Whirlpool AKZ 7890 IX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool AKZ 7890 IX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Maar 13-01-2022

Slechte service

Geschreven voor: Whirlpool AKZ 7890 IX

Brand in onze oven van whirlpool!

Er is brand ontstaan door een productfout! Het kopere verwarmjngselement bleek lek te zijn en is in de brand gevlogen. We konden net optijd ingrijpen anders was de schade veel groter geweest in huis. Een hoge rekening rijker, de schrik van ons leven en whirlpool doet niks voor je. Er wordt niet naar je geluisterd. De verzekering dekt het niet omdat dit een fabriekfout is. Alle apparaten uit de keuken zijn van Whirlpool. Ik koop geen Whirlpool producten meer! Whirlpool vind het blijkbaar heel normaal dat hun apparaten na 4 jaar in de brand vliegen.

Pluspunten

• Eenvoudig

Minpunten

• Slechte klantenservice

Maria 04-10-2017

Whirlpool AKZ 7890IX inbouwoven

Geschreven voor: Whirlpool AKZ 7890 IX

heb hem 3 weken. maar waar ik hem voor gebruikt was goed.bediening even wennen.ik ben tevreden.gekocht bij ING rentepunten

Pluspunten

• heb hem nog maar 3 weken
  • aan de bediening even wennen maar ging vlot
  • wij hebben hem van ING rente punten.

Frank 27-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool AKZ 7890 IX

Prachtige oven, enkele dagen in het bezit en bezig de functies uit te proberen. Het gaat erg intuïtief en het design is erg mooi. Ben ook blij met de flinke ruimte in de oven.

Ebastian 17-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool AKZ 7890 IX

Een zeer degelijke oven met een mooi design! Staat erg mooi in onze keuken qua vormgeving. Daarnaast is de oven zeer gemakkelijk in gebruik door het touchscreen en de 6th sence technologie. De oven is gemakkelijk zelf in te bouwen en is naast zijn mooie design ook erg zuinig. Deze oven is een echte aanrader!

Yvon 11-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool AKZ 7890 IX

Omdat we al goede ervaringen hadden met onze vorige Whirlpool oven nu voor dit type gekozen. Oven zit er keurig uit en de bediening is gebruiksvriendelijk, veel functies. Het enige minpuntje zou kunnen zijn dat de funtie toetsen rondom de centrale knop 's avonds wat onduidelijk zichtbaar zijn dat had Wirlpool beter verlicht kunnen maken. Over de betrouwbaarheid is nog niet veel de zeggen dat zal de toekomst moeten uitwijzen.

Jewo 10-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool AKZ 7890 IX

De vormgeving van de oven is mooi en strak, hij heeft verschillende handige functies en is zeer gebruiksvriendelijk, wij zijn erg blij met de oven en hopen er lang plezier van te hebben.

Daniël van schijndel 05-02-2016
Geschreven voor: Whirlpool AKZ 7890 IX

makkelijke indeling van de vaatwasser.
flexibele indeling
stil en veel mogelijkheden voor wasprogramma's

Ramos 27-01-2016
Geschreven voor: Whirlpool AKZ 7890 IX

Ziet er geweldig uit, ga er hopelijk heel veel plezier aan beleven. Hij ziet er super straks uit en hij is erg gebruiksvriendelijk. En uiterraard een geweldige aanbieding, waar we allemaal natuurlijl heeeeel heeeeel heeeeel heeeeel heeeel heeeel vrolijk van worden.