Siemens iQ700 CB635GBS3 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 CB635GBS3 op Kieskeurig.nl.

- 29-06-2021

handig in gebruik

Geschreven voor: Siemens iQ700 CB635GBS3

Superfijne bediening, bediening oven wijst eigenlijk voor zich. Snel voorverwarmen ook erg handig. Helaas blijft lampje wel een poosje branden bij het openhouden van het deurtje

Pluspunten

• handige bediening
  • functie snel voorverwarmen

Minpunten

• lampje blijft poosje branden bij openstaan deurtje

Romy 13-02-2021

Fantastische oven

Geschreven voor: Siemens iQ700 CB635GBS3

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gemakkelijk in gebruik. Ovenschotels worden zeer goed. Alles wat ik erin maak is goed gaar en lekker

ElCee 06-01-2021

Mooie Oven

Geschreven voor: Siemens iQ700 CB635GBS3

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer handig en makkelijk in gebruik.
Kan er van alles in klaar maken. Cake lukt zeer goed ( op stand 160 graden )

Verder makkelijk in onderhoud en zeer solide

Thea Legeland 12-11-2020

Prima oven

Geschreven voor: Siemens iQ700 CB635GBS3

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima oven! Met alleen klassieke oven-functie, geen toeters en bellen van magnetron etc. Dat was de bedoeling en dat bevalt prima. Eenvoudig te bedienen en vele functies zoals automatische instelling voor vele gerechten. Vooral fijn: supersnelle opwarming. Gelijkmatige bruining doordat de ventilator steeds wisselt van draairichting. Perfect voor mijn keuken!

karin 12-06-2020

Super fijne oven

Geschreven voor: Siemens iQ700 CB635GBS3

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne oven en makkelijk mee te werken. Vanaf dag 1 veelvuldig gebruikt.

karin 12-06-2020

Super fijne oven

anoniem 12-06-2020

siemens oven met een luxe uitstraling

Geschreven voor: Siemens iQ700 CB635GBS3

Ik vind dit product een topper het heeft verschillende standen (boven- en onderstand/pizza stand/grill stand/eco stand enzovoort.) en graden waaronder de pizza stand (200 graden standaard je kan het ook zelf handmatig veranderen naar minder of meer graden) dat is perfect ,zo hoef je niet achter de verpakking te lezen op hoeveel graden de oven ingesteld moet worden.Nadat je op de on/off toets klikt om de oven uit te doen zie je een lange rode streep en dat wordt steeds minder als de warmte in de oven afneemt zo weet je precies wanneer de oven weer is afgekoeld. minimale stand 30 graden tot maximale stand 300 graden kortom echt een topper :)

Pluspunten

• verschillende standen en graden
  • min 30 graden - max 300 graden
  • verschillende braadhoogtes
  • makkelijk schoon te maken

Niekwii 03-05-2019

Super handig

Geschreven voor: Siemens iQ700 CB635GBS3

Ik ben super blij met deze oven, heel gemakkelijk in gebruik, goede warmteverdeling, goed schoon te houden