Siemens BF550LMR0 - Reviews

Inhoud
25 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens BF550LMR0 op Kieskeurig.nl.

JvD1 21-01-2018

Basic en onhandig in gebruik

Geschreven voor: Siemens BF550LMR0

Het apparaat verwarmt, maar het is onhandig in gebruik door twee gebreken. In de eerste plaats beschikt het niet over een digitaal display, waarop de tijd is af te lezen. Het instellen van het tijdsverloop is bovendien slechts bij benadering te doen. Hierdoor moet ik er een stopwatch bij houden. In de tweede plaats ervaar ik het als een gemis dat dit apparaat geen stand heeft voor 700 of 800 watt. Wel 600 en 900, die ik eigenlijk nooit gebruik. Wie weleens kant-en-klaar maaltijden in de magnetron bereidt, weet dat dat volgens de gebruiksaanwijzing op 700 of 800 watt gebeuren moet. Kortom: twee fundamentele gebreken waardoor ik liever de oude, merkloze magnetron gebruik.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Freek 20-05-2018

Slecht voor korte programma's

Geschreven voor: Siemens BF550LMR0

Er zit hier geen digitaal scherm op en je kan seconden niet goed instellen. Ik gebruik de magnetron behoorlijk veel voor brood ontdooien en dat word hierdoor erg lastig gemaakt.

Pluspunten

• 2 knoppen dus makkelijk te bedienen

Minpunten

• Kan geen seconden instellen