Siemens HB23AB520E - Reviews

Heteluchtfunctie
Boven -en onderwarmte

Vugt 01-08-2016 Product maand in bezit

Gebruiksvriendelijke oven

Een zeer goedwerkende en gebruiksvriendelijke oven. Zeer mooie vormgeving. Een aanwinst voor de keuken.
Uitgebreide handleiding.

Ria 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede over voor scherpe prijs

Goed prijs-kwaliteitverhouding verhouding. Zeer compleet voor die prijs.
Makkelijk in gebruik en ziet er goed uit.
Knoppen kan je niet laten verzinken (kon bij vorig vergelijkbaarmodel wel) en zien er iets goedkoper uit hierdoor.
Maar prima oven met nette accessoires. Voor zeer goede prijs!

Siemens bakoven 02-11-2015 Product paar weken in bezit

Wat een mooie oven!! Lekker ruim, waarin je gewoon meerdere gerechten en/of pizza's in kan bakken.

Heel blij mee :)

Theo 25-08-2015 Product maand in bezit

Deze oven warmt snel op tot een hoge temperatuur. Met een enkele knop kan voor snel opwarmen worden gekozen. De hoge temperatuur is uitstekend geschikt voor het snel bakken van een pizza, zoals het hoort.

The Chef 21-06-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat is eenvoudig in bediening, duidelijke knopppen, basic zaken zo te doen. Vormgeving is natuurlijk persoonsgebonden, maar wij vinden het strak in de keukenkast passen.
Wij hebben hem niet gekozen voor allerlei menus's en programma's, gebruiken hem echt heel basic.
Duurzaamheid nog niet veel over te zeggen, we gebruiken hem pas paar dagen.

Dhr. Kleingeld 07-01-2015 Product paar dagen in bezit

Een mooie oven maar we zijn vooral tevreden over wat hij kan. Simpel in gebruik maar genoeg mogelijkheden om alle gerechten mee te koken die je wilt. Ook geschikt voor kleine kinderen in huis. Wordt van buiten niet heet (wel warm, maar je verbrand je niet) en met een knopje kan je hem po slot zetten zodat er niks veranderd kan worden aan de huidige stand.

verhuur 04-01-2015 Product paar weken in bezit

mooi strak design
eenvoudige bediening`s gemak
goede prijs kwaliteit verhouding
voorzien van ondooifuctie

raph 17-03-2011 Product kwartaal in bezit

Deze oven gekocht als budgetvariant met veel mogelijkheden.

Apparaat bevalt na bijna dagelijks gebruik gedurende bijna vier maanden erg goed.

Handig is de opwarmfunctieknop die de oven echt snel laat opwarmen.

Je kan een alarm laten afgaan, en/of een tijdschakeling zodat de oven uitgaat of zelfs het tijdstip instellen dat de oven klaar moet zijn.

Een regelrechte misser is de instelknop van de tijd. Je kent het wel; één keer drukken is een seconde/minuut erbij, ingedrukt houden laat de tijd oplopen, eerst langzaam, dan snel. Gewoon loslaten als je de klok op de juiste instelling staat. Nou vergeet het maar. Probeer maar eens de klok in te stellen op 15 minuten; klok begint te lopen, eerste seconden dan minuten..je stopt op 14 minuten, even nog ingedrukt houden voor een minuut erbij. Nou mooi niet dus; je bent altijd net te laat, dus moet je weer terug...en dan ben je weer te laat, dus moet je weer... enz enz.
Dit is echt zéér irritant, en nu ik na vier maanden nog steeds geen logisch systeem hierin kan ontdekken heb ik het opgegeven. Met onze vorige Siemens inbouwoven (slechts één generatie ouder dan deze) heb ik hier nooit een probleem mee gehad, dus ik weet dat het niet aan mij ligt en dat Siemens echt wel beter kan.

Samengevat dus een fijne grote oven, alles past er in, twee roosters en twee bakplaten (1 emaille en 1 staal) bijgeleverd. Echter, die klok wekt bijna dagelijks irritatie op, dus ik zou de volgende keer niet meer dit model nemen.

PS: voor internetshoppers die niet in de winkel gaan kijken; dit model heeft géén indrukknoppen die mooi verzinken in het apparaat. De twee ronde knoppen steken dus altijd uit.