Siemens CM636GBS1 - Reviews

Inhoud ovenruimte
45 liter
Heteluchtfunctie
Boven -en onderwarmte

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

r000bert000 11-02-2017

Prima apparaat met veel mogelijkheden

Deze combi bevalt prima. Heeft veel mogelijkheden met standaardprogramma's die je zelfs nog kunt aanpassen naar eigen gebruik.
Paar dingetjes hadden ze iets beter kunnen programmeren. Als je de timer instelt bijvoorbeeld dan gaat ie eerst alle secondes af. Alsof iemand dat ooit zal doen. Wie stelt er bijvoorbeeld 22 seconden in, of 3 seconden. Duurt dus even om die allemaal voorbij te draaien. Is zelfs na een half jaar nog mijn grootste ergernis.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • warmt snel op
  • mooi uiterlijk
  • geurtjes blijven niet lang hangen

Minpunten

• timer gaat per seconde. Zéér irritant.
  • Startscherm niet zelf in te stellen

johantv 24-09-2016

Mooi apparaat met veel functies

Oven is net gisteren geplaatst en ziet er super uit. Enige nadeel vind ik dat op ooghoogte je in de luchtuitlaat schroeven etc. ziet zitten. De werking van het apparaat zal ik waar mogelijk later laten wetn

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Mooi display
  • Veel opties

Minpunten

• luchtuitlaat

johantv 12-01-2017

Hierbij een korte update.
Wij gebruiken eigenlijk alleen maar de hetluchtoven en magnetron.
Dus ovenschotels, opwarmen kant en klare magnetron maaltijden, bakken diepvriespizza's of incidentele snacks. In tegenstelling tot onze vorige Siemens combioven verwerkt deze oven de kant en klaar zaken prima in de door de leveranciers opgegeven tijden. De magnetron heeft geen exacte instelling, dus na 600 is het max. Dit werkt overigens prima (700w stellen wij dus in op max).
In algemene zin zijn we dus erg tevreden.

M3M3B3 09-07-2015

Zeer mooie compacte bakoven met magnetron! Geeft veel mogelijkheden aan om te gebruiken. Ik heb reuze veel zin om gebak, brood en maaltijden te bereiden, dit in combinatie met de inbouwoven van Siemens. Gezellig met meerdere mensen aan tafel genieten van de grote mogelijkheden die deze apparaten van Siemens ons gaat geven. We gaan er volop van genieten.
ik ga binnen kort een heerlijke appeltaart bakken! Home made of is het made bij Siemens:-)!

Vriendelijke groeten,
Fam. Buchner

Anne12 11-01-2018

Super fijne oven

Ik gebruik de oven nu 3 weken. Voorheen had ik een combi magnetron, daar mislukte taarten en cake vaak in. Ik had deze oven veel eerder aan moeten schaffen. Makkelijk in gebruik, snel voorverwarmd, erg fijn om mee te bakken.

Ruud 10-07-2016
  • Product maand in bezit

Moderne eenvoudige combi-oven

De mooi uitziende combi-oven laat zich eenvoudig bedienen door de gekleurde touchscreen en door de grote draaischijf. Door de voorgeprogrammeerde instellingen is het zeer eenvoudig om het juiste programma te selecteren. De gerechten komen er smaakvol uit.

Stefanz87 26-03-2018

Geweldig apparaat.

Ik heb dit apparaat bij de keuken mee gekocht, omdat het aanzicht super mooi en strak is. En het is een geweldig apparaat om mee te werken alles wat wij nodig hebben zit erop.

Mifra46 22-03-2018

Een geweldig apparaat ; had ik eerder moeten kopen

Pas 1 week in gebruik , nog niet alles uitgeprobeerd .
Maar het werkt wel duidelijk , niet moeilijk te bedienen .

Martine van Dijk 13-01-2018

Super combi-oven

Helemaal blij met deze mooie combi-oven van Siemens! Bediening is lekker intuïtief, veel mogelijkheden in bereidingswijze en een fijne pizzastand :-)

Fenijns 14-11-2017

Design apparaat en topklasse gebruik

Na 21 jaar met het vorig apparaat nu super tevreden met de resultaten van het nieuwe model. Meer ruimte, prima te reinigen ,makkelijke bediening en de bakresultaten een lust voor de mond. Een Siemens waardig.

Mevrouw van de Vijver 18-09-2017

Eenvoudige bediening

Erg tevreden over dit apparatat.Het is eenvoudig te bedienen.
Werkt naar behoren.Mooie vormgeving.Veel mogelijkheden.Makkelijk schoon te maken.Het is een aanwinst in mijn keuken.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Werkt naar behoren
  • Makkelijk schoon te maken

verda01 07-09-2017

de koop van het jaar

vorige week gekocht en geplaatst. van het weekend ruim uitgeprobeerd.Voldoet nog beter dan dat ik verwacht had, de koop van het jaar, een echte aanrader.

claudia3010 25-02-2017

top apparaat!!!!

vorige maand gekocht en wij zijn zeer tervreden .
we hebben al van alles gebakken ,broodjes, cake, taart ,ovengerechten ,pizza's etc.
de tijd wat de oven aangeeft voor deze producten kun je prima aanhouden .
dit scheelt zelfs qua tijd wat op de verpakking staat van bv een cake bakken .
scheelt ca half uur.

oven geeft het allemaal heel duidelijk aan .

wij zijn hier erg blij mee.

Lenneke 23-12-2016

Geweldige oven

Mooie vormgeving en bijzonder veelzijdig in te stellen. Heel eenvoudig te bedienen via het menu en draaiknop. De oven kan echt alles! Ik heb de oven nu al meermalen gebruikt en het werkt uitstekend. De grill, oven en magnetron doen precies wat ze moeten doen. De ovendeur sluit het laatste stukje automatisch, dat is prettig. Het display is uitgebreid en laat o.a. zien of de oven nog warm is na gebruik. Ook zit er een kinderslot op. Ik ben heel tevreden!

eijsdenm 12-11-2016

Uitstekende combinatie magnetron/oven

Gekocht ter vervanging van onze 15 jaar oude Siemens combinatie magnetron/oven. Werkt weer zeer goed! Na enige studie en ervaring goed te bedienen. Mooie en moderne vormgeving. Een aanrader!

klaas h 07-09-2016

een perfecte hetelucht oven en magnetron functie

nadat onze vorige combi mag-oven van siemens was overleden, en deze prima heeft gewerkt, is besloten opnieuw een siemens apparaat aan te schaffen

CakeYouAWay 21-07-2016

Geen ge-ping...

Deze combi-magnetron neemt het principe combi-magnetron naar een heel ander niveau. Het is namelijk een heel makkelijk en gebruiksvriendelijk apparaat. Hij is, naar onze mening, lekker groot en de slede's zijn makkelijk te gebruiken. De voorgeprogrammeerde functies werken super maar "uit de losse pols" is ook gewoon mogelijk. Het reinigen gaat ook super makkelijk mede dankzij de makkelijk te verwijderen rekjes aan de zijkanten en de gladde afwerking van de binnenkant.

Of het nu gaat om het afbakken van broodjes, het bakken van cupcakes of het opwarmen van een magnetronmaaltijd, wij zijn HEEL tevreden.

fam vd horst 13-07-2016

Het wijst vanzelf

Wij gebruiken de combi magnetron sinds een kleine maand. Het apparaat is heel eenvoudig te bedienen.

Combioven 20-06-2016

gecombineerd blij met de combioven

gebruiksgemak is super, alleen is het even wennen aan het gebruik van tiptoets en draaiknop. De vormgeving strak en elegand past perfect in onze nieuwe keuken. De mogelijkheden zijn legio en de programmering voor de maaltijden zijn gemakkelijk. Duurzaamheid is nog moeilijk te beoordelen, omdat wij het apparaat nog maar pas hebben, maar gezien de solide manier van sluiten van de deur en de konstructie van de rekje's en de afwerking aan de binnenkant zal dat wel goed zijn.

LvanOorschot 11-04-2016

Uitstekende koop

Zeer tevreden over de varioSpeed bakoven met magnetron. Werkt zeer gebruikers vriendelijk, complimenten over bijbehorend kookboek. Leuke recepten om uit te proberen.

FamilieB 21-03-2016

Mooi en handig apparaat

We hebben deze oven pas een maand maar we zijn er heel blij mee.
De bediening is wel even wennen als je de old school draaiknoppen gewend bent. Verder is hij heel stil en lekker ruim voor heerlijk ovenschotels.