Siemens CP565AGS0 - Reviews

Inhoud
36 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CP565AGS0 op Kieskeurig.nl.

Marian 01-04-2019

Mooie vormgeving duidelijk overzicht

Geschreven voor: Siemens CP565AGS0

Goede oven. Erg snel. Stomen nog even wennen, gaat goed, maar heeft wel tijd nodig
Goede magnetron. Tiptoetsen soms wat onhandig. Goed opletten of je nou wel of niet op start gedrukt hebt want hij staat snel weer op pauze als je per ongeluk 2 keer drukt

Pluspunten

• Snel en goed
  • Supersnelle voorverwarming oven
  • Magnetron is goed

Minpunten

• Tiptoetsen gauw verkeerd ingetoetst
  • Na stomen veel water opvegen in oven

LJ50 29-04-2019

Mooie combimagnetron met onhandige touch-velden

Geschreven voor: Siemens CP565AGS0

Wij hebben onze oude Siemens combimagnetron, op advies van de installateur, vervangen door deze met stoom mogelijkheden. Hebben hem nu een aantal dagen een gebruik en nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd. Wat we hebben gedaan doet het goed. De vormgeving is mooi en strak. Wat ons opvalt is dat je zelf een informatie sticker aan de binnenkant moet plakken wat niet echt handig is en de touch-velden (tiptoetsen) om een functie te kiezen niet oplichten in het donker zodat je in de avond en de nacht deze niet goed kunt onderscheiden. Ook is de start/stop knop is niet handig. Zitten te dicht bij elkaar. Tot nu toe nog niet super enthousiast gezien de best prijzige uitvoering van deze combimagnetron.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Veel mogelijkheden
  • Lekker grote knoppen en duidelijk

Minpunten

• Zelf een sticker plakken
  • Touch knoppen in het donker niet goed te zien.
  • Start/stop knop te dicht bij elkaar

Janlouise5 30-10-2018

Bijzondere combinatie

Geschreven voor: Siemens CP565AGS0

De magnetron en oven functie voldeden direct aan onze verwachtingen. De stoomfunctie pas na uitproberen omdat de tijden in de bijgeleverde instructie niet klopte. Het moest veel langer maar dan ook een smaakvol resultaat. Helaas geen Siemens kookboek voor dit type apparaat wat een gemis is.

Jan78 05-10-2020

Fijne combi

Geschreven voor: Siemens CP565AGS0

Prima combimagnetron met een stoomfunctie. Werkt prima en is compleet met toebehoren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Joyce 22-06-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens CP565AGS0

WAUW, ik heb er geen andere woorden voor! Wat een fijn apparaat. Doet wat die moet doen en nog net dat beetje extra. In het begin wel even in moeten komen hoe de combi functie werkte, maar dat staat super fijn uitgelegd in de handleiding! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JZuid 04-05-2020

Mooie bruikbare combi stoom magnetron oven

Geschreven voor: Siemens CP565AGS0

Werkt prima is alleen wat lawaaiig bij het afkoelen zelfs na kort opwarmen met de magnetron. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Simon 27-04-2020

Uitstekende Apparaat

Geschreven voor: Siemens CP565AGS0

Werk super goed , alleen het dubbel glas in de deur zit vol met vegen . Ik weet niet of het glas vervangen kan worden .

Arianne 09-04-2020

niet zo mooi qua design

Geschreven voor: Siemens CP565AGS0

Zeer apart deze oven. Er zit een gapende rand boven de deur, daar komt alle herrie en alle geur doorheen. Ik erger me rot en had dit apparaat nooit gekocht als ik dit had geweten.
Ook mis ik de kennis over mogelijkheden ... in de vorm van bijvoorbeeld recepten. Ik tast volledig in het duister en maak dus geen gebruik van de mogelijkheden.
Voorheen heb ik ruim twintig jaar een geweldige Siemens hetelucht oven gehad.... nu heb ik spijt van de modernisering. De oude oven was geruisloos, reukloos en zag er mooi uit.
Nu kijk ik naar die gapende reep waar lucht uit blaast, geur uitkomt, warmte uit stroomt... ik denk dat ik met warm weer geen oven gebruik.... zoveel extra warmte mijn huis in blazen lijkt me een slecht plan!

Nee, spijt als haren op mijn hoofd! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Y van Anraad 31-03-2020

Overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens CP565AGS0

Werd mij aangeraden door dealer. Ben dus op zijn advies ingegaan. Nadat het apparaat geplaatst was uiteraard direct uitgeprobeerd. Het was even wennen natuurlijk gezien het feit dat het zoeken welke programma's ik moest hebben anders was dan bij mijn oude oven.

Pluspunten

• DUIDELIJK OVERZICHT PROGRAMMA'S

Minpunten

• BIJ STOMEN VEEL WATER WAT ACHTERBLIJFT

rolf 02-02-2020

Herrie

Geschreven voor: Siemens CP565AGS0

We hebben deze magnetron in oktober gekocht en hebben hem in december vanwege de herrie die hij maakte in de hete lucht en de magnetron stand na een bezoek van de monteur van siemens is besloten dat het apparaat omgeruild zou worden voor een nieuwe. De nieuwe hebben we nu bijna 2 maanden in huis en deze maakt inmiddels net zoveel of neer herrie als de oude. Het geluid komt van de antenne die onderin zit en zo af en toe aanloopt. We zijn er nu wel klaar mee en willen een ander apparaat dan deze. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Henk 28-11-2019

Krachtige allrounder

Geschreven voor: Siemens CP565AGS0

Goede ovenfunctie met prima warmteverdeling. De stoomfunctie is erg goed. Wij koken geen groenten of aardappelen meer, alles gaat in de oven. Veel meer smaak en een stuk gezonder. De automatische functies zijn goed doordacht en beproeft, dat merk je aan het constante goede resultaat dat het oplevert. Of het nu om koken, ontdooien of reinigen gaat, het doet altijd precies wat je er van verwacht. Aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 18-08-2019

veelzijdige combimagnetron

Geschreven voor: Siemens CP565AGS0

apparaat is redelijk eenvoudig te bedienen. Voorgeprogameerde programma's zijn super handig en werken goed [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]