Siemens HB578ABS0 - Reviews

71 liter
Boven -en onderwarmte
Inbouwhoogte
58,5 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HB578ABS0 op Kieskeurig.nl.

Jeroen de Boer 04-06-2020

Geweldig zo'n zelfreinigende oven!

Geschreven voor: Siemens HB578ABS0

Na een half jaar gebruik vonden wij de bodem van de oven toch wat viezig worden. Echt schoon kregen wij deze niet meer. Handleiding geraadpleegd en toen lazen wij weer over de zelfreinigende functie. Op laagste stand (1 van de 3) aangezet op reinigingsstand en na een ruim uur was de oven weer brandschoon! Geweldig!
De oven is praktisch in gebruik, soms hoeft een gerecht er minder lang in dan in het recept staat. Nóg sneller aan tafel. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tira 14-05-2019

Wat een egale warmte in de oven

Geschreven voor: Siemens HB578ABS0

Perfecte warmteverdeling in de oven. Gerechten zijn perfect gaar op alle punten in de schaal. Vele nuttige functies. De geleide rails zijn fijn om de hete schalen uit de oven te nemen. Voorverwarming is super snel!

Ad61 09-01-2019

Helmaal tevreden met deze oven!

Geschreven voor: Siemens HB578ABS0

We hebben sinds kort de oven van Siemens uit de iQ500 lijn (HB578ABS0) en die bevat uitstekend. De werking van het apparaat via de twee grote knoppen, aangevuld met het touchscreen gaat moeiteloos en de oven doet vervolgens wat is gevraagd. De oven wordt snel warm, de variatie in de wijze van verwarmen: het loopt prima en wat we in de oven hebben bereid, is zoals we het graag zien: warm en gaar!
Ad