• Best Reviewed 3 keer jun 2022
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA OM670Ti op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kees 26-06-2022

etna oven

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

Mooi apparaat, zwart van kleur past mooi bij zwarte keuken. Helaas wel al een mankement binnen een jaar. Dit wordt gerepareerd maar hopelijk is dit toeval

Pluspunten

• zwarte look
  • touch screen

Minpunten

• degelijkheid
  • prijs

Officiele reactie van Atag 28-06-2022

Beste Kees,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat de oven mooi in jullie keuken past.
We wensen je veel bakplezier toe.

Marijke

P**s@h**l.com 19-06-2022

Goede oven met een strak desin

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

Mooie ruime oven strak design.
Makkelijk bedienbaar.
Magnetron en oven werken goed.
Bleef wel wat vocht achter na bakken.

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • ruime oven en combi
  • strak design
  • Goed schoon tehouden

Minpunten

• vocht na het bakken

Officiele reactie van Atag 20-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze goede beoordeling.
Wat leuk dat jij zo tevreden bent over het mooie design en de ruimte van de oven.
En natuurlijk ook fijn dat de oven zo onderhoudsvriendelijk is, na gebruik is de oven snel en eenvoudig weer schoon.
Om vocht te voorkomen kan je het beste proberen de producten zo veel mogelijk af te dekken.

Wij wensen jou heel veel bakplezier!

Debbie 19-06-2022

Grote aanrader!

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

Perfecte oven met veel verschillende functies! Heel intuïtief in gebruik, en maakt zeer weinig geluid. Top oven en erg blij met de prijs kwaliteit verhouding.

• Intuïtief in gebruik
  • Veel functies

Officiele reactie van Atag 20-06-2022

Beste Debbie,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze leuke beoordeling!
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over het gebruiksgemak en de vele mogelijkheden van de oven.
Natuurlijk ook erg prettig dat het geluidsniveau zo laag ligt.

Wij wensen jou heel veel bakplezier!

s**8@y**o.com 05-06-2022

Allerbeste koop.

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

Deze oven uitgekozen vanwege de vele mogelijkheden en de mooie vormgeving. Ik wilde geen oven met allerlei toeters en bellen die toch niet gebruikt worden. Fijn is de snel-voorverwarm functie en het signaal dat de oven exact op temperatuur is. Deze toch uitgebreide oven voldoet geweldig en heeft ook nog eens buiten het feit dat het een sieraad is in de keuken, een geweldig lage prijs. Beste koop sinds tijden.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Gebruiksgemak
  • Snel-voorverwarm functie
  • Vormgeving
  • Prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• Absoluut geen

Officiele reactie van Atag 07-06-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat de oven de beste aankoop in tijden is. Fijn dat dit sieraad in jouw keuken aan al je wensen voldoet. Bedankt voor je enthousiaste review met maximale reviewscore.

l**e@h**l.nl 05-06-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

Zeer mooie uitziende oven. Makkelijke te bedienen. Ruimte in de oven is ook prima. Aantal functie is genoeg om diverse producten te bereiden. Ik zou dit product ook zeker aan raden.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Grote volume

Officiele reactie van Atag 07-06-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat de OM670Ti niet alleen aan al je verwachtingen voldoet maar dat je deze ook aanraadt. Bedankt voor de positieve feedback.

a**s@g**l.com 25-05-2022

prijs kwaliteit top product

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

Kort en bondig,nog een degelijk en kwaliteit product zoals vroeger.
Verhouding kwaliteit en prijs is gewoon top.
Gr Emile Austen

Officiele reactie van Atag 27-05-2022

Beste Emile,

Wat een fantastische beoordeling, een 10, bedankt!
Wat leuk om te lezen dat jij ons al van vroeger kent, en nog altijd tevreden bent met onze producten. Fijn dat het gebruiksgemak en design jou zo goed bevallen.

Wij wensen jou heel veel plezier toe van jouw aankoop!

AA 24-04-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

Gekocht vanwege strakke design. Oven is makkelijk te bedienen. En te gebruiken..Genoeg functies. Snel voorverwarmen toets erg handig.
Enige minpunt is het lange tijd afkoelen met geluid.

• Snelverwarmen
  • Overige functies
  • Makkelijk in gebuik

Minpunten

• Tip toets met piep geluid
  • Lang afkoelen

Officiele reactie van Atag 25-04-2022

Beste AA,

Hartelijk dank dat je moeite hebt genomen deze review te schrijven. Wat leuk te lezen dat het design zo goed in de smaak valt, de oven makkelijk is te bedienen en voldoende functies heeft. Wij wensen je veel kook- en bakplezier!

Chantal Webcarteam ETNA

h**s@h**l.com 09-04-2022

HD uit Bennekom

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

Mooie oven tiptoetsen werkt prima goede aankoop met extra garantie 5 jaar van etna.

f**t@g**l.com 31-03-2022

Bij onze nieuwe keuken gekozen voor een gewone oven in plaats van een combinatie met magnetron en dit bevalt prima. Makkelijk in te stellen en met name bij hete lucht exact de juiste temperatuur. Bij 1 plaat was er een stukje emaille af, maar we kregen heel snel een nieuwe plaat ter vervanging.
Officiele reactie van Atag 01-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk dat je zo tevreden bent over OM670Ti. Bedankt voor deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat het probleem met de bakplaat naar volle tevredenheid is opgelost.

m**s@h**e.nl 03-02-2022

prima

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

wij hebben wel de prijs verdiet. eerst hebben we de combimagnetron vanaf november gehad met het plaatsen van onze nieuwe keuken. na twee keer worstenbrood hebben warm gemaakt, klapte er de emaile eraf en aan de binnekant scheuren. daarna niet meer gebruikt. nu hebben we inmiddels een nieuwe na ruim twee maaanden. hij doet het nog prima.

als we nog niets geen nieuwe gehad had ik jullie een twee gegeven.

Pluspunten

• prima
  • lekker ruim

Minpunten

• sommige bedieningslampjes niet oplichten

Officiele reactie van Atag 04-02-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat er bij de eerst geleverde oven emaillen schade is ontstaan. Wij kunnen het goed voorstellen dat dit als een teleurstelling wordt ervaren. Dat de tweede oven daarna op zich liet wachten heeft hier zeker niet aan bijgedragen. Ondanks dat er van ons uit geen sprake is geweest van opzet betreuren wij het zeer wanneer en klant niet tevreden is. Onze excuses hiervoor. Fijn dat de OM670Ti het goed doet en je deze ook aanbeveelt.

Wij wensen je nog vele jaren bakplezier toe.

Henk 28-01-2022

Zeer goed

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

In eerste instantie gekozen voor een degelijk product van Nederlandse makelij. Sinds ëén week in gebruik en geen seconde spijt van deze aankoop. Reeds pizza en brood gebakken, maaltijden opgewarmd, een hele kip en lamsrack gebraden. Alles met een uitstekend resultaat, boven mijn verwachtingen. Zeer ruime oven. Gemakkelijke intuïtieve bediening. Echt goede kwaliteit voor een zeer goede prijs.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Snel voorverwarmen
  • Eenvoudige bediening
  • Mooie vormgeving

Officiele reactie van Atag 31-01-2022

Beste Henk,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review en top cijfer. Wat leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met de oven waarmee je al verschillende gerechten gemaakt hebt!
We wensen je veel bakplezier toe.

dss.kathmann 16-01-2022

Goede kwaliteit product

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

Wij hebben bij de keukenboer de keuze gekregen tussen diverse apparaten. Deze stond goed aangeschreven en hebben daarom deze genomen.

Het duurt wat lang voordat hij op temperatuur is. Dat is het enige waar je wat van kan vinden. Alle recepten die we tot nu toe geprobeerd hebben zijn erg goed uit de oven gekomen. Ik verwacht niet dat dit volgende week anders zal zijn!

Pluspunten

• Werkt goed
  • makkelijk te gebruiken
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Lang voordat hij warm is (t.o.v. onze vorige)

Officiele reactie van Atag 17-01-2022

Beste heer / mevrouw Kathmann,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft. U feedback betreffende het voorverwarmen zullen wij doorzetten naar de afdeling, zodat wij ons kunnen blijven verbeteren.
Wij wensen u veel bakplezier toe.

RWJ Eibergen 15-01-2022

Fantastische oven

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

Prachtig design. Gebruiksvriendelijke oven voor een betaalbare prijs. Echt een aanrader. En niet te vergeten 5 jaar garantie

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • design
  • prijs

Minpunten

• nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 17-01-2022

Beste heer / mevrouw Eibergen,

Bedankt voor het schrijven van deze review en dit mooie cijfer! Dat u tevreden bent met de oven is waar wij het allemaal voor doen. Leuk om te lezen dat u vooral tevreden bent met het gebruik,
Wij wensen u veel bakplezier toe met de oven.

Marijke 03-01-2022

Mooie strakke oven

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

Een mooie oven met een strak design. Zeker in combinatie met de combi magnetron van dezelfde serie een mooi strak geheel in de moderne keuken.
Bediening met de tiptoetsen is prettig de gebruiksaanwijzing wijst voor zich.
Opwarmtijd is niet lang, afkoelen duurt wat langer en maakt wat veel geluid.

Pluspunten

• Strak design

Minpunten

• Maakt vrij veel geluid tijdens afkoelen

Officiele reactie van Atag 05-01-2022

Beste Marijke,

Allereerst wat fijn dat je voor ETNA hebt gekozen en willen je vriendelijk bedanken voor deze beoordeling. We wensen je nog vele jaren plezier met deze aankoop!

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Oven gebruiker 30-12-2021

Prima product

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

Prima oven. Eenvoudige bediening. Snelle levering via cool blue. Eenvoudige montage (inbouw). Oven is zeker een aanrader

Pluspunten

• Mooie oven
  • Eenvoudige bediening

Officiele reactie van Atag 04-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de OM670Ti.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Syl83 15-12-2021

Top product

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

De combi oven-magnetron is, naast dat hij heel goed werkt, mooi om te zien- en makkelijk schoon te maken. Handige functies, veel ruimte en super gebruiksvriendelijk. prijs kwaliteit is in goed balans.

• Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk schoon te houden
  • Prijs-kwaliteit verhouding

Officiele reactie van Atag 04-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden over het design, gebruiksvriendelijkheid en prijs kwaliteitverhouding van de van de MO670Ti. Bedankt voor deze mooie review.

Dhr. Slingerland 10-12-2021
Geschreven voor: ETNA OM670Ti

Fijne ruime oven met eenvoudig bedieningsgemak en strakke uitstraling. Handige tiptoetsen en geen draaiende wieltjes. Ons is het laag geluidsniveau opgevallen waarmee deze oven functioneert. Gekozen ivm een goede prijs/kwaliteitverhouding. Helaas zit er geen verlichting in de keuzemogelijkheden (tiptoetsen) van de oven.

Pluspunten

• laag geluidsniveau
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• geen verlichte tiptoetsen

Officiele reactie van Atag 13-12-2021

Beste heer Slingerland,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent met de werking en uitstraling van de oven. Uw feedback betreffende de missende verlichting waarderen wij, zodat we onze producten kunnen blijven verbeteren.
Wij wensen u veel bakplezier toe.

r**7@o**k.com 29-11-2021

mooie stijlvolle en simpele oven , doet wat hij doen moet !

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

mooie ruime simpele oven met mooi design, tiptoets , makkelijk te installeren

Officiele reactie van Atag 30-11-2021

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de eenvoudige installatie, het uiterlijk en de tiptoetsbediening van de OM670Ti. Bedankt voor deze mooie review en waardering! Hier zijn wij erg blij mee.

c**m@z**t.nl 09-11-2021

Etna Combimagnetron

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

Een prima combimagnetron, onze grote ovenschalen passen er prima in. De oven warmt snel op en blijft lang warm. Dit is ook een klein nadeel want het duurt lang voordat de ovenventilatie de oven heeft afgekoeld. Soms blijft hij wel een half uur doorblazen. Na gebruik van de magnetron is dit niet het geval. De combi ziet en netjes uit en heeft voldoende instelmogelijkheden te bedienen met tiptoetsen. Wel even goed de gebruiksaanwijzing lezen want de bediening is niet echt intuïtief. We hadden eerst de gewone oven gekozen maar omdat die niet op tijd te leveren bleek, hebben we deze voor dezelfde prijs gekregen, een leuk voordeeltje dus.

Pluspunten

• werking
  • bediening
  • uitstraling

Minpunten

• Afkoeling duurt lang

Officiele reactie van Atag 10-11-2021

Beste Gebruiker,

Bedankt dat je voor ons merk hebt gekozen en de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons.
Om de afkoeling iets sneller te verlopen adviseren we de ovendeur open te laten, zodat de oven sneller afkoelt.

Veel bakplezier!

Groet Heidi

r**e@h**l.com 10-10-2021

oven in nieuwbouwkeuken

Geschreven voor: ETNA OM670Ti

Dit was de combioven die het mooist paste in de grafieten keuken. Nu enkele dagen gebruikt voor verschillende oven en magnetron gerechten, en dat is naar verwachting. Verder is het erg mooi.

Het schermpje geeft de tijd weer. Het is me niet gelukt om dit uit te zetten. Dan zou het geheel nog mooier zijn. Nu heb ik een kneiterstrakke keuken, maar brand er constant een schermpje met de tijd.

Verder zou een glazen ovenplaat ook wel bij de standaard uitrusting mogen horen. Nu moet ik er nog eentje in het jusite formaat zoeken.

Overall, tevreden.
Officiele reactie van Atag 11-10-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de uitstraling en werking van de oven. Uw feedback betreffende de klok en bijgeleverde accessoires hebben wij doorgegeven naar de afdeling, zodat zij kunnen onderzoeken naar mogelijke verbeteringen.
Wij wensen u nog veel jaren plezier toe met uw oven.

Groet,