• Best Reviewed dec 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW647M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Nn 01-09-2022

Licht in de vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW647M

Daar ik blind ben met een oog was het een verrassing dat er een lampje ging branden bij het openen van de vaatwasser nooit eerder gezien of van gehoord maar wel heel erg prettig

Officiele reactie van Atag 02-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze fijne review.
Verschillende van onze modellen hebben wij uitgerust met verlichting.
Fijn om te lezen dat jij hier zoveel voordeel van hebt!

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop!

Ellen

Jb 30-07-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA VW647M

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeer stil , ik moet soms goed luisteren als de vaatwasser wel aanstaat. Prima ding

Pluspunten

• Super stil
  • Makkelijk te installeren met goede handleiding

Minpunten

• Nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 01-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat een mooie score, een 10!
Leuk dat jij de moeite nam om deze vaatwasser te beoordelen.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over het geluidsniveau en het gebruiksgemak.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser!

Ellen

m**8@g**l.com 27-06-2022

Goede aankoop

Geschreven voor: ETNA VW647M

Stil reinigt en droogt erg goed. Pluspunten uitgestelde start 1/2 programma en led lamp in vaatwasser super. Bestekkorf aan de rechterkant biedt meer ruimte voor langere schalen. Top
Officiele reactie van Atag 28-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de vaatwasser, dat is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke

e**k@l**e.nl 09-04-2022

Top service

Geschreven voor: ETNA VW647M

Ik heb een nieuwe inbouw vaatwasser gekocht en het heeft mij heel weinig moeite gekost om deze geïnstalleerd te krijgen omdat de service geweldig was.
Eerst vaatwasser nagekeken bleek niet te repareren en monteur deed voorstel en heeft het per direct geregeld en 2 weken later is er een nieuwe inbouwvaatwasser op de afgesproken datum en tijd geïnstalleerd en alles netjes achter gelaten. Lang geleden dat ik zon fijne service heb mee gemaakt van kantoor t/m monteur, nogmaals dank.

Officiele reactie van Atag 11-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze mooie review. Natuurlijk vervelend dat de vaatwasser niet was te repareren, maar wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent over de geleverde service betreffende het vervangen/installeren van de nieuwe vaatwasser. Wij wensen je veel plezier met het nieuwe toestel!

Pieter 08-03-2022

Veel lawaai, droogt minder goed

Geschreven voor: ETNA VW647M

Maakt best veel herrie, droogt niet optimaal (ook niet met glansspoelmiddel en/of vaatwasmachinezout)

Pluspunten

• Rekje inklapbaar
  • Maakt schoon

Minpunten

• Grote borden passen niet
  • Lawaai
  • Droogt niet voldoende
  • Deur valt helemaal open

Officiele reactie van Atag 09-03-2022

Beste Pieter,
Vervelend te lezen dat de vaatwasser veel geluid laat horen en niet voldoende droogt. Tevens geeft u aan dat de deur helemaal open valt. Wanneer wij hierin iets voor u kunnen betekenen, ontvangen wij via webcare@atagbenelux.com uw volledige adres- en contactgegevens samen met een kopie van uw geplaatste review. Wij kijken dan graag met u mee.

g**s@z**t.nl 07-03-2022

Bevalt prima en zeker de investering waard

Geschreven voor: ETNA VW647M

Compacte vaatwasser waarbij de bovenste la verstelbaar in hoogte is. Ook heel handig dat de bestekkorf verplaatsbaar is zodat je naar eigen keus de vaatwasser kan inruimen. Uitgebreide keus in programma's, start uitstel en halve was instelbaar. Geluidsniveau zeer acceptabel en wast uitstekend schoon en droog. Kortom een uistekend apparaat voor een billijke prijs!

Pluspunten

• Instelbare lade
  • Bestekkorf verplaatsbaar
  • Compacte vaatwasser waar toch veel in kan
  • Diverse programma's
  • Verlichting in vaatwasser bij openen deur

Minpunten

• Nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 08-03-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze mooie feedback. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de gebruiksvriendelijkheid, was/droog resultaat en de prijs- kwaliteitsverhouding.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

b**n@r**n.nl 03-03-2022

Met een Etna geef je iedereen het nakijken.

Geschreven voor: ETNA VW647M

Nieuw gekocht voor in mijn hobbyschuur. Werkt eenvoudig en gewoon goed, kan niet beter.

Pluspunten

• modern
  • stijlvol
  • zuinig
  • maakt goed schoon

Officiele reactie van Atag 04-03-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor deze review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de vaatwasser en deze naar behoren werkt.

S van den Berg 23-02-2022

Zeer slechte service en zeer slecht apparaat

Geschreven voor: ETNA VW647M

Vaatwasser nieuw aangekocht bij plaatselijke dealer, echter na 2 weken gebruik al een storing. Water niveauregelaar kapit waardoor de machine te veel water pakt en overstroomt. Monteur van verkoper geweest, echter houdt Etna reparatie binnen garantietermijn graag in eigen beheer, op zich hoeft dat geen probleem te zijn, maar wel als je de capaciteit aan reparaties niet kan bijbenen. Daarnaast was het onderdeel niet leverbaar, waardoor ik al 3 weken met een nieiwe kapotte vaatwasser zit! Geen alternatief geboden. Inmiddels de verkoper in gebreke gesteld en de koop overeenkomst 'ontbonden'. Via verkoper een wirlpool vaatwasser als alternatief aangeboden. Het merk Etna is afgeschreven voor ons, mede vanwege het laconieke reactie vermogen! Afspraken komen zij niet na, zowel telefonisch nooit terug gebeld, en onderdeel tot op heden vergeten te verzenden! In en in triest.

Pluspunten

• Het lampje in de vaatwasser

Minpunten

• Service
  • Totale werking

Officiele reactie van Atag 24-02-2022

Beste heer/mevrouw Van den Berg,
Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring met betrekking tot onze service als teleurstellend is ervaren. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling om u dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven van onze apparatuur. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is.
Via uw leverancier heeft u de koop ontbonden. Wij hadden graag de kans gehad het defect van de vaatwasser op te lossen om het vervelende gevoel weg te nemen.

a**8@p**l.com 17-02-2022

Defect geleverd, miskoop

Geschreven voor: ETNA VW647M

Miskoop. Apparaat is defect geleverd, reparatie of vervanging regelen lukt (bijna) niet.
De pomp is erg luid aanwezig, zeker vergeleken met de vorige vaatwasser.
Ook oogt de onderste lade niet al te stabiel. Ik vraag me af of dit het wel gaat houden als hij vol staat met borden, of dat hij gaat kiepen/van de rails gaat lopen.
De algemene afwerking oogt magertjes: zichtbare foutjes, ruwe randjes en defecten in de coating.

Ik geef het nog een "3" omdat ik het apparaat niet echt goed heb kunnen gebruiken, maar de start is zeker slecht en dit geeft geen vertrouwen naar de toekomst toe.

Pluspunten

• eenvoudig bedieningspaneel

Minpunten

• luide pomp
  • matige afwerking

Officiele reactie van Atag 18-02-2022

Beste heer/mevrouw,

Wij kunnen het goed voorstellen dat het een teleurstelling is wanneer een vaatwasser defect wordt geleverd. Onze excuses hiervoor. Vervelend om te lezen dat reparatie (bijna) niet valt te regelen. Heb je hierover contact gehad met onze serviceafdeling? Dat je naast het defect ook teleurgesteld bent in het geproduceerde geluid en de afwerking van de vaatwasser betreuren wij zeer. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest. Wij streven er juist naar dat onze klanten veel plezier mogen beleven van onze apparatuur.

Mocht het defect nog niet zijn verholpen raden wij je aan om contact op te nemen met onze serviceafdeling via 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur. Je mag ook mailen naar webcare@atagbenelux.com dan graag samen met de contact-, adresgegevens en de geplaatste review.

h**n@g**l.com 29-01-2022

Na de Siemens die ik eerst had is dit een goede keus.

Geschreven voor: ETNA VW647M

Een hele goede vaatwasser voor niet teveel geld. Stevige lades en bestekbak. De gebruiksaanwijzing is heel duidelijk. Ben blij met mijn aankoop.
Officiele reactie van Atag 31-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de vaatwasser.

v**f@u**l.nl 23-01-2022

Geschreven voor: ETNA VW647M

Vorige vaatwasser was kapot. Deze werd aanbevolen door de installateur omdat de erna voorrraad had. Hij bevalt prima. Je moet er wel voldoende glansmiddel in doen.Dan wordt de vaat mooi droog. Zet hem maar op 4.

Officiele reactie van Atag 24-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat de nieuwe vaatwasser bevalt en werkt naar behoren.

petdin 21-01-2022

Prima apparaat, aanwinst voor onze keuken.

Geschreven voor: ETNA VW647M

Prima apparaat, zeer blij mee en redelijke prijs kwaliteit verhouding.
Verwachten er lang plezier van te hebben.

Officiele reactie van Atag 24-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de vaatwasser, dat is waar wij het allemaal voor doen.

Alaoui 05-01-2022

Prima vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW647M

Simple en Krachtige vaatwasser voor dagelijks gebruik de vaat komt er stralend uit en gelijk droog .makkelijk te gebruiken ik raad dit product aan

• Simple
  • Geluidloos

Officiele reactie van Atag 07-01-2022

Beste Alaoui,

Bedankt voor deze mooie reviewscore. Topscore 10! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over deze ETNA vaatwasser. Wij wensen jou nog veel vaat was plezier toe!

Niki Bouwman

Oussoren 05-01-2022

kwaliteit valt tegen service ook.

Geschreven voor: ETNA VW647M

We hebben de vaatwasser nu al voor de 2de keer kapot.
1ste keer vaatwasmiddelklepje wat niet open ging.
2de keer de deur waar de vergrendeling van kapot is.
Helaas duurt het erg lang voordat er een monteur langs komt.

Minpunten

• kwaliteit
  • lawaai

Officiele reactie van Atag 07-01-2022

Beste Oussoren,

Bedankt voor je review. Vervelend dat de vaatwasser wederom een defect heeft. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven aan onze apparatuur. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Wanneer wij hierin nog iets voor jou kunnen betekenen, kun je een mail met jouw NAW-gegevens sturen naar webcare@atagbenelux.com.

Niki Webcareteam ETNA

Jeroen 30-12-2021

Top vaatwasser.

Geschreven voor: ETNA VW647M

Mooie vaatwasser met als voordeel verlichting in de machine.
Heeft het formaat van een kastje dus zonder aanpassingen te monteren.
Hiervoor zat er ook een Etna vaatwasser in fijne machine veel plezier van gehad.
Vandaar nu weer een Etna vaatwasser.
De prijs kwaliteit is ook goed.
En nog eens 5 jaar garantie op de machine.

Pluspunten

• Verlichting
  • Makkelijk in te bouwen

Officiele reactie van Atag 04-01-2022

Beste Jeroen,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om deze positieve review met mooie review score te plaatsen. Leuk om te lezen dat je ook nu weer voor ETNA hebt gekozen en dat de vaatwasser aan je wensen voldoet. Bedankt voor de feedback en het vertrouwen.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Mirte 17-12-2021

Fijne vaatwasser, goede prijs-kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: ETNA VW647M

Super fijne vaatwasser. Reinigt goed en is ruim genoeg voor een grote vaat. Het is degelijk materiaal. Prijs- kwaliteitverhouding is top!

Pluspunten

• Genoeg ruimte
  • Degelijk materiaal
  • Veel verschillende programma's

Officiele reactie van Atag 23-12-2021

Beste Mirte,

Bedankt voor je beoordeling en wat fijn dat je tevreden bent over deze vaatwasser. Wij wensen je nog vele jaren plezier en gemak van deze aankoop!

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

l**e@h**l.com 15-12-2021

Bevalt goed, handige opties!

Geschreven voor: ETNA VW647M

Het is een fijne vaatwasser. Door de beweegbare rekjes kun je alles er goed in kwijt. De vaatwasser is erg stil. De optie om een programma te halveren is ook erg fijn.

Pluspunten

• Beweegbare rekjes
  • mogelijkheid om programma te halveren
  • indicatoren voor zout/glans
  • stil
  • lampje in de vaatwasser

Officiele reactie van Atag 16-12-2021

Hallo,

Bedankt dat je voor ons merk hebt gekozen en de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons.
​Het is fijn om te lezen dat de vaatwasser goed bevalt.

Groet Heidi

m**a@o**e.nl 26-11-2021

Top opgelost, nieuwe bovenkorf en lawaai lag aan afvoer

Geschreven voor: ETNA VW647RVS

We zochten een stille machine en kwamen bij deze uit.
Helaas blijkt hij alles behalve stil!
Tevens na 1,5 jaar al erg veel roestvorming op de bovenste korf, deze lijkt niet half zo goed gecoat als de onderste korf.
Zeker géén aanrader.

Officiele reactie van Atag 29-11-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de vaatwasser niet naar behoren werkt. We willen graag even met u meekijken om te kijken of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u zo vriendelijke zijn om uw contactgegevens + een kopie van deze review, toe te sturen naar webcare@atagbenelux.com.. Wij zullen dan contact met u opnemen om te bespreken wat wij voor u kunnen betekenen.

Groet,

k**d@g**l.com 10-11-2021

Veel geluid maakt deze machine

Geschreven voor: ETNA VW647M

Vaatwasser ziet er mooi uit met het led verlichting, echter maakt de mijne een kabaal waar je u tegen zegt. Ik lees overal dat hij muis stil is, en je alleen het klepje hoort open gaan, dat is hier helaas niet het geval. De keuken is vandaag geplaatst en hoop dat hier goed op gehandeld gaat worden.

Pluspunten

• Led lamp

Minpunten

• Kabaal
  • Veel geluid gedurende hele wasbeurt

Officiele reactie van Atag 12-11-2021

Beste heer/mevrouw,

Dank u wel voor deze review. Vervelend dat de vaatwasser afwijkend geluid vertoont sinds het begin. We willen graag met u meekijken naar een oplossing voor dit geluid. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw volledige contact en adresgegevens te sturen naar webcare@atagbenelux.com zodat wij contact met u kunnen opnemen?

Niki webcareteam ETNA

Tineke jansen 15-10-2021

Toppy

Geschreven voor: ETNA VW647M

Top vaatwasser ook heel fijn dat er licht in zit het enigste nadeel is het bestekmandje als je die eruit haalt dan gaat het handvat mee omhoog maar het is maar een mandje 😂