Siemens CO565AGS0 - Reviews

Inhoud
36 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens CO565AGS0 op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Patricia 20-06-2018

Stoomfunctie is te verwaarlozen

Geschreven voor: Siemens CO565AGS0

De stoomfunctie werkt niet. Groenten en aardappelen worden niet gaar of drogen uit. Het is geen full team, ook al beweert Siemens van wel. Magnetronfunctie doet het wel goed.

Pluspunten

• magnetronfunctie

Minpunten

• stoomfunctie

Officiële reactie van Siemens 04-07-2018

De stoomfunctie werkt alleen goed als de glazen plaat met het plastic stoominzet boven in de oven wordt gezet. De stoom komt namelijk links boven de oven in. Het duurt wel iets langer dan de fullsteam iQ700 oven. Je kunt ook alleen op 1 niveau stomen (bovenin dus). Hete lucht alleen in het midden plaatsen en magnetron helemaal onderaan op de glazen bodem of anders met de glazen plaat op de laagste. Bel svp ons Infocentrum als u nog verdere vragen heeft, 088 - 424.40.20 (keuze 1).

Patricia77 20-06-2018

Stoomfunctie werkt niet

Geschreven voor: Siemens CO565AGS0

Ik heb het apparaat sinds februari in bezit maar de stoomfunctie werkt niet. Het is echt geen Full Steam. Heel jammer.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com