De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG BPB351020M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MarianneW 26-05-2022

Heerlijke Oven

Geschreven voor: AEG BPB351020M

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gemakkelijk te bedienen oven, heerlijke grootte,
Al heel veel lekkere dingen gebakken

Peter 23-05-2022

Snelle reparatie

Geschreven voor: AEG BPB351020M

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Direct na aankoop bleek de ventilator aan te lopen bij hele hoge temperaturen. De snel ingeschakelde monteur heeft de ventilator direct vervangen en het euvel lijkt verholpen.

Hierdoor nog weinig uit kunnen testen. Van een echte review is dan ook nog geen sprake.

Nicolet 21-02-2022

Spijt dat ik hem niet jaren eerder gekocht heb.

Geschreven voor: AEG BPB351020M

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na jaren lang een combi magnetron gehad te hebben nu overgestapt naar een oven. Wat een verbetering. De oven ziet er prachtig uit en mijn ovenschotels worden gelijkmatig gebakken en door de steambake functie wordt het deeg mooi gekleurd en lekker knapperig.

Polleke 09-02-2022

Mooie oven, doet wat hij moet doen!

Geschreven voor: AEG BPB351020M

Mooie oven, werkt gemakkelijk, en is goed en makkelijk schoon te houden na gebruik. Stoomfunctie doet ook wat hij moet doen IDEAAL! Verademing vergeleken met onze vorige oven

Lia 15-01-2022

Super functionele oven

Geschreven voor: AEG BPB351020M

Alles erop en eraan, grillen ,bakken ,stomen. Kan nu wat meer recepten uitproberen. En het eerste waarom ik hem gekocht heb, is de positieve uitslag van de test van deze oven.

m**l@m**r.nl 26-12-2021

Goede oven met een nadeel

Geschreven voor: AEG BPB351020M

We hebben deze oven nu 1 jaar. De oven werkt prima niets op aan te merken. Heeft ook veel voorgeprogrammeerde menu's. Wat wel een groot nadeel is van deze oven dat de bedieningsknoppen niet verlicht zijn. S avonds zonder spot erop of wat minder licht is dat een drama. Het display is geen probleem licht genoeg, maar dat de knoppen niet verlicht zijn is onbegrijpelijk. Ik denk niet dat we hem heel lang gaan houden om deze reden

Minpunten

• Geen verlichte bediening

RvdH 19-12-2021

Prachtige oven, snel geïnstalleerd

Geschreven voor: AEG BPB351020M

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De eerste broodjes, pizza's, patat zijn inmiddels succesvol gebakken. Deze oven is bijzonder functioneel en heeft een luxe uitstraling. Instellen is eenvoudig, en de mogelijkheden voldoen prima aan onze eisen.

Het bijgesloten boekje met instelmogelijkheden voldoet, de teksten zijn niet altijd eenduidig uitlegbaar. Dit is echter geen belemmering om de oven goed te kunnen gebruiken.

Inbouwen in de bestaande nis is 5 minuten werk: kabel doorvoeren en twee schroeven vastzetten. In de specificaties staat dat de nishoogte 60 cm dient te zijn. Ik heb de oven in een nis met hoogte 58,5 cm geplaatst, en hield nog ruimte over.

Wedn 13-12-2021

Beste oven

Geschreven voor: AEG BPB351020M

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben heel erg blij met mijn oven. Makkelijk te werk. Mijn taarten komen goed uit. Mijn vlees erg lekker. Makkelijk voor grote groepen koken. Geen spijt

Jos 30-06-2021

Perfecte ruime oven.

Geschreven voor: AEG BPB351020M

Een mooie ruime oven (71 liter) met een pizzafunctie, maximale tempratuur van 300 en Pyrolytische reinigingsfunctie.

Ruim 2 ,5 jaar later ben ik nog steeds blij met deze oven. Gebruik hem bijna elke dag.
Je kan heerlijke verse pizza bakken op 300 graden.
Bij sommige gerechten kan je de stoomfunctie goed gebruiken.
Met dank aan de Pyrolytische reinigingsfunctie is deze oven super makkelijk schoon te maken.

Nazer 05-05-2021

Simpel en functioneel met een extratje

Geschreven voor: AEG BPB351020M

De oven ziet er mooi en strak uit en doet wat die moet doen bakken.
In andere reviews praten ze over een moeilijke tijd indicatie maar het valt mee. Met alles moet je even wennen. En de timer functies zijn niet noodzakelijk om de oven te gebruiken de duur en eindtijd kan wat ingewikkeld zijn maar dat heeft even tijd nodig. zoals de titel zegt Simpel en Functioneel met een Extraatje en dat is de timerfuncties die er in zitten.

marijke 20-12-2020

misinformatie

Geschreven voor: AEG BPB351020M

Deze beoordeling hoeft niet gepubliceerd te worden,ik hoop alleen antwoord te krijgen. Daarna kan ik een betere review geven. Apparaat zal wel goed zijn, maar ik snap de werking niet. In boekje staat teveel info over soorten voedsel en temperaturen(dat vermeldt het recept toch al) en te weinig over het instellen van de oven. Wanneer kan stoomfunctie worden gebruikt? Ik heb de indruk dat de tijd aftelt, en weer optelt.... Heb een diepvriesstrudel geprobeerd en temperatuur van de verpakking aangehouden. Het duurde lang voor de oven op temperatuur was. Daarna was een kant bruin, de andere kant niet. Voorlopig zou ik dit product dus nog niet aanraden Hoop dat de gebruiksaanwijzing aangepast wordt. blz 20 t.m. blz. 32 lijken me overbodig, daar in recepturen de temp. en tijd altijd al vermeld worden. Wat wordt bedoeld met "voedselherstel"?

J.E. 14-12-2020

mooie functionele oven

Geschreven voor: AEG BPB351020M

een mooie functionele oven die snel opwarmt en heerlijk bakt, zonder dat ik het wist, had mijn schoondochter dezelfde oven gekocht een aantal jaren geleden en zij is er ook zeer tevreden over

AriekeS 06-12-2020

Top

Geschreven voor: AEG BPB351020M

Voor het eerst gebruikt en nu al enthousiast. Plaatsing ging goed, was niet ingewikkeld. Oven werd in pizza stand in ong. 9 minuten 200 graden. Nog nooit zulke lekkere afbak pizza's op als uit deze oven. Ben erg benieuwd naar de andere functies.

annemiek01 21-01-2020

Fijne oven en zeer tevreden

Geschreven voor: AEG BPB351020M

Deze oven is snel warm en zeer rustig. Fijn om mee te werken. Zelfs de pizza stand is heel fijn. Samen met de stoomfunctie gebruikt, pizza droogt niet uit en blijft heerlijk knapperig. Kortom een heel fijn apparaat.

Andre 04-05-2018

Perfect resultaat

Geschreven voor: AEG BPB351020M

De oven is makkelijk te bedienen, zeer goed schoon te houden door de Pyrolytische reiniging. Je kan super krokant bakken door de toegevoegde stoom functie.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Pyrolytische reiniging
  • Toegevoegde stoom

jean-marie 23-02-2018

BEDIENINGSKNOPPEN

Geschreven voor: AEG BPB351020M

IK STOND VERSTELD DAT IN 2018 NOG ALTIJD TOESTELLEN BESTAAN WAARVAN DE BEDIENINGSKNOP NIET VERLICHT IS. IK HAD GRAAG DE FUNCTIES OPGELICHT WILLEN ZIEN.