Siemens HB675GBS1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HB675GBS1 op Kieskeurig.nl.

9,1

hester 11-02-2017

Oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Apparaat is snel voorverwarmd, mooie grote oven. Minder prettig is de onduidelijkheid tussen de wekker "tijd" en de duur "tijd". Deze moeten beide worden ingesteld, als deze niet goed zijn ingesteld, bakt het de oven niet. Hetgeen erg vervelend is.

Pluspunten

• groot
  • snel voorverwarmd

Minpunten

• wekker/ duur "tijd"

Christian 21-07-2021

Heerlijke oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben 2 van deze ovens in onze nieuwe keuken geplaatst. Ze zijn erg fijn en gemakkelijk in gebruik. De vele mogelijkheden maken het mogelijk om bijna alles in de over te doen. Het design is mooi en zodra je de deur opent gaat het licht in de oven aan. Echt gemakkelijk. We hebben in beide ovens een railsysteem gezet, wat erg handig is.
Top product.

Frits 08-07-2021

Uitstekende oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb de oven gisteren geïnstalleerd en vandaag getest. Met de hoogste heteluchtstand (275 graden) blijft de ovenruit 24 graden. De oven is in de heteluchtmodus bijna onhoorbaar. Hetgeen gebakken wordt, wordt overal op de bakplaat even bruin. Het menu is intuïtief in te stellen en de werkelijke oventemperatuut komt overeen met de ingestelde. (Gemeten met een goede oventhermometer) De oven heeft echt een premium uitstraling. Dus tot nu toe ben ik zeer tevreden.

Nick 16-04-2021

PIZZA-Stand is overheerlijk

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De keuze voor Siemens was niet moeilijk, degelijke apparaten met luxueuze uitstraling. En dan komt de praktijktest!
Onze zoons zijn helemaal lyrisch van de Pizza's die we ermee kunnen maken, die dankzij de Pizza-stand bijna van Italiaanse smaak zijn. Alleen de bekende zwarte verbrande plekjes uit een houtoven moeten we missen :-)

Rita 08-04-2021

Geweldige aankoop

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Snel voorverwarmd, vele mogelijkheden, mooie uitstraling en makkelijk in gebruik en bediening!

Maarten 02-04-2021

Wat een gemak!

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Duidelijk menu met eenvoudige knoppen/draaischijf. Supersnel op hoge temperaturen, ontzettend stil, dat is gemak. Dit maakt bakken/grillen leuker, en ook een zelf clean functie, top!!

Jeremy 11-03-2021

Zeer gebruiksvriendelijke oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben onlangs onze oven vervangen voor een Siemens uit de iQ700 serie. Wat een fijne oven! Zeer veel functies, uitgebreid menu en als klap op de vuurpijl nog zelfreinigend ook. We hebben er een receptenboek van Siemens bijbesteld. Beide een aanrader!

Marian 23-01-2021

Geweldig

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige! Makkelijke bediening. Ben er blij nee

linda 15-01-2021

mooi en goed

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] HEBBEN DEZE OVEN NU EEN HALF JAAR IN GEBRUIK, WERKT PRIMA EN HEBBEN ER VEEL PLEZIER VAN, OOK DE UITVOERING IS EEN PLAATJE, ZIJN ER BLIJ MEE

bali 29-12-2020

Oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Oven wat goed bediend kan worden en simpel en goed kwaliteit leverd

AlyP 18-05-2020

Superfijne oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een heerlijk ruime oven sinds het begin alleen maar goede bak resultaten gehad. Inmiddels een half jaar in gebruik en we waren er snel aan gewend. De bediening is heel eenvoudig, voorverwarmen gaat snel (niet alleen met de keuzetoets snel opwarmen) en de gerechten zijn eerder klaar dan de aangegeven baktijden. De timer stel ik dus ook iets korter in dan volgens het recept. Gerechten zijn ook mooi rondom op kleur en smaak. Apparaat is goed te reinigen dus ik heb het speciale reinigingprogramma nog niet gebruikt. Heb ik wel speciaal voor gekozen omdat de oven onder werkblad / kookplaat is gemonteerd. Gecombineerd met de inductie kookplaat EH675LFC1E. Perfect duo.

Sebestiaan 21-04-2020

Goede prijs/kwaliteit!

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer fijne programma's, makkelijk bedienbaar. Past mooi bij de koffiemachine. Soft open en soft close is super.

Siem 20-04-2020

Topproduct

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn zeer tevreden over de siemens oven. Prima bakresultaten. De vormgeving en uitstraling passen mooi in onze keuken. Het schoonmaak programma is ideaal. Wij zijn zeer blij met onze keuze voor dit apparaat.

Siem 20-04-2020

Topproduct

Remko 11-03-2020

Conform verwachtingen

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Degelijk apparaat in een gedegen uitvoering. Eenvoudige bediening. Enige verbeterpunt: zorg voor een geluidsindicatie bij het bereiken van de ingestelde temperatuur.

Arjan 16-10-2019

uitgebreide mogelijheden

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Naast een mooie vormgeving een veelzijdige oven met een hoger vermogen dan bij de meeste ovens. BV zelf pizza's maken op een temp hoger dan 200C is geen probleem en een vereiste bij onze keuze net zoals een pyrolyse stand. Warmt in 9 minuten op naar 200C!

Pluspunten

• pyrolyse
  • hoog vermogen
  • uitgebreid
  • makkelijk in gebruik

Fam Çakir 30-07-2019

Top oven

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

We hebben deze oven pas een maand, hij bevalt ons prima doet zijn werk perfect mooie design en heeft ook een zelfreinigende functie al met al een prima aanwinst, zeker een aanrader.

Pluspunten

• Mooie design
  • Digitaal menu&Timer
  • Zelfreinigende functie
  • Voldoende ruimte

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Anoniem 02-05-2019

Geweldig apperaat

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

We hebben deze nu 2 weken, hij doet wat hij doen moet. Na wat aan passingen in de keukenkast schoven wij hem er in.

Metin 27-04-2019

Groter dan gedacht

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Bij het aanschaffen van dit product dacht ik dat ik niet veel mee kon doen. Ik zat helemaal mis. Alle soorten schalen en bakvormen passen erin en het reinigt zichzelf ook.

Pluspunten

• Groot
  • Zelfreinigend

Drost 08-04-2019

Gebruiksvriedelijk in gebruik prisma apparaat

Geschreven voor: Siemens HB675GBS1

Ik heb alle functies gebruik allemaal gemakkelijk in te stellen en er zitten al vele voorgeprogemeerde functies op heel handig

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Handig schoon te maken