Siemens HB578ABS0 - Reviews

71 liter
Boven -en onderwarmte
Inbouwhoogte
58,5 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens HB578ABS0 op Kieskeurig.nl.

Marlies 10-02-2020

Gemakkelijke bediening en veel ruimte

Geschreven voor: Siemens HB578ABS0

Ik heb deze oven gekozen omdat het gemakkelijk te bedienen is en er toch veel functies opzitten. Ik ben er zeer tevreden over en kan weer heerlijk appeltaarten bakken!

Tira 14-05-2019

Wat een egale warmte in de oven

Geschreven voor: Siemens HB578ABS0

Perfecte warmteverdeling in de oven. Gerechten zijn perfect gaar op alle punten in de schaal. Vele nuttige functies. De geleide rails zijn fijn om de hete schalen uit de oven te nemen. Voorverwarming is super snel!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Ad61 09-01-2019

Helmaal tevreden met deze oven!

Geschreven voor: Siemens HB578ABS0

We hebben sinds kort de oven van Siemens uit de iQ500 lijn (HB578ABS0) en die bevat uitstekend. De werking van het apparaat via de twee grote knoppen, aangevuld met het touchscreen gaat moeiteloos en de oven doet vervolgens wat is gevraagd. De oven wordt snel warm, de variatie in de wijze van verwarmen: het loopt prima en wat we in de oven hebben bereid, is zoals we het graag zien: warm en gaar!
Ad
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com