AEG BPE748280M - Reviews

Best Reviewed dec 2020 AEG BPE748280M
Best Reviewed - december 2020
Type/soort
oven

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG BPE748280M op Kieskeurig.nl.

9,4

EvelineW 12-12-2020

Mooi Design

Geschreven voor: AEG BPE748280M

Ik ben nog nooit mistevreden geweest van AEG en dus bij deze stelde de oven ook zeker niet teleur.
Je merkt dat ze de afgelopen jaren niet hebben stilgezeten en hun toestellen mee hebben laten evolueren met de huidige technologie.
Ik was zeer aangenaam verrast met het feit dat er ook een app beschikbaar is waarmee je de oven kan bedienen.
De afgelopen weken hebben we de oven quasi dagelijks gebruikt voor verschillende zaken. Telkens weer was het resultaat zoals ik het gewenst had. Bij mijn vorige oven had ik geen kerntemperatuurmeter, dus was ik zeer benieuwd hoe dit in zijn werking zou gaan. Het vlees was heerlijk en perfect gebakken aan de hand van 1 van de reeds voorgeprogrammeerde programma's.
De extra diepe bakplaat heeft ook al goed zijn nut bewezen voor mijn aardappelschotel. Na gebruik is deze gemakkelijk te reinigen.
Op de overzichtelijke display met touchscreen zie je alles wat je moet weten terwijl een programma draait: temperatuur, eventueel binnentemperatuur van je vlees, tijd, duurtijd, e.d.
Ik kan mij al niet meer inbeelden hoe het er aan toe ging met onze vorige oven.

Pluspunten

• design
  • kwaliteit
  • stil

benny 09-12-2020

Super oven met leercurve

Geschreven voor: AEG BPE748280M

Ik heb deze oven gekozen omdat ik die voedselsonde wel handig vond . Die meet de kerntemp van je voedsel en zo weet de oven wanneer je eten gaar is en dit in combinatie met de extra menu van de oven waar er al veel gerechten inzitten en waar je nog juist de gaarheid moet instellen van bv je kip meet je oven via die sonde de warmte van je gerecht. werkt super. Ook heb je een mooi en overzichtelijk display in deze oven en ook de zelf dempende deur is handig . Ook zijn er 2 lampjes ingebouwd in de oven. De oven warm rap op dank zij de extra opwarm functie . in een paar minuten is je oven warm. Je heb veel keuzestanden op deze oven en is niet altijd duidelijk welke je nu juist moet kiezen. maar na een tijdje ben je het wel gewoon.

Pluspunten

• voedselsonde
  • zelf reinigend
  • super rap warm
  • menu met recepten

Minpunten

• Niet de goedkoopste
  • veel instellingen

Lisa 08-12-2020

Super oven

Zeer veelzijdige oven.
De oven lijkt eindeloos veel opties te hebben, maar eens vertrouwd vind je snel je weg.
Voor elk soort gerecht is er een programma.
Ook de vooringestelde recepten zijn een pluspunt. Zo tover je in een handomdraai de perfecte cake op tafel. Niet meer uitrekenen hoe lang een gebraad in de oven moet, recept selecteren, op gewicht of met de meegeleverde thermometer aanzetten en klaar is kees!

De bijhorende app is een heel gedoe om te installeren, maar eens ingesteld zeker een meerwaarde!

Ook geeft de oven indien gewenst na x aantal tijd aan dat deze dient gereinigd te worden. Even de pyrolyse starten en ook dit is weer een programma waar je geen omkijk naar hebt.

Pluspunten

• grote oven
  • meegeleverde thermometer
  • zachtsluitende deur

Minpunten

• app moeilijk te installeren

Janwar 01-12-2020

Top toestel

Geschreven voor: AEG BPE748280M

We zijn deze oven nu al een maand aan het gebruiken en we zijn echt wel positief, de oven valt reuze mee en is een gemak om te onderhouden. De zelfreinigende functie draagt hier in bij. Gedaan met dat vuil werkje. Het touchscreen scherm werkt super, reageert snel en is groot genoeg. De instellingen kunnen handmatig ingesteld worden of gewoon automatisch door een van de recepten te selecteren. Door de sonde ben je zeker dat de kern gaar is of de juiste temperatuur heeft. Gedaan met prikken of doorsnijden om te checken. Al bij al zijn we zeer tevreden over de oven en raden hem iedereen aan. Dat je op buitenkant geen vingerafdrukken kan achterlaten is mooi meegenomen, dat was bij onze vorige inox oven wel anders. Wij zijn dus positief over deze slimme oven

Pluspunten

• Zelfreinigend
  • Aitomatische functie

Minpunten

• Nog geen gevonden

SvenM80 28-11-2020

knap design, snelle opwarming, bak assistentie

Geschreven voor: AEG BPE748280M

Deze oven is onmisbaar geworden in ons gezin, iedereen gaat hiermee aan de slag en iedereen kan deze oven gebruiken. Hij is dus heel handig in gebruik en door de cooking assistant is het gebruik eens zo gemakkelijk geworden, gewoon aanduiden welk type voeding je gaat maken en dan zo verder selecteren tot je het juiste hebt, de oven start vanzelf en als de timer gaat is het klaar! Bovendien wordt de deur niet warm en sluit deze zeer zachtjes. Het design van deze oven is strak en knap, het handige touchscreen is zeer makkelijk in gebruik. Hij warmt ook heel snel op en wanneer je de deur opent stopt deze met blazen. Je kan ook handmatig ingeven welk programma je wenst te gebruiken en welke temperatuur en de timer. Er zit ook een sensor bij die je aansluit op de oven en in je vlees, je selecteert het programma met de sensor, het start automatisch en de timer gaat af wanneer het vlees gaar is. Er zit ook een zelfreinigende functie op, wat ik super vind, want niemand kuist hier graag de oven! Wij zijn zeer tevreden van deze oven!

Pluspunten

• zelfreinigende functie
  • cooking assistant
  • deur wordt niet warm
  • design
  • sensor