Samsung NV75N5671RS - Reviews

75 liter
Boven -en onderwarmte
Inbouwhoogte
57,2 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung NV75N5671RS op Kieskeurig.nl.

Familie De Haan 02-11-2019

Innovatieve twin oven

Geschreven voor: Samsung NV75N5671RS

Vandaag onze Samsung Dual Cook Flex oven ontvangen, prachtig apparaat en zeer innovatief door de dubbele oven die onafhankelijk van elkaar gebruikt kan worden. Nu maar vooral veel gaan uittesten!

Pluspunten

• Innovatief
  • mooi apparaat

Yvonne 08-07-2019

Perfecte moderne oven

Geschreven voor: Samsung NV75N5671RS

Als je veel bakt is dit een perfecte oven omdat je de oven in 2 gedeelte kan gebruiken.
Hij is super snel warm en erg makkelijk in gebruik het wijst zichzelf.

Pluspunten

• in 2 gedeelte te gebruiken
  • snel warm

Anita22 30-06-2019

Professioneel luxe uitstralende ovens

Geschreven voor: Samsung NV75N5671RS

Deze oven heb ik uitgekozen om de professionele en luxe uitstraling met 50 voorgeprogrameerde programma's met de optie om van 1 oven..2 ovens te maken.
Wauw..wat een topproduct heeft samsung hiermee gemaakt.
Wat zeker niet vergeten mag worden is de gebruiksaanwijzing..die is makkelijk duidelijk leesbaar en zit prima in elkaar met een paar handige recepten..
Topper gekocht waar ik lang van ga genieten.

Anita 30-06-2019

Luxe uitziende oven

Geschreven voor: Samsung NV75N5671RS

Dubbele oven..twee gerechten tegenlijk in toch "aparte" oven.
50 voorgeprogrammeerde programma's.
Toppie.

Pluspunten

• 2 ovens in 1
  • Luxe uitstraling
  • Veel programma's

Minpunten

• Heel zwaar in gewicht..voor hoger inbouwen lastig.

Ria65 21-06-2019

Fijne oven

Geschreven voor: Samsung NV75N5671RS

De oven ontvangen en na enig kunst en vliegwerk ook geïnstalleerd (ovens zijn in de loop der jaren dieper geworden dus enige aanpassing was nodig). Inmiddels een paar keer gebruikt en zeer tevreden.

Hans Nieuwkerk 17-05-2019

Grote inhoud

Geschreven voor: Samsung NV75N5671RS

Prettige oven. Heerlijk 2 dingen tegelijk kunnen braden of bakken. De oven is gemakkelijk te bedienen en ook gemakkelijk schoon te houden.
Tot nu toe vlees gebraden en cake gebakken, ging prima.
Over duurzaamheid kan ik nog niets vertellen daar we hem pas een week hebben.

Pluspunten

• Twee compartimenten
  • Grote inhoud.
  • Gemakkelijk te bedienen.
  • Goed schoon te maken.
  • Prima binnen verlichting.

Minpunten

• Tot nu toe geen minpunten.

Bubeaucoup 28-04-2019

Mooie uitstraling, praktisch ontwerp

Geschreven voor: Samsung NV75N5671RS

Net in huis, maar oven ziet er prachtig uit. De verzinkbare draaiknoppen zijn echt mooi. Bij het proefdraaien viel meteen het lage geluidsniveau op. Ook de mogelijkheid 2 verschillende gerechten op verschillende temperatuur tegelijk te maken is prima.

Remi 15-03-2019

Dubbele oven, wat een uitvinding!

Geschreven voor: Samsung NV75N5671RS

Ook voor de kleinere maaltijden een uitstekende oven. Zo bespaar je behoorlijk wat energie!
Nu een week in huis en erg tevreden. Geen ingewikkelde menu's om te leren uit de handleiding. Aanzetten en gelijk kunnen gebruiken.

Pluspunten

• dubbele oven
  • stil
  • niet moeilijk in gebruik

Minpunten

• Sommige menu knoppen zijn niet verlicht

Kiezelke 24-02-2019

kookbeest in mijn gerenoveerde keuken !

Geschreven voor: Samsung NV75N5671RS

Ruime dual cook oven met groot gebruikersgemak. Mooi design en duidelijk, overzichtelijk deels touch display & deels met draaiknop. Paar dagen in bezit maar nu al een aanwinst voor mijn keuken. Klep van de oven helemaal of deels te openen wat zeer goed bij het bereiden van onderin mijn ovenschotel met langere bereidingstijd en even snel bovenin een pizza bereiden voor de kids die honger hebben. Werkelijk ideaal !! Ook de keramische binnenzijde voor het schoonmaken en dus zuiver houden van mijn oven lijkt mij een goede keuze in mijn beslissing om deze oven te kopen zeker ook nog in combinatie met de zelf reinigingsfunctie dus oven blijft schoon en daardoor lijkt mij ook een langere levenduur ervan en vooral binnenzijde blijft nieuw/schoon zonder vlekken of krassen aan de binnenzijde waardoor niet alleen eten wat erin bereid wordt smakelijk is maar ook het aanzicht smakelijk eruit blijft zien wat een plus is voor het gebruik ervan. Echt een super aanwinst . Ga er zeker vaak mee werken en experimenteren daarom na slechts een paar dagen in mijn bezit nu al mijn nr 1 kookbeest van mijn keuken !! En een super goede keuze na zorgvuldige vergelijking met andere merken ovens qua prijs en mogelijkheden ervan. De keuze is perfect.

Ger KH 23-02-2019

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung NV75N5671RS

We hebben deze oven enkele dagen in gebruik. De twee vakken zijn erg praktisch en naar ons idee gebruikt de oven daardoor minder elektriciteit omdat niet de hele oven moet worden verwarmd. Het te gebruiken vak is snel op temperatuur. De pictogrammen op het touch panel zijn niet altijd goed zichtbaar.

Fiona71 03-02-2019

Super fijne oven

Geschreven voor: Samsung NV75N5671RS

Ik heb de oven vorige week gekocht. Enig minpunt wat ik tot op heden ervaar is dat de tiptoetsen niet verlicht zijn. Verder is het echt een hele mooie, fijne oven. De telescopische rails maakt het uit de oven nemen van een ovenschaal zeer eenvoudig, zonder risico op verbranding van je handen. Voortaan kunnen we lekker tegelijk een pizza eten, omdat ik de eerste even in de onderste helft warm houd, terwijl ik de 2e aan het bakken ben. De oven heeft vele mogelijkheden, dus ik zal hem de komende tijd vast nog veel beter gaan leren kennen:)

Kung 01-02-2019

Eindelijk een perfecte oven

Geschreven voor: Samsung NV75N5671RS

heb net eten in gemaakt, en zo lekker hoe het er uit is gekomen. ik heb deze oven gekocht omdat deze in 2 delen kan gebruiken.
je kan verschillende gerechte tegelijk er in doen op verschillende hitte.
zodat je de gerechte gelijk klaar is.

Pluspunten

• de deur kan in 2 delen open
  • bovendeel kan heter dan de onderste deel

Miguel 13-01-2019

Dubbele oven - ideaal

Geschreven voor: Samsung NV75N5671RS

Ivm het defect gaan van mijn huidige oven, deze oven aangeschaft. Na zoeken op Kieskeurig kwam ik deze oven tegen. Ik wist niet eens dat een dergelijk model bestond. Enthousiast geworden en meteen besteld.
Ik moet zeggen: ideaal. Zowel de bovenste als de onderste helft kun je afzonderlijk van elkaar bedienen.
Enige minpuntje is dat het bedieningspaneel niet geheel verlicht is. Bepaalde iconen in het tiptoetsgedeelte zijn donker. De iconen is soms lastig te zien.
Verder is de buitenzijde mooi om te zien.
Over de duurzaamheid nog niets te zeggen.

Pluspunten

• dubbele werking
  • zuinigheid

Minpunten

• geen verlichte tiptoetsen

Mikiemiek 13-01-2019

Ideale dubbele werking

Geschreven voor: Samsung NV75N5671RS

Sinds een dag in bezit. Na aankoop meteen geïnstalleerd en uitgeprobeerd: twee verschillende lasagnes (boven en onder) en daarna een cake. In één woord: super!
Ik wist niet eens dat het bestond, twee ovens in één. Klein minpuntje is dat de tiptoetsiconen niet verlicht zijn. Soms is het lastig welke tiptoets je moet indrukken, maar dat is wennen.