Candy MIC 256 EX - Reviews

Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)
Inhoud
25 liter

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

6,3

UTR030 31-03-2010
  • Product maand in bezit

6,3
Ik heb deze inbouw magnetron nu een maand in gebruik en hij bevalt prima. Het was in het begin zonder gebruiksaanwijzing even goochelen met de instellingen maar opzich kan je er met een paar keer proberen goed uitkomen zonder boekje.

De magnetron op vol vermogen werkt perfect. De oven warmt ook goed op echter niet de graden die het zouden moeten zijn. 200 graden is bijv. in de praktijk 170/180 graden, daarom stel ik hem altijd 10% hoger in dan staat aangegeven!

Design is niet bijzonder maar het rvs is mooi om te zien. Makkelijk schoon te houden mits je de juiste schoonmaakspullen hebt.

Over de duurzaamheid kan ik weinig zeggen. Het apparaat is in september gekocht door de makelaar en ik zelf heb hem nu een maand in gebruik...

Apparaat wordt geleverd met een glazen ronde magnetronplaat en een hoogstaand rooster!

Jo Vloet 28-02-2016

Ook wij hebben deze magnetron. prima bevallen Tot 5 jaar na de aanschaf. Toen is de magnetronfunctie uitgevallen. Dit is toch wel erg snel,,,,,!!!!!!!