Bosch Serie 6 HBA556BS0 - Reviews

71 liter
Boven -en onderwarmte
Inbouwhoogte
59,5 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 HBA556BS0 op Kieskeurig.nl.

PietH 26-04-2020

Mooi produkt; goede oven.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 HBA556BS0

Ter vervanging van onze 15 jaar oude oven, deze Bosch geplaatst. Mooie uitstraling en helder display. Eerste bakresultaten zijn goed. Waarom geen cijfer 10 ? Het display vertoont enerzijds via een rode band of de ingestelde temperatuur gehaald wordt, en daarnaast OOK nog eens in numerieke waarde de gekozen temperatuur. Heb je dan zelf een bakduur gekozen, dan is deze onzichtbaar, totdat je hem even kan "ophalen" door de timer-touch-button aan te tippen. Dat werkt niet echt handig; als je de keuken inloopt zou het veel praktischer zijn als de restant tijd op de display meteen te zien was.

Pluspunten

• Snel in(10 min) op temperatuur (via snel-opwarmen
  • Goede temperatuurhandhaving

Minpunten

• Te weinig display-info mbt bak/braadtijd

Anoniem 16-02-2019

Prima apparaat

Doet het prima.
Minpuntje: koelventilator draait erg lang na.
Oven zit op ooghoogte in onze keuken ingebouwd en de ventilator blaast recht naar voren in je nek.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Arjan 21-10-2018

Eenvoudige, duidelijke bediening en praktisch

Geschreven voor: Bosch Serie 6 HBA556BS0

Bediening is eenvoudig. Toch zitten alle functies die we wilden er op. Ook schoonhouden enz gaat prima. Is goed over ontwerp en materialen nagedacht
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

bosch HBA556BSO 22-05-2018

Oven Bosch

Geschreven voor: Bosch Serie 6 HBA556BS0

Taart, cake en broodjes het lukt altijd. erg makkelijk in gebruik.Ook is de oven makkelijk schoon te maken. Appeltaart voor het eerst in de oven klaar gemaakt. de keuken rook heerlijk. Toen de appeltaart klaar was ,was hij heerlijk

Pluspunten

• eenvoudig
  • makkelijk
  • kan er goed in bakken
  • voldoende ruimte