Bosch SMV84M10EU - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
13 couverts

Beoordeling op basis van 85 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Haestjeniet 13-06-2016

Zeer goed

Deze vaatwasser voldoet zeer goed.
Stil en altijd goed schoon.
Heel fijn is ook dat je een verkort programma kunt uitvoeren met dezelfde uitstekende resultaten.
In bezit sinds februari 2015

Ger v 02-09-2015

Duurdere....is niet per definitie beter

Mmm ben niet enthousiast...
Nu al de 2e Bosch. 1e keer denk je, kan toeval zijn. Nu denk ik daar toch beduidend anders over..... Voor mij geen dure Bosch machine meer. Beide machines hebben het geen eens 4 jaar volgehouden....pffffffffffff

Brigitte 04-06-2014

stil en schone vaat

De vorige machine was een AEG, te vergelijken met deze machine echter de AEG begaf het na 8 jaar. in vergelijking met de Bosch (nu 1 jaar in gebruik) is deze ontzettend stil in gebruik en de vaat schoner. Genoeg programma's om uit te kiezen. Een Zeer ruime kuip en de manden zijn naar eigen inzicht in te delen, wel zo handig met grote pannen en schalen. Leuke feature is het rode lampje rechtsonder bij de machine (schijnt op de vloer) zodat je kunt zien dat de machine in gebruik is, schakelt zich (na zelf te programmeren) uit na afloop van het programma. Ik ben dus zeer tevreden!

CeesdeDrukker 28-01-2014

redelijke vaatwasser

Mooie machine, maar het drogen valt wat tegen, er blijft zoveel water aan de onderdelen van de wasser hangen, dat je met uitpakken altijd wel een droogdoek nodig hebt. Vaat is goed schoon, machine stil, en veel keuze programma's

JantjeDi 26-01-2014 Product kwartaal in bezit

Sinds een paar maanden in gebruik. Wat een feestje! Geruisloos en alles prachtig schoon.
Ook met de variospeed alles mooi schoon.

Jennifer 03-01-2014

Goed praktisch product

Mooie, praktische vaatwasser. Je kan veel verschuiven waardoor je meer ruimte kan creeeren als dat nodig is. Verder werkt hij vrij stil, en is makkelijk in gebruik. Aan te raden dus!

geert.boonstra 28-12-2013 Product kwartaal in bezit

De afwasmachine werkt goed en hij produceert weinig lawaai, de afwas is niet goed droog.
De glazen die er bij beloofd zijn, zijn nog niet afgeleverd, conclusie,?????

paulvree 27-12-2013 Product maand in bezit

Sinds ruim een maand deze vaatwasser in gebruik. Wasresultaat is meer dan voldoende, ook bij volle belading. Handig is de verstelbare indeling voor serviesgoed. Een pré is het aantal programma's waaruit gekozen kan worden. De duurzaamheid zal in de loop der tijd moeten blijken, maar als deze ook 26 jaar meegaat, zoals onze vorige vaatwasser van Siemens (= Bosch), dan wordt er niet geklaagd!!

ArendvanBodegom 13-12-2013

stiller dan stil

De vaatwasser is zeer stil en eenvoudig ingebruik. De mogelijk voor uitgestelde start is erg handig, waardoor wij een programma regelmatig in het goedkopere nachttarief laten starten. Verder vinden wij de indelingsmogelijkheid gebruiksvriendelijk.

HannyAndre 08-12-2013 Product kwartaal in bezit

onze nieuwe boschvaatwasser werkt prima goed schoon,goed droog, weinig lawaai, zelfs het korte programma werkt super!

Annemieks24 05-12-2013 Product maand in bezit

De nieuwe Bosch vaatwasser werkt goed. Beter dan de Bauknecht die we hiervoor hebben gehad. Alleen valt het droog resultaat een beetje tegen. De indeling van de rekken zijn wel mooi. We kunnen onderin de rekken neerklappen en kunnen dan ideaal de pannen er neerzetten. Het bestekmandje kan ook helemaal van links naar recht schuiven dat is ook erg handig. Ook vonden wij dat we erg prettig geholpen zijn bij firma van Kuyk in Almelo.

Wagtersmit 02-12-2013 Product maand in bezit

Het betreft hier een prima vaatwasser, met een logische indeling en heel veel mogelijkheden om al je vaatwas er in te kunnen doen. Heel geruisloos en ideaal met zo'n uitstelmechanisme zodat de machine in de nacht kan draaien.
Dus een geweldig apparaat.

DanielleC 29-11-2013 Product paar dagen in bezit

Sinds enkele maanden heb ik dit model in huis. Onze eerste machine was ook van Bos, zeer stil in gebruik. Helaas ging deze na 11 jaar kapot en hebben we deze Bosch aangeschaft.
Als de nieuwe machine nauwelijks beladen is dan maakt deze best wat geluid, daar schrok ik eerst van. Maar bij reguliere belading is hij idd zeer stil. Verder biedt de indeling hele goede mogelijkheden, er kunnen veel pannen in en door de flexibiliteit van 'rekjes' kan daar mee gevarieerd worden. Fijne vaatwasser! Goede prijs-kwaliteit verhouding,

Monique Bijleveld 18-11-2013 Product maand in bezit

Nu ruim een maand bij ons in de keuken. Toen onze vorige vaatwasser er na 12 jaar mee ophield (Siemens) wilde we een soortgelijk model. Het werd deze Bosch. De machine is stil en heeft een makkelijke indeling. Het droogresultaat vond ik iets minder. Heb hem op de hoogste stand gezet en ben nu wel tevreden. Het onderste kleine bordenrek wil nog weleens uit de bevestiging schieten en is dan lastig terug te plaatsen. De machine wast goed schoon. Achteraf mis ik de functie "halve belading". Deze zit wel op het iets luxere model.

finngroen 18-11-2013 Product paar weken in bezit

Wij hebben de vaatwasser aangeschaft na een goede voorlichting van de verkoper.Zagen het verschil in kwaliteit tussen onze vaatwasser die na zes jaar stuk ging(geen Bosch )De duurzaamheid is ingevuld maar gezien de korte tijd dat we de wasser in gebruik hebben is dit oordeel meer gebaseerd op het vertrouwen in het merk dan op ervaring

bingrid 12-11-2013 Product paar weken in bezit

Afwasmachine wast schoon, is stil en heeft een handige indeling. Grote borden en wijnglazen kunnen rechtop staan. Afwas is niet heel erg droog.

aMartin 12-11-2013 Product maand in bezit

Ik vind deze machine groter van binnen dan de vorige, handig met bestekbakje dat verzet kan worden. Indeling heel variabel. Het bestekbakje gebruik ik zonder deksel, dat is niet handig. Heel geruisloos en gaat vanzelf uit, wat ideaal is als je langer weggaat.

andringn 06-11-2013 Product maand in bezit

Na 12 jaar intensief gebruik wéér een Bosch vaatwasser gekozen. Voldoet aan de verwachtingen en prettig te merken dat er kleine maar welkome vernieuwingen zijn doorgevoerd zoals het bestekrekje wat verplaatsbaar is waardoor de indeling flexibeler is geworden. Ook het lichtje wat op de grond schijnt zolang de machine bezig is vind ik erg handig. Hij is niet extreem stil, maar voldoende stil om hem in de woonkeuken te kunnen plaatsen. Ook de aanpassing voor wijnglazen is handig. Ik vind de programmaduur (eco;2.55 u wel ERG lang). Tot nu toe ben ik tevreden over de schone vaat en hoop er weer 12 jaar tegenaan te kunnen.

donald30 05-11-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie vaatwasser. Erg geluidsloos. Goede indelingen mogelijkheden. Vaat komt er mooi schoon uit. Makkelijk in gebruik en goede handleiding aanwezig om de vaatwasser te installeren.

donald30 05-11-2013 Product maand in bezit

9,6
Makkelijk in gebruik. Veel mogelijkheden om in te delen. Afwas komt er schoon uit. Makkelijk te plaatsen, goede handleiding bij aanwezig.