De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 54 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HB632GBS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Hilde 23-03-2022

Krachtige veelzijdigheid

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze oven heeft geweldig veel mogelijkheden, is makkelijk te bedienen en simpel schoon te houden. Design is mooi. Verlichting is perfect.

C.H. 01-03-2022

oven

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] binnen 3 maanden sprong spontaan het glas van de deur.
Netjes vervangen maar duurde wel lang

S proost 17-02-2022

Fijne oven

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel te vreden met de oven ,makkelijk te bedienen

d**t@g**l.com 15-10-2021

Prachtige oven.

Zeer mooi design.
Mooi ruim en zeer gebruiksvriendelijk.
Makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • mooi design

Sandra 21-09-2021

Prima apparaat

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bevalt erg goed. Gebruik voornamelijk de 4d ovenfunctie. Bijvoorbeeld vier pizza's die onder elkaar in de oven hebben gezeten (wel extra bakplaten nodig, er zitten er standaard twee bij) komen er dan knapperig en gaar uit. Snel voorverwarmen instelling werkt perfect.

Jojo 31-08-2021

Super oven

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede oven snel op temperatuur en mooi bak resultaat

h**n@h**l.com 29-08-2021

Praktisch, stijlvol en makkelijk schoon te maken.

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

De oven is stijlvol, makkelijk te bedienen en geeft goede bakresultaten. De oven is bovendien goed schoon te maken.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Ruimte

Minpunten

• Nog niet ontdekt

FL 29-06-2021

Strak design, werkt top

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

We zijn zeer tevreden! Handige functies aanwezig en zeer makkelijk in gebruik. Ook erg makkelijk te reinigen en een strak design!

Mijn geweldige apparaten 27-04-2021

Top kwaliteit

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handig en makkelijk te gebruiken. Ik ben er heel erg blij mee met al mijn siemens apparaten.

Anoniem 16-04-2021

Héél fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds medio november 2020 zijn wij in het bezit van een Siemens inbouwovern HB632GBS1. Een fantastisch apparaat! Hele fijne bediening; simpel en duidelijk! Prima bakresultaten, veel mogeljikheden.
De gebruiksaanwijzing is heel duidelijk, maar eigenlijk niet nodig.
Na één ker gebruik 'ken' je het apparaat. Daarnaast is het een mooi apparaat om te zien. Gewoon TOP. We zijn er zéér tevreden over.

Chiem 27-03-2021

Prima over, prima display, muv klok

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tot nu doet hij het prima. Heb het idee dat hij redelijk snel voorverwarmd is. Display is ook wel fijn. Een klein irritatiepuntje: tijd van klok (dus niet de timer) instellen is heel irritant (moet 100x draaien)

Duman 10-03-2021

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige oven met zeer snelle opwarmtijd

EJZZ 19-10-2020

Deze oven doet wat hij belooft

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ook deze oven was voor ons een bewuste keuze! Samen met de magbetron dezelfde luxe uitstraling en gemak in gebruik! Minimaal 2 x per week in gebruik bij koken en vaak nog extra voor het verwarmen of bakken van etenswaren, zoals taart.

Stephanie 09-08-2020

Heerlijk apparaat

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat werkt goed. De bediening is makkelijk.

ARHA 07-08-2020

Topaankoop

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

Ik heb dit inmiddels al 3 jaar in mijn keuken en ben super tevreden. Er zijn veel opties, de bediening is heel vriendelijk en eenvoudig en het schoonmaken gaat ook prima.

Pluspunten

• Bediening
  • kookprogramma's

Erwin 04-08-2020

Beste oven ooit

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Beste oven ooit 'm had 10 jaar geleden al moeten doen

SuperDunnn 04-08-2020

Beste oven

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

Ik vind deze mooi in mijn keuken, lekker snel.
De tijd en de datum staan er lekker bij zo vergeet ik nooit iets.

Pluspunten

• Mooi
  • Snel

herman 03-08-2020

prima

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] prima apparaat doet precies wat we ermee kunnen doen werkt meteen en makkelijk

Maurits 19-07-2020

Mooi apparaat, werkt goed. Bediening onhandig.

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat doet het goed, maar bediening kan eenvoudiger: minder handelingen en intuitiever. Als ik iets wil doen, moet ik eerst het apparaat aanzetten. Waarom gaat deze niet automatisch aan als ik aan een knop kom? Dan wil ik hem immers gebruiken. Bij het instellen is het niet meteen duidelijk of ik programma of temperatuur aan het instellen ben. Als ik alles heb geselecteerd, moet ik nog eens op 'start' duwen. Waarom? Het kiezen van de instellingen had immers dat doel al.

Sally 16-07-2020

Mooi design

Geschreven voor: Siemens HB632GBS1

Ik vind het een mooi apparaat, werkt goed en staat prachtig ib de keuken. Hij wordt wel iets warm van de buitenkant door de luchtventilatie

Pluspunten

• Mooi
  • Veel functies

Minpunten

• Blaast warme lucht aan de voorkant.