De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN63HX30AE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter van de Laarschot 24-06-2022

Geweldig

Geschreven voor: Siemens SN63HX30AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijke vaatwasser met de app kan je het voorkeur programma instellen een kind kan de vaat doen.

Gerard 06-05-2022

Goede vaatwasser wast schoon en prima programma’s

Geschreven voor: Siemens SN63HX30AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vaatwasser wast schoon
Home Connect is ook handig.

Hilde 23-03-2022

Praktische vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN63HX30AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vaatwasser heeft meer mogelijkheden dan je ooit nodig zult hebben. Makkelijk te bedienen,simpel in te richten, vaat wordt goed schoon en droog. Strak design met de knopjes aan de binnenkant.. Om aan te geven dat hij aan het werk is schijnt een blauw licht op de grond. Leuk gezicht!

b**d@i**d.com 17-03-2022

Geen Siemens kwaliteit

Geschreven voor: Siemens SN63HX30AE

Vaat niet schoon vanaf dag 1. Helaas nog geen plezier kunnen ervaren van dit product

Minpunten

• Vaat niet schoon

Aicha 17-03-2022

Top!!!

Geschreven voor: Siemens SN63HX30AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een top vaatwasser, geluidloos en makkelijk te bedienen. Ik ben super blij met deze aankoop en kan het iedereen aanraden!!

Schoon stil en flexibel 26-01-2022

Prima apparaat. Kopen!

Geschreven voor: Siemens SN63HX30AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vaatwasser is stil en doet zijn werk goed!
Voldoende keuze keuze en stil

Fijne vaatwasser 03-01-2022

Topmodel

Geschreven voor: Siemens SN63HX30AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vaatwasser heeft bijna alles wat je van een vaatwasser zou verwachten. Enige wat ik mis is dat de deur automatisch opengaat maar dat is ook vlot verholpen door de deur na gereed open te zetten. Ideaal is dat je een melding ontvang wanneer de vw klaar is. Aanzetten op afstand is op zich best handig maar ik vergeet dat steeds.

+ meldingen
+ snelheid en programma's
+ WiFi

- niet zelf openen

ma.simsek@outlook.com 02-01-2022

Prijs kwaliteit verhouding top!

Geschreven voor: Siemens SN63HX30AE

Energie zuinig met tal van opties en met voornamelijk de home Connect valt het zeer goed te bedienen met o.a. mijn telefoon. De vaatwasser is keurig verstopt in mijn keuken! Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Home Connect
  • Energie zuinig
  • Kwaliteit

David 05-12-2021

Hele fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN63HX30AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vaatwasser heeft een logische indeling, werkt heel stil en heeft verschillende programma's die heel makkelijk werken. En niet te vergeten, de vaat wordt schoon!

Sjaak 03-12-2021

Super fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens SN63HX30AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is echt een super fijn apparaat. Gaat vanzelf uit als het programma klaar is en zeer makkelijk in genruik

MarielleM 29-11-2021

Geschreven voor: Siemens SN63HX30AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima vaatwasser. Doet wat hij moet doen. Is redelijk stil, je hoort hem wel, maar welke vaatwasser hoor je niet een beetje.
Je kan hem connecten met een app, maar daar zie ik zelf nog niet echt de toegevoegde waarde van in. Het is wel grappig.

Vaatwasser iQ300 BvV 29-11-2021

Super vaarwasser

Geschreven voor: Siemens SN63HX30AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Qua gebruik perfect, om te kiezen welk programma en het eindreultaat

Nass 21-11-2021

Beste aankoop!

Geschreven voor: Siemens SN63HX30AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldig apparaat wat naar behoren werkt en qua opties ook breder dan de vorige apparaat die ik had.

Jan Marcel 19-11-2021

Prima, maar niet 5 sterren

Geschreven voor: Siemens SN63HX30AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooi apparaat eenvoudig te bedienen. Het resultaat is veelal schoon, echter wel altijd wel nat uitruimen. Dat vind ik wel balen. Het apparaat was zeker niet de goedkoopste en juist uitgekozen dat ie ook goed droog zou worden.
Wat ik heb geleerd is direct na de vaat de machinedeur te openen en enige tijd later is de vaat een stuk droger.

Claire 01-11-2021

Geschreven voor: Siemens SN63HX30AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne vaatwasser. Maakt best wat geluid, maar heeft ook een stillere modus.

Arian 14-10-2021

Geschreven voor: Siemens SN63HX30AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne vaatwasser met verschillende programma's. Droogt ook goed. Maakt wel wat geluid (draaiarm).

Sandra 19-09-2021

Prima apparaat, droogt echter niet optimaal

Geschreven voor: Siemens SN63HX30AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vaat is schoon, korte programma's prettig.
Indeling ook goed, rekjes die niet in gebruik zijn makkelijk neer te klappen. Helaas vaat vaak niet droog aan einde programma's, niet alleen bij het plastic, maar ook bij het aardewerk.

MAC's 19-09-2021

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN63HX30AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Maakt goed schoon, glanst mooi. Ik gebruik alleen de Dreft platinum vaatwastabletten (met andere merken mindere ervaring). Er zouden meer kortere programma's op mogen zitten. Het kortste programma droogt helaas niet voldoende, vandaar 4ster. 1h /1uur programma is fantastisch.

René 18-08-2021

Fijne vaatswasmachine

Geschreven voor: Siemens SN63HX30AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt snel en goed. Vaat komt droog uit de machine.

Fam. van der Tol 13-08-2021

IQ 300- vaatwasse

Geschreven voor: Siemens SN63HX30AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Naar wens functionerende vaatwasser met veel mogelijkheden.