De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens BE555LMS0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nieuwekeuken 23-01-2022

Inbouwmagnetron

Geschreven voor: Siemens BE555LMS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een heel fijne inbouwmagnetron. Doet goed wat hij moet doen. Ook de ontdooistand werkt prima. Handige vingertoetsten. Makkelijk schoon te houden. Hij onthoudt de laatste stand die je hebt ingesteld dus superhandig.

j**n@h**l.com 27-12-2021

Siemens Magnetron BE555LMS0

Geschreven voor: Siemens BE555LMS0

De nieuwe magnetron is bijna gelijk aan de oude maar wat groter. De oude was een 50 cm inbouwapparaat dat niet meer leverbaar is. Beiden waren/zijn van Siemens. De nieuwe heeft het voordeel dat er een grill-functie in zit en dat het plateau aanzienlijk groter is. De indruk is dat de nieuwe ook sneller en gelijkmatiger werkt. De aanraaktoetsen functioneren prima en ook de timer is handiger in te stellen. Ook het geluidsniveau is aanmerkelijk lager. De oude is ruim 20 jaar meegegaan, dus ga ik er vanuit dat deze dat ook gaat halen.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Laag geluidsniveau

Minpunten

• tot nu toe geen

Patricia 11-12-2020

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens BE555LMS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne magnetron die makkelijk in gebruik is. Hij wordt hier dagelijks gebruikt voor het ontsmetten van kolfonderdelen en melkflesjes en we zijn er erg blij mee. Het enige nadeel is het mechanisme waarmee je de tijd instelt. Deze is erg gevoelig en knopjes zouden dan ook makkelijker zijn.

?..... 16-10-2020

Geschreven voor: Siemens BE555LMS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik kan het bedieningspaneel slecht lezen in het donker. Mijn apparaat staat in een donker hoekje.

Marianne 04-03-2020

Daglicht bij nodig

Geschreven voor: Siemens BE555LMS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Toetsen Display niet verlicht. Niet te bedienen in het donker. En daar kom je in de winter pas achter. Niet kopen.

SiemensFan 03-03-2020

Heel chique! Past in een modern huis, met Touch Bediening!

Geschreven voor: Siemens BE555LMS0

Nieuwe inbouw keuken. Had qua inhoud wat groter gemogen.
Doet zn werk prima. Onzettend leuk dat het touch bediening is

Pluspunten

• touch
  • strak
  • grill

Minpunten

• inhoud

jfeijen 28-06-2019

Zoals verwacht

Geschreven voor: Siemens BE555LMS0

We wilden een magnetron welke in ieder geval wat boterhammen kon ontdooien. Deze voldoet compleet aan onze verwachtingen, de deur gaat elektronisch open, leuke extra. Het ziet er verder gelikt uit.

rhassing 05-01-2019

Mooie ruime magnetron

Geschreven voor: Siemens BE555LMS0

Wij hebben deze magnetron nu een paar maanden en zijn uitermate tevreden. Het is een ruime, stille magnetron. En is erg gemakkelijk te bedienen.

Hendje 16-11-2018

Werkt goed......als je het kan zien !!!

Geschreven voor: Siemens BE555LMS0

Ik heb dit product vorige maand gekocht, maar ben er toch niet zo tevreden mee. Er zit dus geen verlichting bij de toetsen, waardoor je als het donker is de toetsen bijna niet kunt zien.
Je moet er dus met een lamp op schijnen om de magnetron te bedienen. Best vervelend.