Bosch SMV4HDX52E - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV4HDX52E op Kieskeurig.nl.

Colinda 11-06-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Bosch SMV4HDX52E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In 1 woord een geweldig apparaat
Alleen de home connect app werkt niet altijd naar behoren

bedoeling ? 07-06-2021

oké

Geschreven voor: Bosch SMV4HDX52E

De veer van de deur staat zeer strak gespannen waardoor deze met grote kracht dichtklapt. Ik heb me er een aantal malen door geblesseerd.

Anoniem 30-04-2021

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch SMV4HDX52E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een ongelooflijk stille vaatwasser welke super schoon de vaat doet, zeer gemakkelijk ook te bedienen met een app op de mobiel telefoon.

Anoniem 14-04-2021

Top Bosch vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV4HDX52E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat top vaatwasser is dit echt super stil en de vaat wordt echt heel Erg droog en de glans is weer prachtig. En wat een gemak om de machine te bedienen zeker met het Home connect systeem met een paar stappen op de mobiel kun je er alles mee bedienen en er vevolgtrn waarschuwing als de vaat klaar is. We zijn er zeer blij mee.