Siemens HB632GBS1 - Reviews

Inhoud ovenruimte
71 liter
Heteluchtfunctie
Boven -en onderwarmte

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 51 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HB632GBS1 op Kieskeurig.nl.

8,9

Melicious 29-12-2018

Heel snel warm, ook op hoge temperatuur!

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

Deze oven hebben wij tezamen met onze nieuwe keuken gekocht en zijn er meer dan tevreden over. De oven is heel snel op hoge temperatuur en ook de vele kook programma’s die al zijn ingesteld werken perfect. Ik klink nu als een echte verkoper maar zou hem zeker aanraden. Het gemak van de oven te kunnen bedienen op afstand is zo fantastisch.

Enige minpunt is dat er kruimels op een mysterieuze wijze tussen het glas komt en ik dit niet weg krijg.

EJZZ 19-10-2020

Deze oven doet wat hij belooft

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ook deze oven was voor ons een bewuste keuze! Samen met de magbetron dezelfde luxe uitstraling en gemak in gebruik! Minimaal 2 x per week in gebruik bij koken en vaak nog extra voor het verwarmen of bakken van etenswaren, zoals taart.

Stephanie 09-08-2020

Heerlijk apparaat

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat werkt goed. De bediening is makkelijk.

Erwin 04-08-2020

Beste oven ooit

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Beste oven ooit 'm had 10 jaar geleden al moeten doen

herman 03-08-2020

prima

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] prima apparaat doet precies wat we ermee kunnen doen werkt meteen en makkelijk

Maurits 19-07-2020

Mooi apparaat, werkt goed. Bediening onhandig.

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat doet het goed, maar bediening kan eenvoudiger: minder handelingen en intuitiever. Als ik iets wil doen, moet ik eerst het apparaat aanzetten. Waarom gaat deze niet automatisch aan als ik aan een knop kom? Dan wil ik hem immers gebruiken. Bij het instellen is het niet meteen duidelijk of ik programma of temperatuur aan het instellen ben. Als ik alles heb geselecteerd, moet ik nog eens op 'start' duwen. Waarom? Het kiezen van de instellingen had immers dat doel al.

Martin 22-06-2020

Super oven

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele goede oven. Voldoet aan alle verwachtingen. Zeker een aanrader

Laura 13-03-2020

Super

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk te bedienen en super snel heet.

Fred 11-03-2020

Had ik deze maar eerder gekocht.

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eindelijk een oven waarmee ik echt alles kan maken. Van deeg laten rijzen, tot vlees langzaam garen, broodbakken, ovenschotels, zoutjes, chips maken. De 3D warme lucht werkt perfect, nu is niet de achterkant donker en de voorkant te licht.

Jjp vos 03-03-2020

Oven

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne oven. Veel ruimte, snel opgewarmd. Wel 2 ovenschaal en rooster bij gekocht

Jjp vos 03-03-2020

Oven

Wilk 26-01-2020

Prachtige oven

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Alles kunnen ideaal apparaat voor in de keuken. Gemakkelijke bediening

Dennis 15-12-2019

Stil en design

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een stille oven is dit zeg. In het begin ben ik een paar keer gaan kijken of hij wel aanstond. Erg mooi en modern design

Anita 24-11-2019

Top product.

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldige oven met diverse functies, en een super snelle
voor verwarming. Zeker het aanbevelen waard.

Anita 24-11-2019

Top product.

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

voor verwarming. Zeker het aanbevelen waard.

Willem 05-11-2019

Zeer goed

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Snel op temperatuur.Makkelijk te bedienen. Heel blij mee

jfeijen 28-06-2019

Mooi design en werkt perfect!

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

Deze oven bij de keuken gekocht. Erg chique ding met veel opties en een erg strak uiterlijk. Extras zijn duur.

japhinten 13-12-2018

Sublieme eerste ervaring!

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

Dit product is nu een kleine week in huis en heeft één keer dienst gedaan en hóe! Lekker snel op temperatuur en een heerlijk gelijkmatig gegaard resultaat. Kan niet wachten op de volgende ervaringen!
Om niets verkeerd te doen uiteraard even de aanwijzingen voor eerste gebruik gelezen, maar het apparaat is zeer intuïtief in gebruik. Alles wijst zich in principe vanzelf met het duidelijke display waarop je precies ziet wat je doet.

Bouwe 31-10-2018

Uitstekende oven!

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

Dit is een werkelijk heel goede oven; een echte aanrader! Zeer ruime programmeer- en bedieningsmogelijkheden. Werkt uitstekend!

Gijs82 08-07-2018

Een geweldige oven!!

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

De oven bijna 4 weken in gebruik en ben er zeer tevreden mee.
Ik gebruik hem alleen voor het bakken van brood en cake en dat gaat geweldig goed.
Zowel met boven/onderwarmte als 4D hetelucht.
Ik gebruik hem als vrijstaande oven (geen gelegenheid om hem in te bouwen) maar dankzij de goede isolatie is dat geen probleem.