Siemens CN878G4S6

Bekijk alle Inbouw magnetrons

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CN878G4S6 op Kieskeurig.nl.

Marjan 28-10-2018

Mooi vormgegeven Siemens Combi Magnetron

Geschreven voor: Siemens CN878G4S6

Ideale Combi Magnetron welke eenvoudig te bedienen is middels de voorgeprogrammeerde mogelijkheden. Het toevoegen van stoom is tevens een mogelijkheid tijdens het bakken.
Handig: de Wifi mogelijkheid laat ons weten dat de kinderen (weer) thuis zijn ;)

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Vele bak- en opwarmmogelijkheden
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Magnetron te gebruiken nadat oven afgekoeld is

marianne_bas 25-12-2017

Goede resultaten met de bakken met stoom

Prima oven.
Handig in gebruik. Makkelijk in te stellen combinatie van bakken met stoom of bakken met magnetron.

rolienwegdam 31-10-2017

Fantastische aanwinst!

Geschreven voor: Siemens CN878G4S6

We hebben sinds kort in onze nieuwe keuken deze oven geplaatst, meteen gebruikt en hij bevalt geweldig goed: we hadden het veel eerder moeten doen!

lola007 29-09-2017

Geweldige combinatie!

Geschreven voor: Siemens CN878G4S6

Wat een fantastische oven met magnetron. Ideaal voor een druk gezin, koekjes bakken met de kinderen... een fluitje van een cent met de baksenor.

PPvD 27-09-2017

Hadden we veel eerder moeten doen

Geschreven voor: Siemens CN878G4S6

Nu een aantal weken in gebruik en dit is echt een gigantisch verschil met de vorige Combi magnetron.
Dit is een volwaardige oven met magnetronfunctie en stoomtoevoeging.
De automatische schoonmaakfunctie werkt inderdaad ook boven verwachting.
De gerechten zijn ook veel sneller klaar en smakelijker dan uit de oude oven.
Homeconnect is ook een aardige feature.

geek_chef 03-09-2017

High-end microwave/oven with some geek features

Geschreven voor: Siemens CN878G4S6

If you have some money to spend and would like to experience some of the state of the art cooking technology in limited space, this is device for you.
Installation is easy, and automatic baking and cooking sensor work well. Configuring an app takes a couple of attempts, but is much quicker then for some other smart home products. This oven will not cook for you on its own, but it will make definitely the whole experience more enjoyable. However, be sure to keep the user manual on hand, as you will need to go back to it a couple of times in order to be able to use all the functionality of the device correctly.
As a minus point, the user interface for pre-configured meal programs (and receipts) in both the device and in the app are based on a very limited number of terms/keywords, so do not expect the app search functionality to be of much use - you need to find yourself the most similar food category or make some guesses...

Stephanie2017 30-08-2017

Luxe apparaat

Geschreven voor: Siemens CN878G4S6

Nu 1 week in bezit. Er zijn zoveel instellingen mogelijk, super. Tot dusver bevalt de stoomfunctie erg goed. Die had ik niet in mijn vorige combi oven. Vrij prijzig.

Henk 05-07-2017

mooi en veelzijdig

Geschreven voor: Siemens CN878G4S6

we hebben de oven nu bijna een week, maar deze kent ontzettend veel mogelijkheden. De bediening is eenvoudig.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • informatief display
  • mooi
  • te bedienen en te bewaken middels app.

Bremerdijk 30-03-2017

Makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Siemens CN878G4S6

We hebben dit apparaat gekocht bij aanschaf van onze nieuwe keuken. Zeer makkelijk te bedienen, vooral vanwege de gerechten die er in staan. Zo hoef je alleen maar aan te tikken wat je in de oven hebt staan en het gewicht aan te geven en binnen no-time is het klaar. Echte aanrader, ook vanwege de kerntemperatuurmeter.

Lozano 08-05-2016

Great product

Geschreven voor: Siemens CN878G4S6

We have been cooking with this oven for about 1 month and so far it has proven to be an excellent product. Both the microwave and the oven are easy to use. The food is perfectly cooked so far!

Paes 04-05-2016

Mooie eye-catcher in onze nieuwe keuken

Geschreven voor: Siemens CN878G4S6

Wat een functie's ! Geweldig apparaat. Nu ca twee weken in gebruik en we beginnen eraan te wennen. Alles werkt net even iets anders als dat we gewend waren.

Wim60 17-02-2016

Geweldige bakoven/magnetron

Geschreven voor: Siemens CN878G4S6

Wij hebben vorige maand deze bakoven/magnetron gekocht en zijn er enorm tevreden over. Het is niet de goedkoopste, maar door de Home Connect app erg makkelijk te bedienen. Door de lage inbouw (onder onze inductiekookplaat) moet je relatief diep bukken om hem in te stellen. Nu doen we het gerecht erin, deur dicht (soft close...geweldig) en instellen met de telefoon. Deze Home Connect app is een extra die zijn geld zeker waard is. Op de bank zitten en op je mobiel zien hoever de appeltaart is.......ideaal. Snel voorverwarmen is echt snel voorverwarmen. Binnen een paar minuten op temperatuur. We moeten hem nog verder uitproberen, maar een appeltaart en broodjes bakken met stoom is heerlijk. Regenereren (een reeds bereide maaltijd met stoom opwarmen) duurt langer dan met de magnetron. Vanwege de tijd zijn we nogal eens geneigd eerder een maaltijd met de magnetron klaar te maken dan te regenereren. Schoonmaken is een fluitje van een cent. Van binnen is hij helemaal glad, ideaal. Pyrolyse hebben we nog niet gebruikt. Alles bij elkaar een absolute aanrader.

Juknies 14-11-2015

Mooi apparaat!

Geschreven voor: Siemens CN878G4S6

Tevreden over onze nieuwe oven. Al van alles erin klaargemaakt, cake, ovenschotels, pepernoten, broodjes, pizza etc. Allemaal top! Stoomfunctie maakt de cake nog lekkerder. De voorgeprogrammeerde programma's maken het nog eenvoudiger. Erg blij mee!