Siemens BF550LMR0 - Reviews

Inhoud
25 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens BF550LMR0 op Kieskeurig.nl.

JvD1 21-01-2018

Basic en onhandig in gebruik

Geschreven voor: Siemens BF550LMR0

Het apparaat verwarmt, maar het is onhandig in gebruik door twee gebreken. In de eerste plaats beschikt het niet over een digitaal display, waarop de tijd is af te lezen. Het instellen van het tijdsverloop is bovendien slechts bij benadering te doen. Hierdoor moet ik er een stopwatch bij houden. In de tweede plaats ervaar ik het als een gemis dat dit apparaat geen stand heeft voor 700 of 800 watt. Wel 600 en 900, die ik eigenlijk nooit gebruik. Wie weleens kant-en-klaar maaltijden in de magnetron bereidt, weet dat dat volgens de gebruiksaanwijzing op 700 of 800 watt gebeuren moet. Kortom: twee fundamentele gebreken waardoor ik liever de oude, merkloze magnetron gebruik.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Sanne 06-08-2019

Strak design

Geschreven voor: Siemens BF550LMR0

Deze magnetron past perfect bij de oven uit dezelfde serie. Wij hebben gekozen voor afzonderlijk een oven en magnetron. Dit was een goede keuze, want zo kunnen wij tijdens het grillen van de kip alvast de borden warmen in de magnetron of bijv. de pindasaus warmen. De magnetron ruim opgezet, er past een babyflesje in, en heeft 5 standen. Wel wat jammer dat de tijdsinstelling gaat met een draaiknop, op deze manier kun je niet precies aangeven hoe lang je iets in de magnetron wilt zetten en moet je dus wel een beetje opletten.

Pluspunten

• strak design
  • ruime inhoud

Minpunten

• tijdsindicatie per draaiknop

Casino 10-02-2019

Gedateerd front en werking

Geschreven voor: Siemens BF550LMR0

Mijn vorige magnetron heeft 19,5 jaar zijn werk gedaan. Daarop zat een digitale klok die per 10 seconden was in te stellen. Als de tijd om was dan klonk er een aantal keren een piektoon. Mijn nieuwe magnetron heeft geen tijdsaanduiding.Je kan de tijd instellen met een zwarte draaiknop en de tijdsindeling staat op een zwarte achtergrond dus niet goed zichtbaar. Na afloop klinkt slechts eenmaal een "ping".
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Freek 20-05-2018

Slecht voor korte programma's

Geschreven voor: Siemens BF550LMR0

Er zit hier geen digitaal scherm op en je kan seconden niet goed instellen. Ik gebruik de magnetron behoorlijk veel voor brood ontdooien en dat word hierdoor erg lastig gemaakt.

Pluspunten

• 2 knoppen dus makkelijk te bedienen

Minpunten

• Kan geen seconden instellen