Siemens HB632GBS1 - Reviews

Heteluchtfunctie
Boven -en onderwarmte

Iva 08-11-2016 Product paar weken in bezit

mooi

Mooi design, voldoet aan al mijn verwachtingen.Makkelijk te bedienen, stil, groot en ruim. Gebak en koekjes zijn nog lekkerder 😊

Pluspunten

• ruim
  • Makklijk

Arjen 01-08-2016 Product kwartaal in bezit

Prettige oven

Pluspunten
Simpel in gebruik, maakt weinig geluid bij opwarmen, mooi design

Negatieve punten
Menu is wat klein

Fatma 01-08-2016 Product maand in bezit

Super bakoven

Ik heb sinds kort een nieuwe keuken met inbouwapparatuur van siemens. Design is super mooi, maar daarbuiten heb ik verschillende merken ovens gebruikt, maar geen een is te vergelijken met de siemens bakoven. Het ziet er supermooi uit, je hebt verschillende standen en het is digitaal.Voor het bedrag wat je ervoor betaald raad ik het zeker aan. Kortom een super apparaat

Martijn 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Prima oven met veel mogelijkheden

Het product ziet er mooi uit en past perfect bij de magnetron. We hebben ze boven elkaar hangen in een serie van drie hoge kasten. Daarnaast is het makkelijk te bedienen en doet wat het moet doen. Mijn vrouw bakt de heerlijkste gerechten erin.

rob 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Lekkere grote bakoven

Mooi design van deze bakoven. Lekker groot formaat, alles wat we willen bakken past er prima in.
Eenvoudig menu maakt je keuze voor de juiste instelling erg makkelijk. En ook als je meerdere gerechten op verschillende niveaus in de oven plaatst, kun je met de 4D optie alles tegelijk prima bakken.

Nick 11-06-2016 Product maand in bezit

Goede en gemakkelijke oven

De oven is erg gemakkelijk in gebruik. Welke functie je waarvoor moet gebruiken is even uitzoeken, maar als je dat eenmaal weet werkt het allemaal super.
Vooral de koude start functie is erg handig, pizza of afbakbrood (bevroren of ontdooid) in koude oven en komt er goed uit (had dit niet verwacht)

Gerwin Koudijs 06-12-2015 Product maand in bezit

Zeer fijne oven met prima bakresultaat. Mooi design en mooi display. Display interface is soms wat onduidelijk of niet intuitief, maar heeft wel voldoende functies. Ovendeur wordt niet heet zoals beloofd. Wij zijn er erg blij mee.

Sander 29-11-2015 Product kwartaal in bezit

Deze oven heeft veel mogelijkheden. De bediening is heel even wennen maar wijst zich eigenlijk vanzelf. Taarten en andere gerechten waarbij een constante temperatuur belangrijk zijn lukken zonder probleem.

Lien 25-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie oven met handig touchscreen. Zeer makkelijk in gebruik. Oven is zo stil dat je je soms afvraagt of hij het wel doet. Snel warm. Alleen wat jammer dat de glasplaat aan de binnenkant van de deur gebarsten is tijdens het grillen. Hopelijk wordt dat volgende week gewoon gemaakt zonder kosten voor ons.

Pieter 22-11-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat in de nieuwe keuken
Makkelijk te bedienen.
Weer lekker aan het bakken van taarten en grillen van kippetjes

Boudewijn 13-11-2015 Product kwartaal in bezit

Ik heb dit product nu elke maanden het de oven bevalt zeer goed. Het aantal mogelijkheden wat de oven heeft is zeer uitgebreid. Daarnaast is hij praktisch in onderhoudt.

Sezer 11-11-2015 Product half jaar in bezit

Super tevreden, heel erg luxe uitstraling.
Daarnaast makkelijk te gebruiken en schoon te houden.
Er zijn heel veel programma's waarmee zelfs mijn man kan koken :)

Debbie 02-11-2015 Product paar dagen in bezit

This oven is easy to use, easy to clean and works really well! I especially like the setting where you could heat up the oven quickly in case you were in a rush to get dinner in the oven. I would highly recommend this oven.

Henk 30-10-2015 Product paar dagen in bezit

een mooie grote oven met duidelijke front, er is al een taart gebakken,de temperatuur is gemakkelijk instelbaar

Ronald 17-10-2015 Product maand in bezit

nette moderne oven met precies de eenvoudige bediening en instellingsmogelijkheden voor mensen die geen alles-moeten-kunnen oven willen gebruiken

jaapv 17-08-2015 Product maand in bezit

Mooie strakke oven. Warmt zeer snel op in de snel voorverwarmen functie. Bediening is zeer eenvoudig en alle standen hebben echt een toevoeging. Enige nadeel is dat de rekken die er in zitten snel 'naar voren' klappen als je ze eruit schuift.

Pim 08-08-2015 Product kwartaal in bezit

De oven is erg stil en geeft houdt alle warmte zeer goed binnen. De draaiknop geeft een simpele bediening, en de gedempte deursluiting maakt het extra makkelijk de deur te openen.

Chefkok André 10-07-2015 Product paar weken in bezit

Mooi design. Praktisch in gebruik en geweldig resultaat.
Vooral de omschrijving van actie bij instellen menu is bedieningsvriendelijk en prettig om zo overzichtelijk te zien.

A Remmits 09-07-2015 Product paar weken in bezit

Na meer dan 20 jaar gebruik gemaakt te hebben van de oven stopte deze ermee.
De keus voor een nieuwe oven was voor ons niet moeilijk.
We hopen dat de nieuwe oven met meer mogelijkheden en met gemakkelijke bediening ook net zo lang mee gaat

Fam. Aydin 04-07-2015 Product maand in bezit

Prima en makkelijk in gebruik. Strakke vormgeving. Energiezuinig. Alleen de de houder van de klep ziet er dun uit waardoor het minder robuust uit ziet.