Siemens HB675GBS1 - Reviews

Inbouwhoogte
58,5 cm
Inbouwbreedte
56 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HB675GBS1 op Kieskeurig.nl.

9,1

Meester Ad 12-01-2017

Mooi design, prachtige resultaten

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Ik heb deze bakoven sinds december 2016 in gebruik, samen met de iQ700 compacte varioSpeed bakoven met magnetron. Ik heb voor deze combinatie gekozen, omdat ik graag gebruik wil maken van de mogelijkheid om tegelijkertijd te kunnen bakken en/of gebruik te kunnen maken van de magnetron. Ik ben blij met deze keuze, het is al verschillende keren voorgekomen dat ik tegelijkertijd beide apparaten in gebruik had (kerstdiner!)
De bakoven is makkelijk in het gebruik. De bediening is intuïtief en je hoeft niet persé de (overigens duidelijke en uitgebreide) handleiding te bestuderen (al heeft het je wel meer info). Door het 'toutch-screen' en de grote draaiknop kom je snel bij het programma dat je wenst. Ook de temperatuur is goed instelbaar en deze is ook betrouwbaar! Er zijn veel programma's die je kunt kiezen (tot bijv. het voorverwarmen van het servies!)
De oven wordt geleverd met een rooster, een braadslede en een bakplaat. Als je wilt, zou je op meerdere niveaus tegelijkertijd kunnen bakken (hete lucht), zeker als je ook nog de bakplaten van de combi bakoven/magnetron daarbij betrekt).
Door de mooie binnenafwerking (geëmailleerd) is de oven uitstekend schoon te maken.
En dan het design: ik weet het, het is een kwestie van smaak, maar ik vind beide ovens boven elkaar in mijn keuken echt een plaatje!
Wat mij betreft een dikke aanrader!

Marian 23-01-2021

Geweldig

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige! Makkelijke bediening. Ben er blij nee

linda 15-01-2021

mooi en goed

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] HEBBEN DEZE OVEN NU EEN HALF JAAR IN GEBRUIK, WERKT PRIMA EN HEBBEN ER VEEL PLEZIER VAN, OOK DE UITVOERING IS EEN PLAATJE, ZIJN ER BLIJ MEE

bali 29-12-2020

Oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Oven wat goed bediend kan worden en simpel en goed kwaliteit leverd

AlyP 18-05-2020

Superfijne oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een heerlijk ruime oven sinds het begin alleen maar goede bak resultaten gehad. Inmiddels een half jaar in gebruik en we waren er snel aan gewend. De bediening is heel eenvoudig, voorverwarmen gaat snel (niet alleen met de keuzetoets snel opwarmen) en de gerechten zijn eerder klaar dan de aangegeven baktijden. De timer stel ik dus ook iets korter in dan volgens het recept. Gerechten zijn ook mooi rondom op kleur en smaak. Apparaat is goed te reinigen dus ik heb het speciale reinigingprogramma nog niet gebruikt. Heb ik wel speciaal voor gekozen omdat de oven onder werkblad / kookplaat is gemonteerd. Gecombineerd met de inductie kookplaat EH675LFC1E. Perfect duo.

Sebestiaan 21-04-2020

Goede prijs/kwaliteit!

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer fijne programma's, makkelijk bedienbaar. Past mooi bij de koffiemachine. Soft open en soft close is super.

Siem 20-04-2020

Topproduct

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn zeer tevreden over de siemens oven. Prima bakresultaten. De vormgeving en uitstraling passen mooi in onze keuken. Het schoonmaak programma is ideaal. Wij zijn zeer blij met onze keuze voor dit apparaat.

Siem 20-04-2020

Topproduct

Remko 11-03-2020

Conform verwachtingen

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Degelijk apparaat in een gedegen uitvoering. Eenvoudige bediening. Enige verbeterpunt: zorg voor een geluidsindicatie bij het bereiken van de ingestelde temperatuur.

Anoniem 02-05-2019

Geweldig apperaat

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

We hebben deze nu 2 weken, hij doet wat hij doen moet. Na wat aan passingen in de keukenkast schoven wij hem er in.

Edwin 12 22-06-2017

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

We hebben deze ingebouwd in onze nieuwe keuken. We hebben gezocht naar een oven die zuinig is , veel ruimte heeft en veel mogelijkheden. Deze oven is de perfecte keuze. En ook handig dat hij zelfreinigend is .
Ook bij hoge temperaturen blijft de buitenkant van de deur lauw , ideaal met rondlopende kleinkinderen. Een echte aanrader.

sanderq 03-06-2017

mooi design

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

1 week in huis en nu al drie heerlijke taarten gebakken in deze perfecte oven. gemakkelijk te bedienen

Ralph1973 13-10-2016

Geweldige oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

nu twee weken in huis en erg tevreden. De oven is gemakkelijk te bedienen en ziet er qua vormgeving heel strak uit. Daarbij komt te kijken dat hij enorm veel functies heeft welke je met alle gemak in kunt stellen. In deze oven kan het niet verkeerd gaan. Dan als laatste nog het schoonmaken. Ik heb daar altijd al een hekel aan gehad, maar bij deze oven is het een genot. Alleen as uitvegen, meer niet. Kortom echt een aanrader.

Juci 06-09-2016

Mooi goede oven.

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Nog niet zoveel in gebakken, alles wat gedaan is ging goed en smaakte goed. Ook gaat het erg snel. Makkelijk schoon te houden. Ook geeft hij aan of hij nog warm id dmv een rood balkje. Een plaatje in de keuken

Sjeff 15-02-2016

Prima oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

We zijn zeer tevreden met deze oven. In onze nieuwe keuken zit hij op ooghoogte en dat is sowieso erg prettig.
verder is hij lekker stil en snel op temperatuur.

JanB 15-01-2016

Super makkelijk en perfect resultaat!

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Sinds 3 maanden in gebruik. Zeer tevreden, bediening is super makkelijk en het resultaat is perfect. Zowel taarten, pizza (home made..) als ovengerechten komen er prima uit. Af en toe de zelfreiniging aan, en hij is weer brandschoon. Top apparaat!