Neff BFT4868HMC - Reviews

Beste deals -2% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Neff BFT4868HMC op Kieskeurig.nl.

Theo 14-04-2021

sous vide

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] jammer dat de sous vide maar 3 uur kan. Heb mede voor sous vide oven gekozen om 24 uur te garen. Vóór aankoop niet vermeld max 3 uur. staat niet in de beschrijving

Brenda 28-03-2021

Super stoomoven met handige display

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

Mijn vorige Neff combi oven/magnetron heeft 22 jaar (bijna elke dag) trouwe diensten gedraaid, dus weer gekozen voor een Neff maar nu een stapje verder. Mooi Display, duidelijk met veel extra functies. Eerst leren ermee om te gaan, maar roerei met spekjes en kaas lukt ook in de stoomoven;-) Ik ben benieuwd wat ik er allemaal nog meer uit kan toveren.

Pluspunten

• Handige deur die naar binnenschuift, veel ruimte.
  • Bak/braad assistent
  • verschillende niveaus om te bakken
  • smaakvoller door stoomtoevoeging

Minpunten

• komt veel stoom uit bij het openen
  • Kleine waterreservoir

Lekkerrrr bakken 19-02-2021

Geweldige oven

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze oven bevalt heel goed. Ik maak er veelvuldig gebruik van

Een echte aanrader! 18-02-2021

Nooit verwacht dat het zo goed zou uitpakken!

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Aanvankelijk was ik terughoudend over de aanschaf van zo'n geavanceerde oven met stoom. Maar uiteindelijk ben ik heel blij dat ik hem wel aangeschaft heb. Het openen alleen al van de oven is een heel feest met de deur die helemaal wegschuift. De display met de touch toetsen is heel duidelijk, ook met de informatie die je daar kunt vinden en de gerechten, ook de gerechten bereid met stoom, komen prachtig uit de oven. Wat nog een aanrader is, is het kookboek van Neff. Het boek is niet alleen mooi uitgevoerd maar het geeft goed weer hoe je de oven het best kunt gebruiken en daarnaast zijn de recepten erg inspirerend. Al met al is de oven een echte aanrader! Ik ben er erg blij mee.
Al met al een aanrader als je veel met een oven doet en voor mij is het een heel goede aankoop.

Ronny 28-08-2020

Handige oven

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie grote oven. Vooral de deur die onder de oven wegdraaid is erg handig, je hebt geen deur meer in de weg zitten bij het plaatsen of er uit halen van je ovenproduct.

erg gezellige en leerzame workshop van neff gehadin het inspiratiehuis 20/20 waar je een paar handige tips en een handige compacte gebruiksaaanwijzing voor verschillende soorten bereidingen meekrijgt.

Martin 11-05-2020

Na 3 jaar door roest niet meer te repareren

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

Na een storing foutcode E5121, heeft de monteur geconstateerd dat de oven is door geroest. Na overleg met bijbetaling , omdat de oven net 3 jaar is.

jrw 28-04-2020

waanzinnig apparaat met wegdraai deur

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

Apparaat heeft een zeer makkelijk te bedienen menu en weg te schuiven frontdeur hetgeen handelingen makkelijk maakt.
Zeer uitgebreid aantal voorgeprogrammeerde gerechten. Grote binnenruimte

Pluspunten

• handig weg te schuiven frontdeur
  • groot hoeveelheid voorgeprogrameerde gerechten
  • makkelijk gebruiks menu
  • Mogelijkheid voor stomen

Margreeth 23-04-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne oven om in te stomen en te bakken. Ik heb daarnaast nog een combi-magnetron oven. In de ene oven ben ik dan bijvoorbeeld zalm aan het stomen, samen met asperges (ja, in een bak!) en in de andere oven komen de heerlijke broodgeuren je tegemoet!

T post 15-04-2020

Super oven!

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven voldoet volledig aan de verwachtingen. Ik heb nog lang niet alles uitgeprobeerd. Maar hij wordt dagelijks gebruikt voor het bereiden van de warme maaltijden en voor het glutenvrij bakken.

Tessa 01-03-2020

Top oven

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super blij met de oven, werkt goed. Wat ook mooi is, is dat ik me met de slide deur niet meer verbrand:)

Ed T 09-02-2020

Stoom oven met vele mogelijkheden

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze stoomoven is bijna perfect, de slide deur is zeer handig, stoom oven is snel en perfect resultaat voor de smaak, goede indeling. Er is een minpuntje, als de oven met easy clean wordt gereinigd komt er vocht tussen de twee ramen. Met gevolg van een kalk streep

CMGR 19-11-2019

Geweldig!

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn nu een jaar in het bezit van de stoomoven van Neff en we zijn ontzettend tevreden. We gebruiken hem bijna dagelijks en maken alles in de stoomoven, aardappelen stomen, groente stomen, maar ook lekkere stukken vlees garen, taart bakken, brood bakken en de pizza smaakt echt lekkerder dan in een gewone oven.

Niels 21-05-2019

Top oven!

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

Ben zelf een visliefhebber en met de stoomfunctie is vis heerlijk te bereiden!
En met de regenereer functie komt een opgewarmde maaltijd weer tot zijn recht.

Pluspunten

• ruim
  • mooi

Anoniem 20-02-2019

Mooie oven, redelijk tevreden....

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

Mooie oven met veel goede eigenschappen, maar ook slechte eigenschappen! Het ovenglas bestaat uit verschillende glaslagen. Nadat ik de eerste keer asperges had gestoomd is vocht van de asperges tussen glazenlagen terecht gekomen. En de handleiding staat beschreven hoe je de glazenplaten uit elkaar kan halen en schoon kan maken. Ik ben een hobby kok, géén hobby doe-het-zelver, dus deze klus heb ik nog niet aangedurfd. Nu zit ik met een lelijke vervuilde glazen overnplaat in mijn splinternieuwe design keuken :(

evelien2015 01-11-2018

Zo ontzettend blij mee!!

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

Ondertussen al 3 jaar in mijn keuken, maar het is absoluut het middelpunt.
Echt geen seconde spijt gehad.
Ik kook/bak er niet elke dag in, maar ik zou het niet willen missen.
Zowel voor de 100% stomen en bakken met stoomtoevoeging.
Superblij met de hide en slide deur, zeker in onze smalle keuken.
En toch “gewoon” een grote oven.
De diverse verwarimgings methodes maken dat ik steeds blijf experimenteren.