Bosch CSG636BS2 - Reviews

Inbouwhoogte
45 cm
Inbouwbreedte
56 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch CSG636BS2 op Kieskeurig.nl.

E venner 21-05-2015

Compacte bakoven met stoom

Geschreven voor: Bosch CSG636BS2

Erg mooi design, gemakkelijke bediening van het apparaat, eenvoudig schoon te houden, veel accessoires.

martijnvdb 28-12-2017

Prachtig design

Geschreven voor: Bosch CSG636BS2

Heerlijke oven die de gerechten perfect afbakt. Zowel van binnen als buiten veel design en touch knoppen werken heel fijn.

Coby 26-10-2017

Duidelijke programmering

Geschreven voor: Bosch CSG636BS2

Deze oven/stoomoven heb ik natuurlijk nog maar kort in gebruik maar heb er alleen nog maar positieve ervaringen mee opgedaan. ook de programmering is erg makkelijk en overzichtelijk dus als ik ermee kan werken dan........

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • snel op temperatuur

Jacco 24-11-2016

Luxe oven met hip design, maar stomen is moeite

Geschreven voor: Bosch CSG636BS2

Luxe oven met een hippe uitstraling en door touchscreen handig en fijn te bedienen. Daarnaast geschikt als oven en stoomoven dus multi inzetbaar. De assist functie helpt je het juiste programma te kiezen dus je hoeft niet eens na te denken.

Koken met de stoomoven is echt een knop omzetten, maar groente is 'verser' en lekkerder en vlees en brood drogen minder snel uit. Het kost wel een hoop moeite; het waterreservoir moet na elke kookbeurt geleegd woden (en voor de volgende weer gevuld) en na het stomen moet je nog een heel droogprogramma doorlopen. Daarnaast is een nadeel van stomen dat het eten niet heel heet wordt dus ook sneller afkoelt.

Danielle 26-09-2016

Prettige oven!

Geschreven voor: Bosch CSG636BS2

Heel fijne oven. We hebben nu net een week, maar zijn erg enthousiast. Gebruiksvriendelijk menu en veel mogelijkheden. Zeer goede bakresultaten!

Leontine 04-11-2015

Mooi design en heel veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch CSG636BS2

Pas 2 weken in het bezit, dus nog niet alle mogelijkheden gebruikt. Tot zover doet hij aan de verwachtingen