Siemens CD634GBS1 - Reviews

Inbouwhoogte
45 cm
Inbouwbreedte
56 cm

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,4

Daan123 13-01-2017

Twijfel

Ik heb 2 Siemens inbouw apparaten, een espresso machine en een combimagnetron. Beide meerdere malen stukgegaan. Ze doen het nu allebei niet en laat t ook niet meer repareren tegen kosten. Wil graag de stoomoven aanschaffen maar heb echt grote twijfels bij de kwaliteit.

Stoomoven van Siemens 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Perfect apparaat

De stoomoven van Siemens is een gebruikersvriendelijk apaaraat en de etenswaren komen er heerlijk uit. De smaak is veel beter dan koken. Schoonmaken is zeer gemakkelijk.

HP Vosselman Jansen 29-04-2016

Even wennen......

Doordat onze hogedrukstoomoven van Miele het, na 19 jaar, begaf waren we aan een nieuwe stoomoven. Dat werd een moeilijke keus. Uiteindelijk zijn we tevreden met de keus voor Siemens. Ook gezien de prijs!

Capello 05-11-2015

Schoonmaken, schoonmaken, schoonmaken

Eerlijk gezegd valt dit tegen. Na iedere stoombeurt ben je wel een kwartier aan het schoonmaken. Zijn ook weinig normale recepten te vinden. Nu 3x gebruikt in 2 maanden. Hopelijk gaan we hem meer gebruiken, moeten er wel tijd voor reserveren.

Toby 15-09-2015 Product paar dagen in bezit

top design en
duitse degelijkheid, wat wil je nog meer!
Indien men een gezonde levensstijl er op wilt nahouden is dit apparaat een absolute must in je keuken assortiment.

jak z 28-08-2015

NIUWE manier van koken

Het is ff wennen, maar het lukt wel om lekkere dingen te maken, en het scheelt in de pannen afwas, Het werken van de timer moet ik nog eens nalezen

StefanR 28-08-2015

Duidelijk scherm

Het scherm is een echt pluspunt van deze oven. Maar ook het schoonmaken is erg makkelijk, dankzij de opvangbak. Bereiden van eten is erg makkelijk en gebruik bijna geen pan meer voor de groente.

Eastwood69 18-04-2015 Product paar dagen in bezit

Nu een aantal keren gebruikt. Wat opvalt is de enorme smaak verbetering van de groentes. Niet gedacht dat de groentes zoveel meer smaak zouden bevatten.
Erg blij met de stoomoven. tevens zeer mooi uiterlijk en super eenvoudig in gebruik.
Zeker een aanrader.