Siemens HB84H500

zwart, roestvrijstaal
Inventum IMC6144RK

6,7

frank19898 08-12-2014 Product half jaar in bezit

Goed apparaat doet wat die moet doen zonder te veel lawaai
en hij is makkelijk schoon te houden en te maken op het rvs zie je nauwlijks vette vingerafdrukken

Twibby 05-10-2014 Product jaar of meer in bezit

De oven beviel ons prima maar een paar dagen na de 2 jaar garantie ging deze helaas kapot. Volle sluiting dus bij aansluiten slaat meteen de zekering in de meterkast eruit.

Siemens/Bosch had ons wel onder coulance willen helpen maar we hebben maar 3 apparaten gekocht van Siemens (Vaatwasser, kookplaat en magnetron).

Voor coulance moet je minimaal 4 apparaten van ze gekocht hebben en de koelkast die we hebben is van Bosch dus vallen we buiten de regeling.

miguelito2000 10-02-2014 Product jaar of meer in bezit

Wij hebben deze oven samen met de rest van ons keukenapparatuur gekocht.
Helaas na een paar keer opwarmen van de oven begon deze een enorm lawaai te maken.
Wat bleek de motor van draaiplateau sloeg krom.
Nu 1,5 jaar verder, 5x een monteur langs geweest voor elke keer hetzelfde probleem, allerlei onderdelen vervangen maar probleem kwam elke keer weer terug.
Nu hebben wij een nieuwe oven gekregen.
Maar helaas, na een periode van een paar maand ging ook deze weer kapot! en ja hoor weer hetzelfde probleem.

Nu zijn we ondertussen een kleine 3,5 maand verder en krijgen we na een rest betaling van €150 een ''beter'' type siemens oven... volgens de keukenboer is de HB84H500 een ''budget'' oven (mooi dat ze dat hebben vermeld bij de aankoop maar goed) en degene die wij nu gaan krijgen hb84k552n zou een beter type zijn.....

hhenk65 18-10-2013 Product paar dagen in bezit

zoals de vori 'reviewer" al aangaf, een paar mensen reviewt t produkt niet maar siemens, koop hem bij een goede zaak en die lost alles voor je op, zeker weten, de oven zelf bevalt prima, robuust, zeer snel warm, en wat eruit komt echt perfect, pizza, tijden niet gegeten, maar nu dus weer wel, zelfs de bodem was lichtbruin i.p.v. wit! duurzaamheid weet ik natuurlijk nog niet maar dat weet niemand, want na 5 jaar kan je een produkt toch niet meer reviewen

PieVoC 26-08-2013 Product paar weken in bezit

Ik begrijp de onderstaande reviews niet helemaal, zijn mijns inziens niet goed gebaseerd op het product zelf, maar meer op de service van Siemens.

Heb deze magnetron/oven nu enkele weken en voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Functioneert goed, warmt snel op en koelt ook weer snel af! Na gebruik van uur houdt hij na ongeveer 10 / 15 minuten op met koelen, lijkt me prima! Ook is hij behoorlijk stil in het gebruik. Veel ruimte binnen het product en de wat er uit goed smaakt prima!
Enige nadeel dat ik heb kunnen ontdekken is dat het alarm wat af gaat zodra de oven ergens mee klaar is wat zacht gaat, maar dat mag geen naam hebben. Kortom, prima product voor een nette prijs!

JoFr 18-09-2012 Product jaar of meer in bezit

3,2
Slecht product en nog slechtere service van Siemens. Magnetron functie kapot, net na de garantie, en Siemens rekent gelijk hoge kosten om er zelfs maar naar te kijken. Duurzaamheid scoort dus heel laag; van zo'n duur product mag je verwachten dat het 10 jaar mee gaat. Omdat de magnetron functie het niet meer doet zijn gelijk de mogelijkheden en gebruiksgemak ver onder de maat.

JL Schrier 07-08-2012 Product jaar of meer in bezit

5,2
Binnen een jaar defect, verwacht je niet van Siemens. Zeer slechte service van Siemens, meer dan een week wachten op monteur. Monteur heeft niet alles bij zich: nog een week wachten. Monteur is prima maar personeel van klantenservice Siemens is totaal ongeinteresseerd.

Silly 17-10-2011 Product kwartaal in bezit

5,2
Een makkelijk te bedienen apparaat. Echter mijn grote probleem is; het display is bij daglicht totaal niet goed af te lezen, alleen als het donker is dan is het redelijk af te lezen. Siemens is hier voor langsgeweest en heeft mij toegegeven dat het slecht af te lezen is maar men kan er niets aan doen. het apparaat is op de juiste hoogte ingebouwd maar omdat ik niet al te groot ben (1.63) kijk ik er vanuit een verkeerde hoek op waardoor het display onleesbaar wordt. Ook de leverancier (inbouwmagazijn) doet er niks aan. Dus erg slechte service van Siemens en de leverancier. Voor mij dus nooit geen Siemens meer. En inbouwmagazijn had mij beloofd dit probleem keurig af te werken maar uiteindelijk moet ik het maar lekker zelf uitzoeken.