AEG FSB5360CZ - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de AEG FSB5360CZ op Kieskeurig.nl.

LeWi 24-05-2021

De slechtste vaatwasser die we ooit hebben gekocht

Geschreven voor: AEG FSB5360CZ

De AEG valt zwaar tegen en is in meerdere opzichten niet wat we hadden verwacht.

Pluspunten

• Lampje dat aangeeft dat de machine nog draait

Minpunten

• Metaal is dun blik en geeft weinig stevigheid
  • De indeling is erg inefficiënt
  • Plastic knoppen voelen goedkoop aan
  • Vaat niet schoon (1 op de 5 keer)
  • extra wassen omdat alles er niet in past (4 pers)

KolffClub 21-04-2021

Fantastisch

Geschreven voor: AEG FSB5360CZ

Eerlijk is eerlijk, wat een fantastisch apparaat.
Alles wordt ook echt goed schoon.

Mijn vrouw en ik zijn er erg blij mee

Danny 18-04-2021

Heerlijk apparaat!!

Geschreven voor: AEG FSB5360CZ

Prima prijs-kwaliteit verhouding zoals we van AEG gewend zijn!! Goede machine en de vaat komt er prima schoon uit. De indeling in prima en mocht je anders wensen zijn vele andere modellen te vinden die wellicht wel aan je wensen voldoen. Voor ons was een bestekmandje ipv besteklade een voorwaarde. Zo heeft iedereen zijn voor keur en met de het uitgebreide aanbod van AEG is er altijd wel iets te vinden in verschillende opties en prijsklassen. Voor deze machine het gebruikersgemak, de indeling, degelijkheid en de kwaliteit tegen een scherpe prijs doorslaggevend. Al met al zijn de producten van AEG zeer aan te raden!

Dennis 16-04-2021

Helaas niet de Machine wat ik er had van verwacht

Geschreven voor: AEG FSB5360CZ

We hadden een Siemens die 15 jaar oud was en helaas het niet meer deed ,dus het was tijd voor een nieuwe. aangezien we niet zo lang geleden ook onze droger hebben moeten vervangen hebben we toen gekozen voor een Aeg en dat beviel heel goed vandaar dat we nu gekozen hadden voor een vaatwasser van Aeg , alleen na het monteren en uitpakken en in bedrijfstellen viel me het heel erg tegen, de machine maakt best veel lawaai en de lade,s zijn niet stevig het sluiten van de deur en het open gaan vind ik ook niet prettig het voelt allemaal best goedkoop ondanks dat het best een dure machine was voor ons. deze machine hebben we online gekocht zonder echt te kunnen bekijken i.v.m de Corona, ik had betere kwaliteit verwacht aangezien we zo tevreden zijn over onze droger.

Hans 21-01-2021

AEG Vaatwasser

Geschreven voor: AEG FSB5360CZ

Nu een aantal weken in gebruik en we zijn al heel tevreden, vaatwas komt er schoon en droog uit. De tip toetsen en de programma's zijn gemakkelijk te bedienen en goed. Indeling vaatwasser is goed.

GiKe 24-12-2020

Werkelijk prima apparaat

Geschreven voor: AEG FSB5360CZ

We hebben deze vaatwasser inmiddels een aantal weken in gebruik en ik moet zeggen dat we zeer tevreden zijn. Het afwasresultaat is uitstekend, de machine doet stilletjes, goed haar werk. Prima aankoop!

Linda 07-12-2020

Valt helaas tegen

Geschreven voor: AEG FSB5360CZ

Normaal gesproken zijn wij altijd tevreden over AEG, maar deze vaatwasser valt helaas tegen. De bovenste la biedt nauwelijks steun voor glazen en bekers. plastic bakjes vliegen alle kanten op en liggen uiteindelijk vol afwaswater in de vaatwasser. De vaatwasser maakt een brommend geluid. Het bestekbakje kan met deksel, maar dan passen er geen dikkere lepels in of zonder deksel, maar dan komt het bestek dicht tegen elkaar en wordt het niet zo goed schoon.

Cor 03-10-2020

AEG is Kwaliteit

Geschreven voor: AEG FSB5360CZ

De programma’s van de vaatwasser zijn makkelijk in testellen,simpel met 1 vinger .
De vaat is schoon ,ongeacht welk programma.
De vaat komt ook droog uit de afwasmachine.
Een klein minpuntje,de vaatwasser maakt wel duidelijk hoorbaar geluid .
Prijs kwaliteit is goed.