Bosch HBG6730S1 - Reviews

Uitvoering
grill

Pizzabakker 28-10-2018

Degelijke machine

Ziet er degelijk en goed uit. Makkelijk dat de gerechten er met een slede ingeschoven kunnen worden. Jammer dat er niet snel een pizza in kan worden gebakken.

MarionDalouh 14-02-2018

Geweldige oven

Ik gebruik mijn oven echt vaak, meerdere malen per dag staat die hier wel aan. Hij is stil, gemakkelijk te bedienen en heeft ontzettend veel mogelijkheden. Ik bak brood, banket en maak complete maaltijden hierin. Een echte aanrader dus.

John 26-01-2018

De perfecte oven, ook voor kinderen.

Deze oven gekocht op basis van gebruiksgemak, functie en veiligheid. Onze kinderen willen graag zelf de croissants maken en cake en pizza enz. Kinderen stellen eenvoudig in en de oven doet de rest. Met de midden uitschuifla is hij kindvriendelijk, en ja kinderen kijken door en voelen aan het glas die mogen ze gerust aanraken. Er is duidelijk nagedacht over veiligheid.

Pluspunten

• kindvriendelijk
  • aut. programma
  • pizza stand super!

Minpunten

• bij stroomuitval alles opnieuw instellen

PH56 05-04-2017

Mijn fantastische nieuwe oven

ziet er prima uit; handig te bedienen; veel mogelijkheden; geluidsarm; buitenkant blijft goed koel; koken en bakken is zo nog lekkerder