ETNA OM670Ti - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA OM670Ti op Kieskeurig.nl.

Warme Bakker 14-01-2021

Chique model OM670Ti

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

Na 18 jaren trouwe dienst heeft onze oude Etna het begeven. Het vertrouwen in Etna heeft ons de keuze makkelijk gemaakt om weer voor dit merk te kiezen. Wij hebben gekozen voor de Om670Ti door zijn zeer strakke en chique uiterlijk. Geen uitstekende knoppen maar gewoon mooi strak afgewerkt. Wat ons als eerste opviel... hij is erg stil, en warmt ontzettend snel op. De dubbele binnenverlichting kan je tijdens het gebruik van de oven uitzetten, handig als je een openkeuken hebt. Voor sfeer verlichting gebruik ik daar graag andere lampen voor :-) De eerste lasagne en de appeltaart zijn er heerlijk uitgekomen. Aan de glas zijde en zijkanten kwam nauwelijks warmte vanaf, erg veilig dus voor kleine kinderen en uw huisdieren. Oké...1 klein verbeter puntje is: Toets (scherm) knopjes hadden bij aanraking verlicht mogen worden.

Pluspunten

• Afwerking
  • Geluidsarm

Minpunten

• Toets scherm bij aanraking niet verlicht.

Officiele reactie van Atag 15-01-2021

Beste Warme Bakker,
Wat fijn om te lezen dat u opnieuw voor ETNA heeft gekozen en de tijd hebt genomen deze uitgebreide review te schrijven. Goed om te horen dat u tevreden bent over de strakke en chique uitstraling van deze oven en de eerste gerechten er heerlijk zijn uitgekomen. Wij wensen u veel kook en bakplezier!
Chantal Webcareteam ETNA.

ardi 04-01-2021

strak design, handige bediening

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

mooi design, handig te bedienen. oven sluit hermetisch af. jammer dat het bedieningspaneel niet verlicht is.

Pluspunten

• mooi apparaat

Minpunten

• bedieningspaneel is niet verlicht

Officiele reactie van Atag 05-01-2021

Beste Ardi,

Wat leuk dat je de moeite neemt om het plaatsen van deze mooie review, hartelijk dank hiervoor.
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het design en het gebruiksgemak.
Veel bakplezier gewenst!

Rick 26-11-2020

Ontploft na 4 maand...

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

Deze oven ziet er mooi uit en werkt goed als deze niet ontploft...
De onze is helaas wel ontploft... Dus een goed cijfer kan ik moeilijk geven natuurlijk.
Er kwam een lichtflits uit de oven gevolgt door een harde knal.
Einde oefening betekende dat.
Vervolgens kan je een hele poos wachten totdat er een afspraak gemaakt kan worden met een monteur en wordt eten klaarmaken wat in de oven hoort erg lastig.
En dat na 4 maand normaal gebruik.
Never nooit meer Etna voor mij en raad andere mensen sterk aan uit de buurt te blijven bij dit van vroeger uit "kwalitatief" merk...

Pluspunten

• Als hij werkt, is hij goed.

Minpunten

• Ontploft na 4 maand....
  • Die ontploffing is wel 2 minpunten lijkt me...

Officiele reactie van Atag 27-11-2020

Beste Rick,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten.
Wat zul je geschrokken zijn en ik kan het me goed voorstellen dat je hier helemaal niet blij mee bent.
Graag werken we met je aan een passende oplossing, wil je daarom je gegevens mailen naar webcare@atagbenelux.com zodat we je hiermee verder kunnen helpen?

Bij voorbaat dank voor de genomen moeite.

Groet Heidi,

Ines 06-07-2020

Goede single oven

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

In combi met de oven/magnetron MO670Ti een plaatje in onze keuken. Heerlijk om in de oven de broodjes te laten rijzen en tegelijk de oven van de magnetron voor te verwarmen voor het afbakken. Geen gedoe met wachten of bladen wisselen, maar gewoon van de ene in de andere schuiven. Ik ben blij!

Pluspunten

• Mooi vormgegeven
  • grote ovenruimte
  • Mooie combi met de MO670Ti

Minpunten

• Nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 07-07-2020

Beste Ines,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het uiterlijk en het gebruiksgemak van de multifunctionele oven.
Heel veel bakplezier!

arnold 16-05-2020

Top product

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

Werkt naar behoren. Fijne vormgeving. Houdt het lang uit. Maakt makkelijk schoon. Genoeg functies. Fijn

Pluspunten

• groot
  • makkelijk schoonmaken
  • overzichtelijke bediening

Officiele reactie van Atag 18-05-2020

Beste Arnold,

Wat fijn te lezen dat je zo tevreden bent met deze mooie multifunctionele oven. Bedankt voor het plaatsen van deze review. Veel bakplezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula

Peter 13-04-2020

Mooie uitstraling en fijn in gebruik

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

Gekozen om de uitstraling/inpassing binnen onze huidige keuken, de diverse opties en lage energieverbruik

Pluspunten

• uitstraling met titanium accenten
  • energieverbruik

Officiele reactie van Atag 14-04-2020

Beste Peter,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de oven. Bedankt voor deze mooie review.
Heel veel bakplezier.