Siemens HB23AB520E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HB23AB520E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Tim 21-10-2017

Oven met groot inhoud.

Geschreven voor: Siemens HB23AB520E

Dubbel blad en makkelijk te bedienen en prijs is wel te doen. We hebben maar nog paar dagen in huis.

Robert mooibroek 31-05-2017

Grote inhoud met 5 rails

Geschreven voor: Siemens HB23AB520E

Ik en mijn partner hebben deze Siemens oven HB23AB520E aangeschaft omdat deze in prijs/kwaliteitsverhouding optimaal is. Het apparaat is voorzien van 7 bereidingsprogramma's en een maximaal temperatuur van 270 Celsius. Bij het apparaat worden 3 verschillende platen meegeleverd. De oven heeft 5 rails, hiermee kun je de bakplaten optimaal afstellen. Wij zijn zeer te vrede over de oven, deze bakt alle gerechten super mals. Wij hebben deze apparaat bij de BCC aangeschaft omdat je daar een pluscare verzekring kun afsluiten voor een minimale prijs waarmee je de oven van 3 tot wel 7 jaar kunt verzekeren tegen eventuele schade. ENIGE MIN PUNT IS DE DRAAIKNOP, DEZE VOELT EEN BEETJE GOEDKOOP AAN (PLASTIC).

Aad van Raamt 02-03-2017

Oven

Geschreven voor: Siemens HB23AB520E

Gebruik dagelijks de oven en laat ons nooit in de steek ook onze dochters hebben wij aangeraden voor Siemens apparatuur te kiezen. Hopen er nog jaren plezier van te hebben.

Pluspunten

• eenvoudige bediening

Alex 09-02-2017

SIEMENS Oven van Bemmel & Kroon

Geschreven voor: Siemens HB23AB520E

De behulpzame houding aan de telefoon was al bijzonder en verfrissend.
De afhandeling was effortless en eenvoudig, de levering snel en correct, de oude oven
werd direkt meegenomen.....
Prijs/kwaliteitverhouding is uitmuntend !!!

Harjan 25-01-2017

goede luchtstroom, grote inhoud, duidelijk display

Geschreven voor: Siemens HB23AB520E

Groot genoeg om een gezin van 4 een hele maaltijd in te bereiden. De oven is snel warm en dankzij de hetelucht stoom overal gaar en lekker warm.

Pluspunten

• temperatuur
  • mogelijkheden
  • geluidsarm
  • groot van binnen

Minpunten

• missen extra rooster

Mira Elyo 25-01-2017

HB23AB520E

Geschreven voor: Siemens HB23AB520E

ik vind het een goed apparaat, wij kunnen daarmee een lekkere en speciale maaltijden voorbereiden. Bovendien het apparaat in mooi en compact en makkelijk te bedienen. Wij zijn erg tevreden met de keuze die wij hebben gemaakt

Vugt 01-08-2016

Gebruiksvriendelijke oven

Geschreven voor: Siemens HB23AB520E

Een zeer goedwerkende en gebruiksvriendelijke oven. Zeer mooie vormgeving. Een aanwinst voor de keuken.
Uitgebreide handleiding.

Ria 08-07-2016

Goede over voor scherpe prijs

Geschreven voor: Siemens HB23AB520E

Goed prijs-kwaliteitverhouding verhouding. Zeer compleet voor die prijs.
Makkelijk in gebruik en ziet er goed uit.
Knoppen kan je niet laten verzinken (kon bij vorig vergelijkbaarmodel wel) en zien er iets goedkoper uit hierdoor.
Maar prima oven met nette accessoires. Voor zeer goede prijs!

Siemens bakoven 02-11-2015
Geschreven voor: Siemens HB23AB520E

Wat een mooie oven!! Lekker ruim, waarin je gewoon meerdere gerechten en/of pizza's in kan bakken.

Heel blij mee :)

Theo 25-08-2015
Geschreven voor: Siemens HB23AB520E

Deze oven warmt snel op tot een hoge temperatuur. Met een enkele knop kan voor snel opwarmen worden gekozen. De hoge temperatuur is uitstekend geschikt voor het snel bakken van een pizza, zoals het hoort.

The Chef 21-06-2015
Geschreven voor: Siemens HB23AB520E

Het apparaat is eenvoudig in bediening, duidelijke knopppen, basic zaken zo te doen. Vormgeving is natuurlijk persoonsgebonden, maar wij vinden het strak in de keukenkast passen.
Wij hebben hem niet gekozen voor allerlei menus's en programma's, gebruiken hem echt heel basic.
Duurzaamheid nog niet veel over te zeggen, we gebruiken hem pas paar dagen.

Dhr. Kleingeld 07-01-2015
Geschreven voor: Siemens HB23AB520E

Een mooie oven maar we zijn vooral tevreden over wat hij kan. Simpel in gebruik maar genoeg mogelijkheden om alle gerechten mee te koken die je wilt. Ook geschikt voor kleine kinderen in huis. Wordt van buiten niet heet (wel warm, maar je verbrand je niet) en met een knopje kan je hem po slot zetten zodat er niks veranderd kan worden aan de huidige stand.

verhuur 04-01-2015

mooi strak design
eenvoudige bediening`s gemak
goede prijs kwaliteit verhouding
voorzien van ondooifuctie

raph 17-03-2011
Geschreven voor: Siemens HB23AB520E

Deze oven gekocht als budgetvariant met veel mogelijkheden.

Apparaat bevalt na bijna dagelijks gebruik gedurende bijna vier maanden erg goed.

Handig is de opwarmfunctieknop die de oven echt snel laat opwarmen.

Je kan een alarm laten afgaan, en/of een tijdschakeling zodat de oven uitgaat of zelfs het tijdstip instellen dat de oven klaar moet zijn.

Een regelrechte misser is de instelknop van de tijd. Je kent het wel; één keer drukken is een seconde/minuut erbij, ingedrukt houden laat de tijd oplopen, eerst langzaam, dan snel. Gewoon loslaten als je de klok op de juiste instelling staat. Nou vergeet het maar. Probeer maar eens de klok in te stellen op 15 minuten; klok begint te lopen, eerste seconden dan minuten..je stopt op 14 minuten, even nog ingedrukt houden voor een minuut erbij. Nou mooi niet dus; je bent altijd net te laat, dus moet je weer terug...en dan ben je weer te laat, dus moet je weer... enz enz.
Dit is echt zéér irritant, en nu ik na vier maanden nog steeds geen logisch systeem hierin kan ontdekken heb ik het opgegeven. Met onze vorige Siemens inbouwoven (slechts één generatie ouder dan deze) heb ik hier nooit een probleem mee gehad, dus ik weet dat het niet aan mij ligt en dat Siemens echt wel beter kan.

Samengevat dus een fijne grote oven, alles past er in, twee roosters en twee bakplaten (1 emaille en 1 staal) bijgeleverd. Echter, die klok wekt bijna dagelijks irritatie op, dus ik zou de volgende keer niet meer dit model nemen.

PS: voor internetshoppers die niet in de winkel gaan kijken; dit model heeft géén indrukknoppen die mooi verzinken in het apparaat. De twee ronde knoppen steken dus altijd uit.