De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HB675GBS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

Remco 29-06-2022

Super oven!

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne oven met veel functies en makkelijk te bedienen. Eenvoudig schoon te houden mede door de pyrolyse-stand.

Ali 20-05-2022

Siemens blijft siemens!

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Na veel research zijn we toch bij deze product uitgekomen omdat wij van veel koken houden. Het gemak van het keuze menu en instellen en ook het eind wens na gebruik ook laat zien dat we een juiste keuze hebben gemaakt. Ook voor niet ervaren kokers is dit product optimaal de voorgeprogrammeerde keuze menu geeft de uitspraak kind kan de was doen op zijn plaats.

Pluspunten

• Makelijk in omgang
  • Digitaal

Jordi 08-04-2022

Top oven van Siemens

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Super fijne oven. Je ziet wanneer de gewenste temperatuur is bereikt en wanneer die helemaal afgekoeld is.

Pluspunten

• Display

Minpunten

Anoniem 26-03-2022

Fantastische machine!

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn ontzettend te spreken over onze Siemens oven. Hij is erg gebruiksvriendelijk en makkelijk schoon te maken.

t**1@h**l.com 19-02-2022

Een hele goede oven.

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Een hele fijne oven. Voldoet helemaal aan onze verwachting.
Makkelijke bediening.
Wordt snel warm.
Bakt erg goed.
Ik weet geen verbeterpunten te bedenken.
Prijs-kwaliteitsverhouding is goed.

d**3@z**t.nl 13-01-2022

Bevalt erg goed.

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Het is een fijn en goed apparaat dat gemakkelijk te bedienen is! Echt en aanrader voor een apparaat met de juiste prijs/kwaliteit verhouding!

Minpunten

Frits 04-12-2021

Uitstekende oven.

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven presteert boven onze al hooggespannen verwachtingen en er kan eigenlijk niets mislukken. Wij zijn er zeer tevreden mee.

Celik 30-10-2021

Wij zijn erg tevreden en genieten van onze eten.

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Zeer gebruikelijke menu en een strakke design. Wij zijn er erg tevreden mee.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijke menu
  • Strakke design

Harald 20-09-2021

Prima oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De nieuwe Siemens oven bevat prima en ziet er goed uit. Zeer snel op temperatuur en klaar voor gebruik.

Christian 21-07-2021

Heerlijke oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben 2 van deze ovens in onze nieuwe keuken geplaatst. Ze zijn erg fijn en gemakkelijk in gebruik. De vele mogelijkheden maken het mogelijk om bijna alles in de over te doen. Het design is mooi en zodra je de deur opent gaat het licht in de oven aan. Echt gemakkelijk. We hebben in beide ovens een railsysteem gezet, wat erg handig is.
Top product.

Frits 08-07-2021

Uitstekende oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb de oven gisteren geïnstalleerd en vandaag getest. Met de hoogste heteluchtstand (275 graden) blijft de ovenruit 24 graden. De oven is in de heteluchtmodus bijna onhoorbaar. Hetgeen gebakken wordt, wordt overal op de bakplaat even bruin. Het menu is intuïtief in te stellen en de werkelijke oventemperatuut komt overeen met de ingestelde. (Gemeten met een goede oventhermometer) De oven heeft echt een premium uitstraling. Dus tot nu toe ben ik zeer tevreden.

Nick 16-04-2021

PIZZA-Stand is overheerlijk

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De keuze voor Siemens was niet moeilijk, degelijke apparaten met luxueuze uitstraling. En dan komt de praktijktest!
Onze zoons zijn helemaal lyrisch van de Pizza's die we ermee kunnen maken, die dankzij de Pizza-stand bijna van Italiaanse smaak zijn. Alleen de bekende zwarte verbrande plekjes uit een houtoven moeten we missen :-)

Rita 08-04-2021

Geweldige aankoop

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Snel voorverwarmd, vele mogelijkheden, mooie uitstraling en makkelijk in gebruik en bediening!

Maarten 02-04-2021

Wat een gemak!

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Duidelijk menu met eenvoudige knoppen/draaischijf. Supersnel op hoge temperaturen, ontzettend stil, dat is gemak. Dit maakt bakken/grillen leuker, en ook een zelf clean functie, top!!

Jeremy 11-03-2021

Zeer gebruiksvriendelijke oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben onlangs onze oven vervangen voor een Siemens uit de iQ700 serie. Wat een fijne oven! Zeer veel functies, uitgebreid menu en als klap op de vuurpijl nog zelfreinigend ook. We hebben er een receptenboek van Siemens bijbesteld. Beide een aanrader!

Marian 23-01-2021

Geweldig

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige! Makkelijke bediening. Ben er blij nee

linda 15-01-2021

mooi en goed

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] HEBBEN DEZE OVEN NU EEN HALF JAAR IN GEBRUIK, WERKT PRIMA EN HEBBEN ER VEEL PLEZIER VAN, OOK DE UITVOERING IS EEN PLAATJE, ZIJN ER BLIJ MEE

bali 29-12-2020

Oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Oven wat goed bediend kan worden en simpel en goed kwaliteit leverd

AlyP 18-05-2020

Superfijne oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een heerlijk ruime oven sinds het begin alleen maar goede bak resultaten gehad. Inmiddels een half jaar in gebruik en we waren er snel aan gewend. De bediening is heel eenvoudig, voorverwarmen gaat snel (niet alleen met de keuzetoets snel opwarmen) en de gerechten zijn eerder klaar dan de aangegeven baktijden. De timer stel ik dus ook iets korter in dan volgens het recept. Gerechten zijn ook mooi rondom op kleur en smaak. Apparaat is goed te reinigen dus ik heb het speciale reinigingprogramma nog niet gebruikt. Heb ik wel speciaal voor gekozen omdat de oven onder werkblad / kookplaat is gemonteerd. Gecombineerd met de inductie kookplaat EH675LFC1E. Perfect duo.

Sebestiaan 21-04-2020

Goede prijs/kwaliteit!

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer fijne programma's, makkelijk bedienbaar. Past mooi bij de koffiemachine. Soft open en soft close is super.