Bosch Serie 8 CSG856NS1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 CSG856NS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter 16-11-2018

Super oven!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 CSG856NS1

Perfecte oven doet wat je er van verwacht en meer! De assistent functie is mega handig; zodat altijd de juiste instellingen in een handomdraai gevonden zijn.

Pluspunten

• Klok
  • Assistent functie

Minpunten

• Geen magnetron bestendige vuilplaat

Peter 03-06-2018

Stoomoven

Geschreven voor: Bosch Serie 8 CSG856NS1

Zeer handig in gebruik, door de ingebouwde handleiding/menu kan iedereen deze bedienen.
Design is strak en makkelijk schoon te houden

Pluspunten

• Makkelijke bediening

Minpunten

• Ronde instel knop moet je aan wennen

csg856ns1 03-12-2017

Stoomoven

Geschreven voor: Bosch Serie 8 CSG856NS1

Vanwege de super goede ervaringen van onze dochter hebben wij deze oven ook aangekocht.
Werking zoals verwacht en zeer smakelijk eten, ook regenereren is fantastisch.

Fijne gerechten 29-10-2017

Al verschillende soorten gerechten gebakken en gekookt!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 CSG856NS1

Op aanraden van de keukenbouwer dit apparaat gekozen als vervanging voor de combi-magnetron.
Bakken, koken, opwarmen en ontdooien is mogelijk. Al hoewel de laatste twee wel meer tijd kosten dan in een magnetron.
In de eerste week na aanschaf heerlijke appeltaart, appelcake, beenham, pizza en rijst bereid.
Met de duidelijke handleiding waarin ook uitgeteste gerechten instaan was het resultaat heerlijk!
Het apparaat is gebruikersvriendelijk met de duidelijke display en instellingen.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden voor verschillende bereidingen
  • Heerlijke sappige beenham met toevoeging van stoom

Minpunten

• Even wennen aan wat langere tijdsduur

Robbert 30-12-2016

Het apparaat voor een nieuwe keuken

Geschreven voor: Bosch Serie 8 CSG856NS1

Deze stoomoven in onze nieuwe keuken laten plaatsen.
Erg mooi design, gemakkelijk in gebruik, heeft voorgeprogrammeerde instellingen voor bereiding welke er voor zorgen dat het bereiden erg makkelijk gaat. De touchscreen display zorgt voor een luxe uitstraling.
Echt aan te bevelen!!

Pluspunten

• voorgeprogrammeerde instellingen
  • perfecte bereiding
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• De watertank moet na gebruik geleegd worden

B.E.J. Bosch 04-12-2016

duideliijk scherm overzichtelijk in gebruik/aanwijzing

Geschreven voor: Bosch Serie 8 CSG856NS1

Naast onze steamer van Bosch accent line hebben wij gekozen voor de combi oven van de zelfde serie.
Het apparaat is gebruiksvriendelijk en werkt perfect. acoustic geluid geeft aan wanneer het apparaat gereed is. Wat ons het meeste aanspreekt is dat de oven goed schoon is te houden. Ook een pluspunt is het uitschuifbare lade, dit vergemakkelijkt het uitnemen van hetgeen wat men heeft bereid. Ook vinden wij dat het apparaat weinig lawaai maakt, tot slot een klasse apparaat om aan te bevelen.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • duidelijk scherm

Minpunten

• blaast veel lucht

Michiel 14-11-2016

Prima stoom + oven combi

Geschreven voor: Bosch Serie 8 CSG856NS1

De oven kan veel voor een redelijke prijs. De bediening is eenvoudig en duidelijk. Een minpuntje is de instelring. Die wil niet altijd even makkelijk draaien . Het helpt als je je vinger even nat maakt.
Stomen gaat perfect. Tot nu toe broccoli, worteltjes en rijst geprobeerd. Ook een eitje koken met stoom gaat prima. Het is wel een beetje vervelend om elke keer het waterreservoir te moeten legen en weer vullen. Als je hem uit zet gaat hij namelijk water terugpompen naar het reservoir dat je vervolgens moet legen.
De combi hetelucht + stoom is ideaal. Voor een compacte (stoom) oven is de inhoud groot. Drie niveaus met muffins gaat net.

Pluspunten

• Stoom - oven combi
  • Veel mogelijkheden
  • Goede stoom resultaten
  • Grote ovenruimte

Minpunten

• Instel ring soms stroef
  • Telkens moeten verversen waterreservoir