ETNA OM971RVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA OM971RVS op Kieskeurig.nl.

Jan 28-09-2020

Mooie uitstraling

Geschreven voor: ETNA OM971RVS

Wij moesten onze Pelgrim oven vervangen en deze heeft een soort gelijke bediening maar met veel meer mogelijkheden. We hebben tot nu toe vlees met oven/gril stand gegaard en cake gebakken, en dit gaat goed, de bediening vinden wij ook goed.
Het railsysteem is een uitkomst, daar gaan we er misschien nog een van bijbestellen, het rooster is goed maar ziet er wat goedkoop uit wat betreft afwerking.

Officiele reactie van Atag 29-09-2020

Beste Jan,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen, hartelijk dank hiervoor.
Fijn om te lezen dat de oven zo goed bevalt. Heel veel bakplezier.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Evert 23-11-2020

ETNA OM971RVS is een goede oven

Geschreven voor: ETNA OM971RVS

De ovenwerking voldoet geheel aan mijn wensen. De instelling van de temperatuur is wat moeilijk omdat in de schaalverdeling de streepjes onvoldoende opvallen. Heb er een lampje bij nodig.
Voor oudere mensen die problemen zouden kunnen hebben met de tiptoetsbediening is manuele bediening goed mogelijk.

Pluspunten

• bijgeleverde oven instructie boekje is duidelijk
  • veel mogelijke oven instellingen
  • handmatige bediening mogelijk (goed voor ouderen)

Minpunten

• temperatuur kiezen is moeilijk
  • Ovenruit schoonmaken is lastig

Officiele reactie van Atag 24-11-2020

Beste Evert,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel bak en kookplezier gewenst.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Marion 23-08-2020

Oven

Geschreven voor: ETNA OM971RVS

Deze over is wat minder diep dan de oven die ik eerst wilde kopen. Door een verborgen leiding achter tegen de muur was dit de enige keuze die ik had. Keurig omgeruild. Echte service. Met het boekje in de hand aan de slag gegaan. Een prima naslagwerk. Reuze makkelijk ook met informatie over de plek waar je product moet staan ( boven, onder of midden). Het is dan ook jammer om te zeggen dat het bedieningspanel niet of nauwelijks te lezen is. De temperatuurknop omdat tussen de knop en de cijfers op de oven, het bijna onmogelijk is de juiste temperatuur in te stellen en de bedieningsknop, je moet echt de informatie van het bedieningspanel uit je hoofd kennen.
Tip 1 : zorg voor duidelijke icoontjes op het bedieningspaneel. Tip 2 maak de temperatuur-streepjes groter en geef ze tenminste een kleur en trek een streep op de temeratuurknop zodat deze "verbinding" kan maken met de temperatuur-streepjes.

Pluspunten

• compleet met rooster en bakblik
  • goed naslagwerk, duidelijk leesbaar

Minpunten

• je kan moeilijk de juiste temperatuur instellen
  • het bedieningspanel is moeilijk leesbaar

Officiele reactie van Atag 24-08-2020

Beste Marion,
Bedankt voor je review. Vervelend dat je de bediening nauwelijks kunt aflezen. De icoontjes op het bedieningspaneel kunnen wij niet aanpassen, maar uw feedback waarderen wij zeer en nemen we mee. Wij wensen u veel kook en bakplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

Familie Cairo 19-11-2019

Grote oven

Geschreven voor: ETNA OM971RVS

Prima oven met heel veel mogelijkheden.
Doet zijn werk prima en geeft ons heel veel mogelijkheden.
We zijn er super blij mee.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Heel veel mogelijkheden

Officiele reactie van Atag 21-11-2019

Beste familie Cairo, wat leuk dat jullie keuze op ETNA apparatuur is gevallen en dat jullie zo tevreden zijn over de gebruiksvriendelijkheid en de vele mogelijkheden van de oven. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier met jullie nieuwe keuken! Groet, Femke Webcareteam ETNA.

Adrie Winkelaar 10-09-2019

Goede oven met een leukie uitstraling

Geschreven voor: ETNA OM971RVS

De oven hebben we in combinatie met een nieuwe keuken aangeschaft. De oven heeft dezelfde uitstraling als de combi magnetron. Hierdoor is een mooi strak uiterlijk ontstaan. De roosters en bakblikken zijn onderling uitwisselbaar.
De werking van de oven is goed, het bediengemak is snel aan te leren met de gebruiksaanwijzing als leidraad.
De eerste resultaten uit de oven waren zeer goed. Een gelijkmatig bruiningsgraad op de appeltaart gaf een mooi uiterlijk.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Strak uiterlijk
  • Bakblik en rooster uitwisselbaar met magnetron

Officiele reactie van Atag 11-09-2019

Beste Adrie,

Allereerst wil ik u hartelijk danken dat u de tijd heeft genomen om uw review te plaatsen, en voor het vertrouwen die u hebt laten blijken door te kiezen voor ETNA apparatuur. Ik wens u veel bakplezier!

Groet Heidi van webcareteam ETNA