Bosch Serie | 8 CSG856NS1

56 cm
Bosch CMG636BS1
9,3 (1)

B.E.J. Bosch 04-12-2016 Product paar maanden in bezit

duideliijk scherm overzichtelijk in gebruik/aanwijzing

Naast onze steamer van Bosch accent line hebben wij gekozen voor de combi oven van de zelfde serie.
Het apparaat is gebruiksvriendelijk en werkt perfect. acoustic geluid geeft aan wanneer het apparaat gereed is. Wat ons het meeste aanspreekt is dat de oven goed schoon is te houden. Ook een pluspunt is het uitschuifbare lade, dit vergemakkelijkt het uitnemen van hetgeen wat men heeft bereid. Ook vinden wij dat het apparaat weinig lawaai maakt, tot slot een klasse apparaat om aan te bevelen.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • duidelijk scherm

Minpunten

• blaast veel lucht

Michiel 14-11-2016 Product paar weken in bezit

Prima stoom + oven combi

De oven kan veel voor een redelijke prijs. De bediening is eenvoudig en duidelijk. Een minpuntje is de instelring. Die wil niet altijd even makkelijk draaien . Het helpt als je je vinger even nat maakt.
Stomen gaat perfect. Tot nu toe broccoli, worteltjes en rijst geprobeerd. Ook een eitje koken met stoom gaat prima. Het is wel een beetje vervelend om elke keer het waterreservoir te moeten legen en weer vullen. Als je hem uit zet gaat hij namelijk water terugpompen naar het reservoir dat je vervolgens moet legen.
De combi hetelucht + stoom is ideaal. Voor een compacte (stoom) oven is de inhoud groot. Drie niveaus met muffins gaat net.

Pluspunten

• Stoom - oven combi
  • Veel mogelijkheden
  • Goede stoom resultaten
  • Grote ovenruimte

Minpunten

• Instel ring soms stroef
  • Telkens moeten verversen waterreservoir