De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM676GBS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mark 19-07-2022

Goede prijs / kwaliteits verhouding

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Siemens combi-oven is zeer praktisch en makkelijk te bedienen. Kwaliteit zeer goed. Bediening zeer eenvoudig met diverse mogelijkheden. Zeer geruisloos.

Anne 24-11-2021

Ideale oven/magnetron

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handige bediening middels draaiknop. Keuzemenu overzichtelijk. Snelle opwarmfunctie ideaal. Ook schoonmaakactie scheelt veel poetswerk. Enigste minpuntje is dat instellen van de tijd met seconden gaat. Je moet de knop dan wel vaak ronddraaien. Maar dit weegt niet op tegen alle andere kwaliteiten. Absoluut aanrader.

JoLo 28-10-2021

Perfect apparaat

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven magnetron is een perfect apparaat met een prachtig desine.

Woortman 11-09-2021

Teleurstellend

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is mijn tweede oven en weer dezelfde problemen, foutmelding 8020

Rene N. 06-07-2021

Super combimagnetron oven Siemens

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Wij hebben de combimagnetron over gekocht samen met een stoomoven, ook van Siemens (HS636GDS2/91) Geweldige combinatie van twee ovens waarmee je het beste van magnetron en stomen kan combineren. Super gebruiksvriendelijk, menu is gemakkelijk door te lopen en stil in gebruik.

Pluspunten

• Mogelijkheden menu
  • Zelfreinigend
  • Bij 4 Siemens inbouwapp. 3 jaar garantie

Zweedse kok 28-12-2020

Mooie compacte oven...met pyrolyse!

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Op zoek naar een nieuwe oven kwam ik op deze iQ700 oven uit.
Mooi, goed ontworpen apparaat met een duidelijke bediening en ik ben fan van de pyrolyse-reinigingsfunctie!

Past erg mooi in de keuken, mooi brede binnenkant vergeleken met mijn vorige oven. Ik heb nog niet alle functies geprobeerd, maar wat ik er tot nu toe mee doe, doet 'ie goed. Warmt ook veel sneller op dan m'n oude oven.

Wat mij betreft de grootste pluspunt aan deze oven is de pyrolyse reiningsfunctie. Aangekoekte resten verbrand je hiermee waardoor je ze naderhand alleen wat as hoeft te verwijderen. Ik wil nooit meer anders! Ja, je ruikt het wel als de oven aan het reinigen is, maar dat weegt niet op tegen de voordelen.

Pluspunten:
- bouwkwaliteit
- pyrolyse (!)
- snel opwarmen
- mooi design

Minpunten:
- luchtjes tijdens pyrolyse (hoort erbij)
- afwerkstrip aan de onderzijde moet je apart bestellen
- timer (via de draaiknop) die ik als kookwekker gebruik gaat eerst in seconden, wat betekent dat je in het begin veel moet draaien om een tijd in te stellen

Noeska 21-12-2020

IQ700 - Heerlijke oven

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een combinatie van magnetron en oven met zelfreinigende functie. Was even wennen in het begin omdat de oven een uur lang bezig is met reinigen maar bij het open doen ligt er alleen wat as wat je kan wegvegen en alles is schoon. Enige nadeel is het instellen van de tijd. Draaiknop en maar draaien totdat je de tijd hebt. Gelukkig stel je dit niet vaak in.

Jeannette 02-11-2020

De oven van mijn dromen!

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ontzettend blij met mijn nieuwe oven; wat een mogelijkheden, wat een ruimte, wat een gemak. Er is een hele nieuwe wereld voor me open gegaan! En nog te ontdekken, zoveel functies, echt een geweldig apparaat met eindeloze mogelijkheden.

Sandra 28-10-2020

fijne compacte combi oven/magnetron

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] doet zijn werk prima. ruime keuze aan instellingen. blij met de pyrolyse reiniging.

Kenneth 08-09-2020

iQ700

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Niet blij met deze apparaat. Om een simpel 1 minuut opwarmen met de microwave moet je eerst aan zetten, druk op scherm menu, druk op watts, druk op scherm tijd, draai, draai, draai het knopje elke 10 seconds to vanaf 1 minuut tot 2 minuut dan klik op start. zo veel intoetsen. Helaas ik liever mijn oud Siemens combi veel beter.

Trees Israel 19-06-2020

(Ver-)draai(d) knopje

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat is qua wèrking oven en magnetron een perfecte opvolger van de Siemens HB86P.70 waarvan ik afscheid moest nemen. Ik ben alleen totaal nìet gecharmeerd van die draaiknop waarmee ik de keuzes moet maken voor diverse functies en het stellen van de kookwekker. Vreselijk ontwerp, niet gebruikersvriendelijk. Daarom geef ik toch niet het maximum aantal sterren. Waarom niet gewoon bij het oude gebleven Siemens?

Debbie 20-05-2020

Geweldige combimagnetron

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heeft veel functies en maakt het bakken een stuk simpeler. Nog erg tevreden ook na een lange tijd

Paul 06-05-2020

Hadden we eerder moeten doen...

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik twijfelde of ik onze oude combi oven moest laten repareren. Omdat hij echter nooit echt goede baksels opleverde, toch ook een studie gemaakt voor een nieuwe en bij dit model uitgekomen. En wat zijn we blij met deze combi oven, het is nu eindelijk een feest om te bakken. Ook de schoonmaak functie werkt nog beter dan verwacht. Ik kan verder geen minpunten bedenken van deze oven, hij is snel warm, stil en eenvoudig te gebruiken. Ik kan hem warm aanbevelen.

B v G 26-04-2020

Geweldig

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne oven. Makkelijk in gebruik door het menu waarin je bereidingswijze al voor geprogrammeerd staat. Mogelijkheid dit aan te passen. Snel voor verwarmd. Makkelijk schoon te houden ook met t programma. Magnetron krachtig en ondergeschikt aan de oven waardoor je echt goede oven hebt, maar ook combi kunt bereiden. Wij gebruiken hem zeer intensief en zijn zeer tevreden.

Jan K 08-04-2020

Geweldige ervaring

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hadden een 20 jaar oude combimagnetron, en wat is deze oven dan een verademing. Hij kan veel, hij doet veel, en is in staat om zichzelf te reinigen!

Ron 02-03-2020

Geweldige oven

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Wat een geweldige oven is dit. Het koken is weer zo leuk geworden! Duidelijke display met allerlei mogelijkheden, heel duidelijk leesbaar en allemaal goed te snappen. Kippetje gegrild, pizza gebakken, ik kreeg veel complimenten over hoe lekker het was. Wat een vooruitgang vergeleken met mijn oude oven.
Ik heb de oven iets hoger geplaatst en het is erg leuk en mooi om het ligt te zien branden. Leuk ook om de cake te zien rijzen.
Ik heb ook een magnetron functie in de oven. Die doet het ook prima. Effectief en snel opwarmen en ontdooien.

Pluspunten

• Zeer effectieve oven die gewoon alles kan
  • Mooi uiterlijk en leuk om naar te kijken.
  • Duidelijke display en goede gebruiksaanwijzing

Minpunten

• Geen.

Evelien 03-01-2020

Fantastische aankoop

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldig apparaat waarbij de functies eindeloos zijn te noemen.Gerechten gaan sneller en zijn gelijkmatig gebakken/warm waar ze in de oven ook staan.En wat voor mij echt zo fijn is...de automatische schoonmaak functie wat een uitvinding is dat zeg.Met één druk op de knop een schone oven.

Daniel83 12-05-2019

Super praktisch en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Nu een maand in gebruik en hij bevalt erg goed. Makkelijke bediening met een handig menu waardoor de meest gebruikte functies zo te starten zijn.

Anoniem 10-05-2019

Erg mooi design en kwaliteitsproduct

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Dit is mijn 3e magnetron/combioven van Siemens in 30 jaar de techniek staat natuurlijk niet stil en dat is ook te merken deze nieuwe heeft weer veel nieuwe snufjes zoals snel voorverwarmen en een prachtig werkend digitaal menu en ook optisch gezien een strak design.
De pyriolitische werkt erg goed na gebruik oven weer btandschoon

Henkes 04-05-2019

Mooi design, makkelijk te reinigen

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Mooi design, makkelijk te reinigen maar vergeleken met mijn vorige Siemens nu toch wat meer toetsen in moeten drukken voor sommige programma’s, maar het zal wel even wennen zijn.