maar zo is de vaastwasser wel erg snel vol) Vervolgens is de bestekkorf een onding. Er past (in mijn ogen) weinig in. Gebruik ik het deksel ervan niet, kan ik weliswaar meer kwijt, maar dan valt het bestek alle kanten op, omdat de grotere ruimte in het midden te ondiep is en de diepere zijkorfjes zijn zo krap dat ze na 4 messen/lepels/vorken ook vol zijn. Ook op de bovenste rij kan ik mijn glazen en mokken niet goed kwijt. Ze zijn te hoog of te breed om netjes op de daarvoor aangegeven plek (volgens het boekje) te passen. Is de onderste rij vol met servies, kan ik bijv. niet de bovenste rij eruit halen, zonder dat de onderste mee moet. Is de onderste rij vol, dan vaak is de hele korf/lade te zwaar om makkelijk en zonder kiepen terug de vaatwasser in te glijden. Die moet ik dan met beide handen vasthouden en naar achteren schuiven, anders loopt hij van de rail af. Ik heb echt geen bijzonder servies of glazen en had in mijn vorige oude vaatwasser dan ook totaal geen problemen. Echt handig vind ik deze vaatwasser dus ook niet. Ik heb hem pas sinds 3 weken. Sindsdien zoek ik nog steeds naar een goede en makkelijker manier om de vaatwasser in te ruimen. Ik heb nog hoop. Daarom dat ik ook geen onvoldoende geef, maar een mager zesje.

Pluspunten

• wasresultaat
  • diverse wasprogrammas

Minpunten

• indeling glazen/borden
  • te krappe/ondiepe bestekkorf

Officiele reactie van Atag 28-08-2020

Beste Gee,

Bedankt voor je eerlijke mening. Ik zal je feedback binnen de afdelingen communiceren. We streven er naar ons bedrijf iedere dag een beetje beter te maken. Ik hoop dat je spoedig een juiste manier hebt gevonden zodat je toch kunt genieten van de wasresultaten.

Groet Heidi

Ronald 24-03-2021

Slecht product en slechte service

Geschreven voor: ETNA VW647RVS

Deze vaatwasser blijft kuren vertonen. Na 2 weken de motor vervangen. Nu na ruim een jaar in gebruik raakt de coating van de korven los. Gevolg roestvorming en aangetast (nieuw) serviesgoed. Wacht nu al 2 maanden op nieuwe korven van de firma Etna. Laatste bericht is dat dit nog zeker 2 maanden gaat duren. Ook de verkoper Fa Huisman keukens in Alblasserdam komt niet met een (tijdelijke) oplossing. Deze valt in de categorie “garantie tot aan de deur”. Moraal van het verhaal: koop geen Etna vaatwasser en verwacht geen service van de Fa Huisman keukens!

Pluspunten

Minpunten

• Motor defect na 2 weken
  • Roestvorming vd korven
  • Geen service vanuit Etna
Officiele reactie van Atag 25-03-2021

Beste Ronald,

Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat het service traject niet verloopt zoals jij en wij graag gezien hadden.
Wij zouden graag eens mee willen kijken, hiervoor ontvangen we graag je persoonlijke contactgegevens via webcare@atagbenelux.com
Jouw mening helpt enorm met het verbeteren van onze service, we streven er naar ons bedrijf iedere dag een beetje beter te maken.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Rob 01-03-2021

Veel ruimte en stil

Geschreven voor: ETNA VW647RVS

Veel ruimte en eenvoudige bediening. De vaatwasser is ook nog extra zuinig door het gebruik van een "half-vol" knop. Hij is zeer stil. Het enige wat je hoort is het wegpompen van het water en, logischerwijs, het vallen van de vaatwastablet als het klepje open gaat.

Pluspunten

• Zeer geluidsarm
  • Droogt goed
  • Vaat perfect schoon

Officiele reactie van Atag 02-03-2021

Beste Rob,

Bedankt voor deze mooie review en waardering. Leuk om te lezen dat je gekozen hebben voor deze ETNA vaatwasser. Héél veel (afwas) plezier gewenst met deze nieuwe aankoop.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Joost 16-07-2020

Ongekende snelle levering

Geschreven voor: ETNA VW647RVS

Na een kleine studie bij Etna een medewerker benaderd om te horen of mijn keus als leek de juiste is. Even gestoeid met de typenummers en de vele uitbreidingen gekozen om de VW647RVS aan te schaffen. Binnen 3 werkdagen na de bevestiging kon ik beginnen aan de installatie. Aangezien ik geen keukenmonteur ben keek ik hier wel tegenop. Achteraf gezien een piece of cake. Installatie d.m.v. de handleiding is net als LEGO. Kind kan letterlijk de was doen.
Nu een maand in gebruik en ben tevreden over dit product.
Heb al meerdere kennissen en vrienden over ETNA/PELGRIM/ATAG verteld en weet zeker dat er onder mijn vriendenkring ook goederen aangeschaft gaan worden bij jullie.

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Officiele reactie van Atag 17-07-2020

Beste Joost,

Ik waardeer je positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat je ons aanraadt.
Veel plezier van je weloverwogen keuze. Zo heerlijk comfortabel kan duurzaam zijn.

Groet Heidi

Familie Cairo 19-11-2019

Mooi apparaat

Geschreven voor: ETNA VW647RVS

De vaatwasser is heel makkelijk in gebruik.
Is redelijk geluidsarm.
De vaat komt prima schoon eruit.

Pluspunten

• Handige machine
  • Geeft een prima resultaat

Officiele reactie van Atag 21-11-2019

Beste familie Cairo, bedankt voor deze mooie review en waardering. Leuk om te lezen dat jullie gekozen hebben voor ETNA inbouwapparatuur. Héél veel plezier met jullie nieuwe keuken! Groet, Femke Webcareteam ETNA