Neff BFT4868HMC - Reviews

Inbouwhoogte
59,5 cm
Inbouwbreedte
56,8 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Neff BFT4868HMC op Kieskeurig.nl.

Martin 11-05-2020

Na 3 jaar door roest niet meer te repareren

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

Na een storing foutcode E5121, heeft de monteur geconstateerd dat de oven is door geroest. Na overleg met bijbetaling , omdat de oven net 3 jaar is.

jrw 28-04-2020

waanzinnig apparaat met wegdraai deur

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

Apparaat heeft een zeer makkelijk te bedienen menu en weg te schuiven frontdeur hetgeen handelingen makkelijk maakt.
Zeer uitgebreid aantal voorgeprogrammeerde gerechten. Grote binnenruimte

Pluspunten

• handig weg te schuiven frontdeur
  • groot hoeveelheid voorgeprogrameerde gerechten
  • makkelijk gebruiks menu
  • Mogelijkheid voor stomen

Margreeth 23-04-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

Fijne oven om in te stomen en te bakken. Ik heb daarnaast nog een combi-magnetron oven. In de ene oven ben ik dan bijvoorbeeld zalm aan het stomen, samen met asperges (ja, in een bak!) en in de andere oven komen de heerlijke broodgeuren je tegemoet! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

T post 15-04-2020

Super oven!

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

De oven voldoet volledig aan de verwachtingen. Ik heb nog lang niet alles uitgeprobeerd. Maar hij wordt dagelijks gebruikt voor het bereiden van de warme maaltijden en voor het glutenvrij bakken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tessa 01-03-2020

Top oven

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

Super blij met de oven, werkt goed. Wat ook mooi is, is dat ik me met de slide deur niet meer verbrand:) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ed T 09-02-2020

Stoom oven met vele mogelijkheden

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

Deze stoomoven is bijna perfect, de slide deur is zeer handig, stoom oven is snel en perfect resultaat voor de smaak, goede indeling. Er is een minpuntje, als de oven met easy clean wordt gereinigd komt er vocht tussen de twee ramen. Met gevolg van een kalk streep [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

CMGR 19-11-2019

Geweldig!

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

Wij zijn nu een jaar in het bezit van de stoomoven van Neff en we zijn ontzettend tevreden. We gebruiken hem bijna dagelijks en maken alles in de stoomoven, aardappelen stomen, groente stomen, maar ook lekkere stukken vlees garen, taart bakken, brood bakken en de pizza smaakt echt lekkerder dan in een gewone oven. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Niels 21-05-2019

Top oven!

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

Ben zelf een visliefhebber en met de stoomfunctie is vis heerlijk te bereiden!
En met de regenereer functie komt een opgewarmde maaltijd weer tot zijn recht.

Pluspunten

• ruim
  • mooi

Anoniem 20-02-2019

Mooie oven, redelijk tevreden....

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

Mooie oven met veel goede eigenschappen, maar ook slechte eigenschappen! Het ovenglas bestaat uit verschillende glaslagen. Nadat ik de eerste keer asperges had gestoomd is vocht van de asperges tussen glazenlagen terecht gekomen. En de handleiding staat beschreven hoe je de glazenplaten uit elkaar kan halen en schoon kan maken. Ik ben een hobby kok, géén hobby doe-het-zelver, dus deze klus heb ik nog niet aangedurfd. Nu zit ik met een lelijke vervuilde glazen overnplaat in mijn splinternieuwe design keuken :(

evelien2015 01-11-2018

Zo ontzettend blij mee!!

Geschreven voor: Neff BFT4868HMC

Ondertussen al 3 jaar in mijn keuken, maar het is absoluut het middelpunt.
Echt geen seconde spijt gehad.
Ik kook/bak er niet elke dag in, maar ik zou het niet willen missen.
Zowel voor de 100% stomen en bakken met stoomtoevoeging.
Superblij met de hide en slide deur, zeker in onze smalle keuken.
En toch “gewoon” een grote oven.
De diverse verwarimgings methodes maken dat ik steeds blijf experimenteren.