Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

AEG BEE435020M

AEG BEE435020M Best Reviewed nov 2020

Bekijk alle Inbouw ovens

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG BEE435020M op Kieskeurig.nl.

Simone25 16-12-2020

Prachtige oven

Geschreven voor: AEG BEE435020M

We zijn erg te spreken over deze oven. De grote glazen deur en lichtje dat tijdens bereiding aanblijft geeft goed zicht op het gerecht. Ook na afloop schoonmaken is een fluitje van een cent. Je kan de rekjes aan de zijkant eenvoudig verwijderen en zo apart af wassen. Ook kan je indien nodig het glas van de deur losmaken.

De gerechten die we gemaakt hebben kwamen allemaal mooi bruin en goed gaar uit het apparaat. Fijn dat je uit diverse standen kan kiezen. In de gebruiksaanwijzing en gegraveerd in de deur kun je makkelijk zien wat voor welk gerecht de beste stand is.

1 minpuntje waar we vooraf niet bij stil hadden gestaan: de stand en temperatuur-aanduiding staat aan de bovenzijde van de knoppen. Bij onze keuken is de oven echter op ooghoogte geïnstalleerd waardoor je de knoppen moeilijk af kan lezen. Een display-aanduiding zou dan fijner zijn geweest

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk schoonmaken
  • maakt weinig geluid
  • grote glazen deur

m&e 09-12-2020

Mooi design

Geschreven voor: AEG BEE435020M

Mooi design, zonder veel poespas

Een oven die makkelijk te installeren en in het gebruik, de oven heeft een grote glazen deur waardoor je goed zicht hebt op het gerecht die bereid wordt.

Makkelijk de er verschillende delen in de oven kunnen worden verwijderd om goed schoon gemaakt te kunnen worden. Indien bij het bereiden er iets overheen is gegaan is het zo verwijderd en weer schoon.

De gerechten die wij erin gemaakt hebben kwamen er goed uit. Goed krokant ook ovenschotels kwamen er goed uit

Plussen en Minnen.
+ Design, groot raam deel, knoppen die ingedrukt kunnen worden zodat ze weg zijn. twee druip trays en één rooster.
+ Snelle bereiding van de gerechten door de gelijkmatige verwarming van het gerecht.
+ gerechten komen eruit zoals bedoeld.
+ rooster houders makkelijk schoon te maken
+ Glas binnenzijde deur te verwijderen om schoon te maken, gehele deur is te verwijderen
+ duidelijke gebruiksaanwijzing.
+ voor de "standaard" gerechten staat de bereiding duur in de deur.

- Geen melding in het display waar de knoppen op staan, dit staat alleen op de knop zelf en is best wel klein. 8 keuze mogelijkheden.
- indien de oven op oog hoogte gemonteerd is stand moeilijk te zien of onder het keukenblad bij weinig licht zijn de afbeeldingen op de knoppen moeilijk te zien, display optie was beter geweest.

Pluspunten

• grote glazen deur
  • makkelijk schoon te maken
  • goede verdeling van de warmte

Marc 02-12-2020

Goede inbouwoven

Geschreven voor: AEG BEE435020M

Al jaren een AEG inbouwoven in gebruik gehad. Nu dit mooie exemplaar sinds een paar weken in huis. Eerste wat me opviel was dat de binnenmaat "ruimer" is dan zijn voorganger. Buitenkant is de standaard inbouwmaat.

Omdat ik de oven boven de inbouwkoelkast heb moet ik op de tenen gaan staan om te kijken welk programma geselecteerd is, dit staat namelijk niet op de voorzijde van de knop of op de oven zelf maar op de zijkant van de knop. Minpuntje als je de oven iets hoger inbouwt. Maar ach, dat zal wel wennen, kan tenslotte ook blind typen en de oven is iets wat hier in huis dagelijks gebruikt wordt.

Een snel broodje afbakken, gebak of traybakes met complete maaltijd voor het hele gezin komt helemaal goed uit de oven. Geen donkere kantjes / randjes aan 1 kant, maar overal gelijkmatig gegaard en gebakken.

Conclusie een goed inbouwoven die doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• grote oven
  • gelijkmatig bakken

KennyUG88 29-11-2020

Geweldige oven

Geschreven voor: AEG BEE435020M

wat een fantastische oven ik heb de oven nu een tijdje in gebruik en ik moet zeggen hij is ideaal !
super veelzijdig en na jaren gewend te zijn dat alles niet gelijkwaardig gaar was en het ene is klaar dan het andere erin is dit wel een uitvinding.

laat ik alles wat ik zeg even beargumenteren en beginnen met het begin en dat is het design. De oven ziet er goed uit met een groot raam om het eten goed in de gaten te houden. aan de buitenkant 2 draai knoppen voor de functies en de temperatuur. beiden knoppen kunnen ingedrukt worden zodat ze mooi in de bovenkant verdwijnen.

wat voor mij echt een grote plus is dat zijn de functionaliteiten die de oven aanbied. voor elk gerecht is er wel een functie en die werken goed. Pizza word goed gaar aan alle kanten en van boven tot onder. dit is vooral aan de korst en de bodem te merken overal krokant niet alleen aan de zijkanten. Daarnaast met bijvoorbeeld lasagne is niet alleen de zijkant donker kleurig en het midden nog wat wit van de kaas nee gelijkwaardig gaar.

wij hadden lasagna, stokbrood en kip stukjes gelijktijdig in de oven en alles was perfect gaar.

ik kan zeggen dat ik super blij ben met de oven.
heb nog geen minpunten kunnen ontdekken.

ziet er goed uit, hij is stil en doet zijn werk uitermate goed !

Pluspunten

• Mooi
  • Goed werkende functionaliteiten

Paul 25-11-2020

Degelijke grote oven

Geschreven voor: AEG BEE435020M

Deze oven enkele weken in gebruik en de eerste paar gerechten zijn goed bevallen. Het convectie systeem waarmee de hele oven gelijkmatig wordt verhit werkt goed. Meerdere pizza’s worden gelijkmatig goed gaar. Het instellen van de oven en haar functies werkt eenvoudig zonder allerlei digitale menu’s, dit is erg makkelijk waardoor je snel de oven kunt voorbereiden voor je gerecht. Ook voelen de knoppen degelijk aan. de verlichting is ook erg helder en daardoor heb je altijd goed zicht wat je gerecht doet. Het is een fijne en mooie oven die netjes ingebouwd kan worden.

Pluspunten

• Ruimte
  • Gelijkmatig verwarmen
  • Degelijk
  • Eenvoudig in gebruik

Twinmanfred 24-11-2020

design, zonder veel poespas

Geschreven voor: AEG BEE435020M

Een heerlijke oven, makkelijk te installeren en in het gebruik, de oven heeft een mooie grote glazen deur die vrij zicht geeft op het gerecht die bereid wordt.
Handig is dat de verschillende delen in de oven kunnen worden verwijderd om schoon gemaakt te kunnen worden buiten de oven zelf, zoals de Etage tray houders, indien bij het bereiden er iets overheen is gegaan is het zo verwijderd en weer schoon.

De gerechten die wij erin gemaakt hebben zijn perfect eruit gekomen, in de oude oven kwamen b.v. de pizza's niet met een volledig knapperig bodem eruit, nu wel, Ovenschotels perfect.

Pluspunten

• Design, groot raam
  • knoppen die ingedrukt kunnen worden
  • Glas binnenzijde deur te verwijderen
  • duidelijke gebruiksaanwijzing.
  • Snelle bereiding van de gerechten

Minpunten

• Geen melding in het display welke stand
  • Stand oven moeilijk te lezen bij weinig licht