Siemens SN69M032NL - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Bibilicious 21-12-2014

Wast erg goed, de vaat kwam er weer blinkend uit!
Veel mogelijkheden door diverse programma's.
Apparaat is vrijwel geruisloos. Droogt erg goed, zelfs de plastic materialen. Door het schuifbare bestekrek optimale benutting van het servies, ideaal.

stippie 11-10-2015

stil!

In februari heb ik deze vaatwasser gekocht. Onze "eisen" waren de indeling, zuinigheid en geluid. Prima keuze alleen hadden we last van een loeiende koe in de vaatwasser. Nu is de monteur geweest en de het probleem is kosteloos verholpen. Vaatwasser weet heerlijk stil. En wij weer helemaal blij!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Jos Gubbi 30-12-2014

Onze eerst keuze voor weer een Siemens vaatwasser! Immers, de vorige heeft 12 jaar zonder problemen kwaliteit geleverd! De nieuwe vaatwasser heeft voortreffelijke functies, eenvoudig in gebruik, geluidsarmer dan voorgaande versie! Reden voor ons om dit type vaatwasser aan te schaffen. Geeft ons weer vertrouwen in de kwaliteit hiervan voor de komende twaalf jaar!

bergjcd 19-12-2014

Prima vaatwasser. Zeer stil en een indeling met handige mogelijkheden. Zeker een aanrader. Te kort in bezit om iets over de duurzaamheid te kunnen zeggen

minnie24 23-10-2014

Super fijne machine, heel erg blij mee. Hij wast echt super schoon en erg stil. Ik mis alleen een programma met voorspoelen...

Zijderveld-2014 14-10-2014

na een paar dagen gebruik, heel tevreden. stil en mooi droog.aanvankelijk schrok ik van de duur van de was programma's, maar deze kun je ook halveren en dan wordt het een acceptabeler tijd dat de programma's draaien.

Gerrit1000 04-10-2014

Geweldig apparaat,zeer stil en zeer goed wasresultaat,
en vooral zeer energiezuinig.
had een Whirlpool,maar dit merk komt er niet meer in bij ons.
ook een goede inbouw beschrijving.

Anna133 29-08-2014

In de gebruiksaanwijzing staan veel sterretjes* omdat de uitleg voor verschillende machines geldt. Niet echt duidelijk welke functies bij welke machine horen. Had graag de machine gehad die zonder bovenkorf kan draaien. Waarschijnlijk een duurder model, lijkt mij handig voor echt grote platen, borden of rekjes
De machine maakt heel weinig geluid.

raberf 14-08-2014

In een open keuken en gelukkig vrij geluidloos, schone vaat, ruime indeling en veel mogelijkheden. Pas 2 weken in gebruik.

Cecile68 08-08-2014

Een verademing na de vorige (14 jr oude) machine. Wat een stilte, wat een schone vaat. En fijn dat het korte programma voor feesten en partijen bestaat/

gijs1741 03-08-2014

Dit is een goede machine die handig is in het gebruik. Verder heeft deze een lage geluidsproductie wat erg fijn is, zeker met een open keuken.

Fabienne Osterholt 02-05-2014
  • Product maand in bezit

Goede afwasmachine. Lekker stil en een goede indeling voor alle pannen en borden etc. Ook de speed functie is voor mij belangrijk: bijna de helft van de afwastijd met geweldig was en droogresultaat.