Bosch SMV84M10EU - Reviews

volledig integreerbaar
Maximale belading
13 couverts

JantjeDi 26-01-2014 Product kwartaal in bezit

Sinds een paar maanden in gebruik. Wat een feestje! Geruisloos en alles prachtig schoon.
Ook met de variospeed alles mooi schoon.

geert.boonstra 28-12-2013 Product kwartaal in bezit

De afwasmachine werkt goed en hij produceert weinig lawaai, de afwas is niet goed droog.
De glazen die er bij beloofd zijn, zijn nog niet afgeleverd, conclusie,?????

paulvree 27-12-2013 Product maand in bezit

Sinds ruim een maand deze vaatwasser in gebruik. Wasresultaat is meer dan voldoende, ook bij volle belading. Handig is de verstelbare indeling voor serviesgoed. Een pré is het aantal programma's waaruit gekozen kan worden. De duurzaamheid zal in de loop der tijd moeten blijken, maar als deze ook 26 jaar meegaat, zoals onze vorige vaatwasser van Siemens (= Bosch), dan wordt er niet geklaagd!!

HannyAndre 08-12-2013 Product kwartaal in bezit

onze nieuwe boschvaatwasser werkt prima goed schoon,goed droog, weinig lawaai, zelfs het korte programma werkt super!

Annemieks24 05-12-2013 Product maand in bezit

De nieuwe Bosch vaatwasser werkt goed. Beter dan de Bauknecht die we hiervoor hebben gehad. Alleen valt het droog resultaat een beetje tegen. De indeling van de rekken zijn wel mooi. We kunnen onderin de rekken neerklappen en kunnen dan ideaal de pannen er neerzetten. Het bestekmandje kan ook helemaal van links naar recht schuiven dat is ook erg handig. Ook vonden wij dat we erg prettig geholpen zijn bij firma van Kuyk in Almelo.

Wagtersmit 02-12-2013 Product maand in bezit

Het betreft hier een prima vaatwasser, met een logische indeling en heel veel mogelijkheden om al je vaatwas er in te kunnen doen. Heel geruisloos en ideaal met zo'n uitstelmechanisme zodat de machine in de nacht kan draaien.
Dus een geweldig apparaat.

DanielleC 29-11-2013 Product paar dagen in bezit

Sinds enkele maanden heb ik dit model in huis. Onze eerste machine was ook van Bos, zeer stil in gebruik. Helaas ging deze na 11 jaar kapot en hebben we deze Bosch aangeschaft.
Als de nieuwe machine nauwelijks beladen is dan maakt deze best wat geluid, daar schrok ik eerst van. Maar bij reguliere belading is hij idd zeer stil. Verder biedt de indeling hele goede mogelijkheden, er kunnen veel pannen in en door de flexibiliteit van 'rekjes' kan daar mee gevarieerd worden. Fijne vaatwasser! Goede prijs-kwaliteit verhouding,

Monique Bijleveld 18-11-2013 Product maand in bezit

Nu ruim een maand bij ons in de keuken. Toen onze vorige vaatwasser er na 12 jaar mee ophield (Siemens) wilde we een soortgelijk model. Het werd deze Bosch. De machine is stil en heeft een makkelijke indeling. Het droogresultaat vond ik iets minder. Heb hem op de hoogste stand gezet en ben nu wel tevreden. Het onderste kleine bordenrek wil nog weleens uit de bevestiging schieten en is dan lastig terug te plaatsen. De machine wast goed schoon. Achteraf mis ik de functie "halve belading". Deze zit wel op het iets luxere model.

finngroen 18-11-2013 Product paar weken in bezit

Wij hebben de vaatwasser aangeschaft na een goede voorlichting van de verkoper.Zagen het verschil in kwaliteit tussen onze vaatwasser die na zes jaar stuk ging(geen Bosch )De duurzaamheid is ingevuld maar gezien de korte tijd dat we de wasser in gebruik hebben is dit oordeel meer gebaseerd op het vertrouwen in het merk dan op ervaring

bingrid 12-11-2013 Product paar weken in bezit

Afwasmachine wast schoon, is stil en heeft een handige indeling. Grote borden en wijnglazen kunnen rechtop staan. Afwas is niet heel erg droog.

aMartin 12-11-2013 Product maand in bezit

Ik vind deze machine groter van binnen dan de vorige, handig met bestekbakje dat verzet kan worden. Indeling heel variabel. Het bestekbakje gebruik ik zonder deksel, dat is niet handig. Heel geruisloos en gaat vanzelf uit, wat ideaal is als je langer weggaat.

andringn 06-11-2013 Product maand in bezit

Na 12 jaar intensief gebruik wéér een Bosch vaatwasser gekozen. Voldoet aan de verwachtingen en prettig te merken dat er kleine maar welkome vernieuwingen zijn doorgevoerd zoals het bestekrekje wat verplaatsbaar is waardoor de indeling flexibeler is geworden. Ook het lichtje wat op de grond schijnt zolang de machine bezig is vind ik erg handig. Hij is niet extreem stil, maar voldoende stil om hem in de woonkeuken te kunnen plaatsen. Ook de aanpassing voor wijnglazen is handig. Ik vind de programmaduur (eco;2.55 u wel ERG lang). Tot nu toe ben ik tevreden over de schone vaat en hoop er weer 12 jaar tegenaan te kunnen.

donald30 05-11-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie vaatwasser. Erg geluidsloos. Goede indelingen mogelijkheden. Vaat komt er mooi schoon uit. Makkelijk in gebruik en goede handleiding aanwezig om de vaatwasser te installeren.

donald30 05-11-2013 Product maand in bezit

9,6
Makkelijk in gebruik. Veel mogelijkheden om in te delen. Afwas komt er schoon uit. Makkelijk te plaatsen, goede handleiding bij aanwezig.

Ommen 04-11-2013 Product paar weken in bezit

9,4
Na jarenlang een Bauknecht te hebben gehad, ben ik over gestapt naar deze vaatwasser van Bosch. Hoewel ik deze machine nog maar een paar weken heb, ben ik al zeer enthousiast.
Minpunten ben ik nog niet tegen gekomen, wel pluspunten:
De vaat wordt erg schoon en de machine droogt goed - zelfs plastic bekers en plastic bakjes.
De machine is erg handig ingedeeld.
Tevens hoor je deze machine nauwelijks en tijdens de vaatwas schijnt er een rood licht op de vloer zodat je kunt zien dat hij nog bezig is en als hij klaar is stopt hij vanzelf. Een echte aanrader!

v.d. Hucht 26-10-2013 Product paar weken in bezit

9,4
Vaatwasser is makkelijk te bedienen en is zeer (!!!) stil. Vaat wordt goed schoon en is goed droog. Heb deze nu een paar weken in gebruik en ben zeer tevreden. Zeer goede keus.

mjal 23-10-2013 Product maand in bezit

Super fijne vaatwasser wast schoon ook op het korte programma.
Ook fijn is de rode verlichting die aangeeft of hij klaar is of niet. zo hoeft de deur niet onnodig geopend worden.
Kortom zeer fijne vaatwasser.

jopie1990 22-10-2013 Product paar weken in bezit

bij ons staat het apparaat nu 3 weken, en we zijn er blij mee! zeer stil, alle ruimte word benut, handige funtie's zoals extra drogen. aanrader!

Wagtersmit 21-10-2013 Product paar weken in bezit

9,4
Wij hebben de vaatwasser nu zo'n twee weken en hij is zeer stil en gebruiksvriendelijk. wij vinden het heel belangrijk dat wij 's nacht kunnen draaien en dat gaat perfect.
Wat wij jammer vinden aan de vaatwasser is dat wij in de vorige vaatwasser een lampje hadden zitten, het is nu wennen dat het zo donker in de automaat is, maar dat is niet ten nadele van deze machine.

slotv000 15-10-2013 Product paar weken in bezit

9,6
Praktisch apparaat, weinig flauwekul, gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te bedienen. Goed dat er een timer opzit om goedkoop stroomverbruik te gebruiken.