ETNA VW339M - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW339M op Kieskeurig.nl.

J Noordhoff 06-03-2021

Degelijk aapparaat

Geschreven voor: ETNA VW339M

Onze Siemens begaf het al na 6 jaar. Daarvoor een Etna die 12 jaar meeging, dus weer een Etna genomen.
Mooi 5 jaar garantie en voor een scherpe prijs A+++.
Wordt wel EU label D. Vreemd.
Is niet zo stil als wordt beweerd, maar wast goed. En draait toch vooral in de nacht.

Pluspunten

• Verbruik
  • Indeling

Officiele reactie van Atag 08-03-2021

Geachte heer/mevrouw Noordhoff,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Leuk om te lezen dat (weer) u gekozen heeft voor ons merk ETNA. We wensen u dan ook heel veel (afwas) plezier toe met deze vaatwasser.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

J Noordhoff 06-03-2021

Degelijk aapparaat

Geschreven voor: ETNA VW339M

Mooi 5 jaar garantie en voor een scherpe prijs A+++.
Wordt wel EU label D. Vreemd.

Pluspunten

• Verbruik
  • Indeling

Officiele reactie van Atag 08-03-2021

Geachte heer/mevrouw Noordhoff,

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

de Kreek 21-01-2021

Groot laadvermogen

Geschreven voor: ETNA VW339M

Gekocht vanwege de gegeven lage decibellen en hoog laadvermogen. Het hoge laadvermogen is zeker waar! besteklade werkt erg fijn. middelste mand kan op 2 hoogtes ingesteld worden, waardoor je flexibel ben met wat hogere vaat in de middelste of onderste mand. lage decibellen is te realiseren bij 2 programma's door 'extra stil' aan te vinken, andere programma's is dit helaas niet mogelijk dus dan een 'normaal' vaatwasser geluid. Prijs-kwaliteit is goed! hiervoor een Siemens gehad, je merkt wel aan de geleiderails dat deze wat 'minder soepel' gaat, iets minder zware kwaliteit bij de Etna.

Pluspunten

• mogelijkheid tot extra stil programma
  • veel mogelijkheden om je vaat efficient te laden
  • prijs-kwaliteit

Minpunten

• geleiderails gaat soms wat stroefjes
  • erg vuile vaat soms niet helemaal schoon

Officiele reactie van Atag 22-01-2021

Geachte heer/mevrouw De Kreek,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Uw mening is enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. De ETNA VW339M volledig geïntegreerde vaatwasser bewijst hoe goed gebruiksgemak, kracht en energievriendelijkheid samen gaan. Veel gemak van deze vaatwasser.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA