Beste deals -13% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV4HDX52E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

b********@h****** 14-07-2021

Vaatwasser bij uitstek

Geschreven voor: Bosch SMV4HDX52E

Deze vaatwasser reinigt de inhoud grondig, Er zijn veel instelbare opties en het apparaat produceert niet veel geluid.

Jimmy 09-04-2021

Heerlijk ruime vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV4HDX52E

Mijn vorige Bosch vaatwasser waarvan de hittepomp het begeven had was aan vervanging toe. Via BCC een nieuwe vaatwasser besteld en uiteraard weer een Bosch. Nu niet met 2 jaar fabrieksgarantie maar kreeg er 2 jaar extra bij vanwege het feit dat wij weer een Bosch apparaat aanschaffen, zij noemen dit loyaliteitsgarantie, netjes toch. Veel extra instellingen t.o.v. ons oude apparaat. Installatie is prima zelf te doen met de handleiding die wordt meegegeven. En wat zeer handig was dat alle voorgeboorde gaatjes in het frontpaneel van mijn keuken op de juist plek zaten omdat wij hiervoor ook een Bosch vaatwasser hadden. Eerst vaat gedraaid en het viel direct op dat hij stiller is dan de vorige. Vaat kwam er schoon en droog uit. Prima aankoop dus, wij zijn er blij mee.

Pluspunten

• stil
  • zuinig in gebruik tov vorige
  • veel instel mogelijkheden
  • makkelijk zelf installeerbaar
  • meer opbergruimte door een extra lade bovenin

Minpunten

• nog niet ontdekt

Maurice 14-03-2021

Lekker stil en altijd een schone vaat.

Geschreven voor: Bosch SMV4HDX52E

Lekker stil en altijd een schone vaat. Makkelijk in te bouwen en zeer gebruiksvriendelijk. De kleine lade bovenin is erg handig.

Pluspunten

• stil
  • altijd Schoone vaat
  • handige Connect functie
  • klein servies/besek lade