ETNA OM370RVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA OM370RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

keesklippel@zeelandnet.nl 03-08-2021

Gemakkelijk te bedienen oven.

Geschreven voor: ETNA OM370RVS

Functioneert prima, veel instellingen mogelijk en makkelijk te bedienen, De afkoeling, geforceerd met een ventilator maakt nogal lawaai, zou minder kunnen.

Pluspunten

• Bedieningsgemak

Minpunten

• Veel geluid bij het afkoelen

Officiele reactie van Atag 04-08-2021

Beste Kees,

We stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de vele mogelijkheden en de eenvoudige bediening. Heb je over het geluid van de ventilator al contact opgenomen met onze serviceafdeling? Dit kan via telefoonnummer 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur. Je mag ons ook mailen dan helpen wij je graag verder. Wij ontvangen dan graag de NAW-gegevens via webcare@atagbenelux.com.

Wij wensen je veel plezier met je aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA