Bosch Serie 8 CMG836NS1

Bekijk alle Inbouw ovens

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

rene 11-01-2018

wat een gemak

Ik heb deze oven gekocht bij aanschaf een keuken bij kvik heerlen. Wat een goed en mooi apparaat. Hij werkt via een tip aanraking en helemaal intuïtief Zo makkelijk allemaal. Het menu wijst zich vanzelf en doet inderdaad precies wat hij zegt maar wat nog veel belangrijker is 210 graden bijv is ook 210 graden en wijkt niet af en schommelt ook niet Kortom totaal geen spijt van gehad

Pluspunten

• gebruikersgemak
  • geeft exacte temperaturen
  • mooi design
  • duurzaamheid weet ik natuurlijk niet

estherwijdeven 26-09-2016

oven

het is een super goede oven, hij is snel voorverwarmd en je hebt veel keuze mogelijkheden. er is ook genoeg ruimte om meerdere dingen in één keer te bakken. al met al een super oven

Hans Dekker 31-12-2017

Makkelijke bediening, priema warmteverdeling en erg stil.

Ik kan alleen maar zeggen, fantastisch. Duidelijk, mooi resultaat en zeer stil. Design en gebruiksgemak optimaal.
Bakresultaten ook prima door een goede warmte verdeling.

Pluspunten

• mooi van uitvoering
  • veilig i.v.m. uitnemen van bakplaat
  • mooie resultaten

Minpunten

• nog géén ontdekt

Romke Prins 10-11-2017

gebruiksvriendelijke display

Deze combi oven/magnetron is makkelijk in het gebruik en voldoet uitstekend. Door de zelf gekozen opstelling is er alleen 1 minpuntje en dat betreft de ventilatietocht tijdens gebruik. De combi zit in een kastenwand recht achter het keukenblad, waardoor je in het midden staande aan het keukenblad bij gebruik koude lucht in je nek voelt. Maar dat is zoals gezegd een opstellingsfoutje waarover door de adviseur van Brugman en mijzelf vooraf niet goed is nagedacht. Kortom, dit wil ik alleen maar even als tip meegeven.

Gijsbert 08-10-2017

Duidelijk beeld

Alles is duidelijk te volgen, dankzij scherm en verlichting. Oven komt snel op de juiste temperatuur. Bediening is erg gemakkelijk.

LJ 02-10-2017

combi oven

mooi design combi oven met makkelijk bedieningspaneel. De oven is erg stil wat handig is in onze open keuken

Pluspunten

• mooi design
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• koelt lang na gebruik

Astrid 26-08-2017

prima oven/magnetron

Heb twee ovens van Bosch (andere is grote stoomoven), maar gebruik deze het meest omdat bijna alles ook wel in deze past. Magnetron wordt vaak gebruikt. Had hiervoor een losse magnetron en ben daarom niet gewend een heel menu door te lopen voordat de magnetron aan kan. Maar werkt verder prima. Menu is verder heel duidelijk, maar heeft wel wat tijd nodig om alle mogelijkheden te ontdekken.

Selma 25-07-2017

Fijne combi met goede oven!

Makkelijk in gebruik, duidelijke display. Over verwarmd snel voor en wordt goed heet. Prettig met de uitschuifbare lade met stop zodat je deze er niet helemaal uittrekt.

Ernst 01-12-2016

Mooie oven maar met vervelende (koude) luchtstroom

Mooie oven met veel mogelijkheden snel warm
Wij hebben de oven op ooghoogte tegenover het kookeiland ingebouwd hierdoor is het een groot nadeel dat er een flinke luchtstroom uit een opening aan de voorkant komt. Zeker bij gebruik van de magnetron is dit vervelend omdat de lucht dan ook koud is

Pluspunten

• Snel warm
  • Bediening

Minpunten

• Luchtstroming
  • Lang naventileren

Marloes 31-08-2016

Mooie combi oven! Fijn in gebruik!

Goede combi oven met magnetron functie. Werkt super en de instellingen zijn heel duidelijk. Door de assist functie kun je heel makkelijk gerechten bereiden omdat alles ingesteld staat. Wijzigingen kunnen altijd aangebracht worden.

LvN 23-08-2016

Veel opties

Veel opties voor alledaagse oven. Tips over de instellingen van de oven worden gegeven door de oven. Mooie kleurendisplay.

Pluspunten

• uitgebreide opties

Minpunten

• klein voor 2 ovenschalen

Alice 04-08-2016

Mooie nieuwe keuken gekocht bij van den Boom Keukens in Son

Heb het apparaat nog maar net maar al 2x met veel plezier en gemak gebruikt. Even wennen maar dat ging heel snel, de keukenleverancier heeft hem netjes uitgelegd, en ook aangegeven om de gebruiksaanwijzing zelf nog eens door te lezen. daar staan toch veel handige dingen in. Er kan meer mee dan je denkt.

eschuijl 28-07-2016

Combi oven

Nog niet zolang in bezit, maar wat we er nu mee gedaan hebben bevalt prima. Gaan nog verder met de overige uitgebreide mogelijkheden. Apparaat heeft een mooie uitstraling. De assistent is handig als ruggensteun. Tevreden.

Kievit 27-07-2016

Mooi vormgegeven en makkelijk te bedienen

Erg blij met de apparaten van Bosch. Zien er mooi uit en de menu's zijn erg gebruikersvriendelijk.

B 25-07-2016

bosch combi

Duidelijk display, deze combi is eenvoudig te bedienen door jong en oud. Volwaardige oven en magnetron met een mooie uitstraling.

Ik 18-07-2016

Goeie oven

Prettige oven in gebruik. Veel mogelijkheden tot het verwarmen van producten. Fijne magnetron functie en handige timer. Uitstellen van start ook erg prettig.

Kor Kamminga 17-07-2016

Fijn apparaat, mooi vormgegeven

gebruikersvriendelijk, mooi vormgegeven. Het opwarmen van de ovenfunctie gaat lekker snel. Magnetronfunctie: keuze tussen 300W, 600W, en maximaal. De vraag is wat maximaal is.

The Godfather 15-07-2016
  • Product maand in bezit

combi magnetron

Deze strakke design combi magnetron is voor een beginner moelijk te bedienen door zijn uitgebreide mogelijkheden. In de vele voorgeprogrameerde mogelijkheden kan een ieder zijn menu bakken/braden of verwarmen zoals hij dat wil. Na enige tijd, met het boekje erbij, kan iedereen met dit fabuleuze apparaat overweg. Kookwekker aanwezig. Het is echter niet mogelijk om de programma's na afloop nogmaals te verlengen als het menu niet warm genoe is. Raadzaam dus om een langere opwarmtijd in te stellen en de kookwekker te gebruiken. Na afloop duidelijk eindsignaal.

flappie32 10-07-2016

SUPERAWESOME TOUCHSCREEN!

supervet apparaat als je touchscreens in de keuken ook zo cool vindt. makkelijk bedienbaar en het design staat erg mooi in onze keuken

Fantastisch 05-07-2016

fantastisch

Goed / Snel / Mooi apparaat met vele handige functies die zeer overzichtelijk weergegeven worden. Tevens bezit het apparaat geluiden die goed hoorbaar en prettig zijn.