Bosch SMV90M00NL - Reviews

volledig integreerbaar
Maximale belading
13 couverts

schilden 03-11-2014 Product maand in bezit

Prima vaatwasser. Heel stil en maar goed dat er een rode stip de vloer wordt geprojecteerd zodat je weet dat ie nog aan het werk is. Indeling was even wennen maar voldoet nu prima. We gebruiken nu vaak het korte programma van 30 minuten en de vaat komt er perfect schoon uit. Wel altijd een glansmiddel gebruiken in combinatie met tablet of poeder, want anders wordt de vaat niet goed droog. (tip van Bosch en anderen op internet)Kortom wij zijn zeer tevreden.

Familie Meeuwsen 22-10-2014 Product maand in bezit

Prima, stille vaatwasser. Zelf ingebouwd. Wel even pielen, maar goed zelf te doen. Wast goed schoon en droogt goed, alleen het plastic (bekers e.d.) krijgt hij niet geheel droog.
Keurig geleverd door Bemmel en Kroon. Prima service door dit bedrijf. Op een vraag wordt vlot en vakkundig gereageerd.

Blomen 08-10-2014 Product paar dagen in bezit

4,8
We hebben de Bosch SMV90MOONL voor een maand of drie gekocht bij BCC nadat ik diverse reviews gelezen had was ik overtuigt van een goede keurs. Nu drie maanden verder ben ik zeer slecht te spreken over de droogcapaciteit van deze machine. We hebben verschillende instellingen geprobeerd met hardheid van het water, dit heeft geen enkel positief resultaat opgeleverd. We waren de indeling gewend van de vorige vaatwasser van Bauknecht die was prima, evenals de droogresultaten. Het enige wat positief is dat is de geluid.

Kort samen gevat, Bosch vaatwasser SMV90MOONL heeft een zeer slecht droogvermogen. De indeling is niet logisch. Voor ons geen Bosch meer. Mocht er iemand zijn met hetzelfde euvel en dit hebben opgelost, dan vragen wij heel vriendelijk om ons te voorzien dat deze informatie.

Robert239 22-09-2014 Product paar dagen in bezit

Deze vaatwasser gezocht en gevonden als vervanger voor een Pelgrim, die na ruim 10 jaar dienst de aardlek er steeds uit deed slaan. Vrijwel alle review eerder geven het al aan: relatief stil, goed wasresultaat, keuzevrijheid in wasprogramma's en degelijk. Dat laatste kan ik overigens nog niet bevestigen, want zo lang heb ik hem nog niet.

Qua indeling vind ik deze vaatwasser iets minder praktisch dan de vorige. Doordat het bestekmandje een prominente plek midden vóór inneemt, kun je grotere pannen soms wat lastig(er) kwijt. Een smal, langwerpig mandje, langs de rand te plaatsen was beter geweest.

Grappig detail: er is een led-indicator aanwezig op de onderzijde, van de vaatwasser, maar omdat dit een volledig geïntegreerde vaatwasser is, is er bij onze keuken onder de laadklep nog een plint gemonteerd, met als gevolg dat dit ledje niet meer zichtbaar is. Wij hebben een verhoogd aanrecht (92 cm), dus mogelijk dat bij in keuken op standaard hoogte dit wel zichtbaar is.

vanderzwan 26-06-2014 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser, stil, en handige indeling.Veel mogelijk heden uitgestelde start, handig wassen op goedkopen stroom,(s'nachts)
overzichtelijke bediening en milieuvriendelijk programa's.
Ben zeer tevreden

michielgoud 10-04-2014 Product paar dagen in bezit

9,6
goede machine geleverd door veiligkopen.nu. goede communicatie en keurig op tijd geleverd.
onze oude bosch machine heeft 17 jaar zonder storing gedraaid!
met renovatie van de keuken toch zelf deze nieuwe geinstalleerd. Natuurlijk weer een Bosch!

g.ev 08-03-2014 Product paar weken in bezit

Prima vaatwasser een paar weken in ons bezit.
Heb hem zelf ingebouwd dat was heel goed te doen,
en door een bijgeleverde tekening was het keuken front heel eenvoudig te monteren.
Lekker stille mach en droogt tot nu toe goed.

marcenhelma 29-12-2013 Product kwartaal in bezit

7,6
prima vaatwasser dmv rood lichtje op de vloer kun je zien als het programma is afgelopen, goede indeling, redelijk stil

winever 13-12-2013 Product maand in bezit

9,4
De aanschaf van de Bosch vaatwssser SMV90M00NL is voor ons gebaseerd op het energieverbruik en de roestvrijstalen trommel.
Voorzover we het nu kunnen beoordelen voldoet de machine uitstekend, zowel het wasresultaat als drogen.
Een aanrader!

kingkongst 12-11-2013 Product paar weken in bezit

Goede vaat wasser, handige indeling.
Nog niet lang genoeg om duurzaamheid te beoordelen.
Veel winkels adverteren dat ze deze verkopen maar bij aankoop bieden ze vaak een ouder alternatief omdat deze niet leverbaar is.
Dit doen ze dan onder de noemer een luxere opvolger, trap hier niet in.

Marjolijn23 08-11-2013 Product paar weken in bezit

Goede wasmachine, hij is echt heel stil en doet wat je verwacht. Erg blij mee.
Ik was wel een iets handigere indeling gewend ( met bestekkorf die kan verschuiven, hier staat hij gefixeerd) maar dat went wel.
Ook goed dat de instelling altijd teruggaat naar het ecowasprogramma als je eens voor een gewoon programma kiest.

C.Piek 06-11-2013 Product paar weken in bezit

Na verhuizing deze machine aangeschaft ter vervanging van een niet nader te noemen merk met beroerde was kwaliteit. In ons oude huis waren wij al in bezit van Bosch vaatwasser en daar zeer tevreden over. Vandaar weederom keuze voor een Bosch machine en naar volle tevredenheid !! pluspunt van deze machine is dat hij echt heel stil is je hoort bijna niets, daarom is het ook handig dat er een rood lampje op de vloer schijnt zolang hij bezig is.

yvonne heystek 25-10-2013 Product paar weken in bezit

ik ben heel blij met mijn Bosch SMV90M000NL, hij wast super schoon dat was bij mijn vorige vaatwasser van Miele vaak niet het geval, heb expres verschillende pannen zoals aardappel pan niet schoon gemaakt maar hij kwam er helemaal schoon uit, ik vind deze vaatwasser een aanrader

H vliek 13-10-2013 Product paar weken in bezit

Mijn vorige vaatwasser was een Bosch die ik met veel plezier en zijn lange levensduur jaren heb gebruikt
Dus daarom nu weer een Bosch, ook deze voldoet aan mijn verwachting

Deze is nog geluidlozer, ideaal als je s'nachts de vaatwasser aanzet met behulp van het uitstel programma.
Ook deze heeft een Eco en half programma knop, en ook dan komt de vaat er schoon en droog uit. Een pluspunt aan deze vind ik het rode indicatie lampje die op de vloer schijnt zolang het apparaat in werking is.

J van der Meer 12-10-2013 Product paar weken in bezit

9,4
We zijn bijzonder tevreden over onze nieuwe vaatwasser. We
hebben hem nu drie weken maar wat ons opvalt is dat je de
vaatwasser nauwelijks hoort als deze in gebruik is.Ook is
het prettig om uit een van de vier wasprogramma´s te kunnen kiezen. Het 45 graden menu levert in korte tijd toch een
schone vaatwas op.

Theres 08-10-2013 Product kwartaal in bezit

Ik ben heel blij met deze afwashulp. Wast mooi schoon en de afwas komt er goed droog uit. Ik droog de glazen en plastic bakjes meestal nog even bij.... Fijn dat de bovenste servieskorf verstelbaar is, dat geeft echt extra mogelijkheden. Ik hou de deur standaard een stukje open met een blokje hout om het vocht de laten verdampen. Het rek in het korf beneden achterin, bestemd voor borden vind ik te dicht op elkaar. Mijn dinerborden passen daar niet in..... Ik maak steeds gebruik van het eco-programma, daar ben ik heel tevreden over!.

bjocha 07-10-2013 Product paar dagen in bezit

hiervoor had ik een Bauknecht zeer lawaaiig niet drogen wel veel programma's maar die gebruikte ik weinig.
de vaatwasser die ik nu heb is stil, zeer droog wast redelijk stil en goed. ik ben er blij mee hoop dat dit zo blijft.

pimvan 05-10-2013 Product paar weken in bezit

Voldoet helemaal aan de verwachtingen. Fijne indeling ook. Het programma lijkt wel wat langer te duren dan bij eerdere vaatwassers, maar door uitgestelde start en wassen in de nachtelijke uren is dat geen probleem.

stint 26-09-2013 Product paar dagen in bezit

Een fijne vaatwasser die goed schoon wast en waarbij de vaat er goed droog uit komt. Fijn in het gebruik. De inbouw van de vaatwasser hebben we zelf gedaan en was erg gemakkelijk!

sonjasilver 19-09-2013 Product paar dagen in bezit

Prima machine. hij is stil, wast goed en schoon en droogt goed.
voldoende keus aan programma's en zuinig in gebruik.
De indeling moet ik nog even aan wennen, maar volgens mij een goede koop.