AEG KME761000B - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KME761000B op Kieskeurig.nl.

Hero 07-03-2021

Mooi apparaar

Geschreven voor: AEG KME761000B

Mooie ruime combi-oven. Eindelijk kunnen we op zondag broodjes bakken voor ons alle 4 tegelijk en met 2 hongerige pubers komen we er niet meer met 2 per persoon.
Ook de warmhoudfunctie en bordenwarmfunctie worden regelmatig gebruikt.

Angelina 06-03-2021

Bakken met plezier

Geschreven voor: AEG KME761000B

Geweldige oven, 1e x een cake geprobeerd heerlijk die programma’s en wat een eindresultaat verbluffend mooie structuur en perfecte smaak of die bij de bakker vandaan komt. Ook de ovenschotel mooi goudbruin en de broodjes mooi vers gebakken. De magnetron functie verwarmt goed en snel nu 1 week in gebruik echt dik tevreden!

Noci 08-02-2021

Ruime combioven

Geschreven voor: AEG KME761000B

Nieuwe keuken betekende nieuwe apparaten voor ons. We zijn erg blij met deze combioven zeer ruime opties tot en met vele functies om gerechten klaar te maken. Op de inhoud heb ik me verkeken. Dacht eerst dat het best klein zou zijn. Gelukkig valt dit heel erg mee. Het is diep en breed genoeg voor 4 personen.
Waar ikzelf helemaal blij mee ben is de kwaliteit. De roosters aan de zijkant, waar de platen ingeschoven worden, zitten vast met normale en stevige schroeven ipv plastic dopjes. (dit zat bij de vorige)
Bijna een maand in gebruik en het is een feest om zelf pizza's te maken met de kinderen. Super aankoop.

Richard 07-02-2021

Bakken als een chef!

Geschreven voor: AEG KME761000B

Deze oven is echt een aanrader! Wel even de instructies goed doornemen (internet geeft goede info). Maar ik ben er blij mee!!

Mboehlee 04-02-2021

Magnetron is teleurstellend

Geschreven voor: AEG KME761000B

Oven werkt prima, echter de magnetron verwarmt zo ongelijkmatig dat de ene kant bevroren blijft en de andere kant kookt. Vlgs fabrikant moet je dan lager vermogen gebruiken. Mijns inziens mist het product een draaiplateau. Mocht je van magnetronpopcorn houden....dat lukt niet.

Gerret 06-01-2021

Prettige combi-magnetron

Geschreven voor: AEG KME761000B

Zowel de oven als de magnetron werken prima.
Begrijpelijke menu-opties.
Display helder en goed afleesbaar.

Jean-Paul 19-12-2020

Matig

Geschreven voor: AEG KME761000B

Onverlichte tiptoetsen maken bediening 's avonds erg lastig, oven blijft vochtig na gebruik, frame trilt hoorbaar mee tijdens verwarmen

Jij 17-12-2020

Top

Bediening zeer eenvoudig
Even doorlezen en je weet wat dit topmodel in huis heeft
Wij gebruiken hem dagelijks voor alle doeleinden
Alleen de tiptoetsen zijn
niet verlicht jammer

Peter 24-11-2020

Onzichtbaar bedieningspaneel

Geschreven voor: AEG KME761000B

Bedieningspaneel is niet verlicht en moet met een lamp bijschijnen. Tenzij je gezellig al je verlichting aanhebt.

Nien 20-11-2020

Fijne combi oven

Geschreven voor: AEG KME761000B

Hele fijne oven. Ik schrok van alle functies. Dacht dat leer ik nooit. Maar het menu is handzaam en gebruikersvriendelijk dus top! Bijna elke dag wel in gebruik.

Arno 08-11-2020

Het duo staat heel netjes in onze nieuwe keuken

Geschreven voor: AEG KME761000B

We hebben 2 exact dezelfde combi hetelucht ovens / magnetron. Dit was de enige die volledig zwart was en zonder chroom strip. Staat heel netjes in combinatie met de zwarte wasbak en zwarte quooker. De ovens zijn heel stil en lijken heel degelijk. Het klinkt alsof de ovens alles zonder enige moeite doen. Alle vorige magnetrons en heteluchtovens die we hadden maakten een stuk meer herrie.
Het menu was in het begin wel even wennen.

Peetje1969 10-08-2020

Nog nooit zo'n slechte magnetron/oven gehad

Geschreven voor: AEG KME761000B

De magnetron doet er lang over om iets te verwarmen. Volgens monteur kon ik het beste een diep bord omgekeerd gebruiken om daar het product op te leggen om te verwarmen, dit werkt niet bij een babyfles. die past er dan niet meer tussen. En kon ik beter alleen de 1000 watt gebruiken en dan de tijdsduur verkorten, dit om waarschijnlijk wel een goede reden.
De oven bakt niet gelijkmatig, achterin blijft het gerecht bleek. Ik kon het beste alleen de onderste laag gebruiken en alleen de functie "hete lucht". Beetje raar voor een oven met meerdere functies. Ook het ontdooien werkt niet zoals ik gewend was. Helaas zijn keukenapparaten niet in te ruilen, want anders deed ik dit onmiddellijk.

jacmar6367 28-03-2020

deugdelijke oven/ magnetron

Geschreven voor: AEG KME761000B

Goede oven/magnetron met heldere menu structuur. In functionaliteit scoort deze laag omdat het toetsdisplay niet verlicht is en daardoor slecht afleesbaar.

famvanoosterom 28-10-2019

Combi heteluchtoven/magnetron

Geschreven voor: AEG KME761000B

Wat een fijn apparaat. Werkt zeer gebruiksvriendelijk en is lekker groot aan de binnenkant, zowel voor de functie van de oven als voor de magnetron.

Mirjam 03-12-2018

mooi apparaat: werkt lekker snel en goed

Geschreven voor: AEG KME761000B

Mooi apparaat die goed werkt. Een nadeel: de display toetsen zijn niet verlicht waardoor je moeilijk kunt zien wat je in wilt toetsen...

B Sonders 23-11-2018

Miskoop

Geschreven voor: AEG KME761000B

Magnetron functie doet het niet zoals te verwachten was. Na gebruik van de hete lucht functie duurt het erg lang voordat het apparaat is afgekoeld.
Daarbij een lawaai makend of er een flinke motor staat te dreunen. Wordt als zeer storend ervaren in een open keuken

A. Nederhoff 19-06-2018

Perfecte oven.

Geschreven voor: AEG KME761000B

Veel functies nog niet alles uitgeprobeerd. Snel voorverwarmd. En ik vind ook de warmhoudfunctie heel handig.

Anoniem 07-10-2017

Compacte oven KME 761000B

Geschreven voor: AEG KME761000B

Deze compacte oven is mooi vormgegeven, maar al vanaf de allereerste keer gebruik beslaat het ruit aan de binnenzijde tussen de deur. Hierdoor is het lastig naar het bakproduct te kijken tijdens bereiden. Dit schijnt veroorzaakt te worden door het vocht (dit is toch normaal tijdens bakken/braden?).
Wat ik echt mis, is verlichting in de bedienings tiptoetsen. Aangezien de glasplaat zwart is, kunnen deze moeilijk worden afgelezen. Het menu is daarentegen wel verlicht.
Het zou handig zijn een opvangplaat te hebben welke geschikt is voor de magnetron functie. Hierdoor blijft de bodem netjes en onbekrast door het plaatsen van borden etc. De meegeleverde platen zijn voor ovengebruik. Ook in de accessoire shop is voor deze compacte oven met magnetron weinig tot niets te vinden.