Bosch Serie 6 CMA585MS0 - Reviews

Inhoud
44 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 CMA585MS0 op Kieskeurig.nl.

Bosch oven 08-10-2020

Bosch oven

Geschreven voor: Bosch Serie 6 CMA585MS0

Goed en overzichtelijk bedieningspaneel. Oven voldoet aan onze verwachtingen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dani Elle 30-04-2020

Handige bediening

Geschreven voor: Bosch Serie 6 CMA585MS0

Aangezien we meerdere Bosch apparaten wilde kopen is onze keus op dit apparaat gevallen. De gebruiksaanwijzing heb ik toch wel vaker erbij genomen omdat er veel functies aanwezig zijn. Onze ervaring is bij de hetelucht dat hij niet zelf uitschakelt en door blijft warmen, waardoor toch regelmatig onze baksel,afbak broodjes en pizza's te zwart werden. Je moet in de buurt blijven en regelmatig opletten en zelf uitzetten. Dit vinden wij een nadeel. Hij warmt meest aan achterzijde. De rubberen pootjes van het rooster zijn snel stuk/ ingebrand waardoor metaal op metaal contact maakt en je vaker vonken ziet komen. Het product is niet zoals we verwacht hadden.

Minpunten

• bakt op hoge temperatuur, zelf lager instellen
  • temperatuur stopt niet na timer instelling
  • rooster zijn onhandig

Martien 09-02-2020

Perfect

Geschreven voor: Bosch Serie 6 CMA585MS0

Fijn om mee te werken voor zowel oven als stomen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Pieter 04-02-2020

Top combi-oven/magnetron

Geschreven voor: Bosch Serie 6 CMA585MS0

Erg fijn apparaat. Eenvoudig in gebruik en werkt super. De speciale pizza-stand is erg fijn aangezien de kinderen zelf graag pizza's maken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 08-01-2020

Tevreden

Geschreven voor: Bosch Serie 6 CMA585MS0

Werkt goed na een half jaar gebruik. Duidelijk bedieningspaneel.
Wel raar dat bij elke keer magnetron gebruik de ventilator laat draaien voor een bepaalde periode. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]