Siemens CM676GBS1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM676GBS1 op Kieskeurig.nl.

GreeBraadslee 13-12-2018

Super combimagnetron

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Na mijn vorige combimagnetron van siemens die 22 jaar dienst heeft gedaan weer een siemens aangeschaft. De bak en braad resultaten zijn perfect. Veel handige snufjes waaronder de schoonmaak dmv pyrolyse. Dit heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb ook de inbouwstrip erbij aangeschaft, zodat de combimagnetron perfect aansluit.

Monique1963 02-05-2019

Super oven

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Wij hebben de oven nu ruim een week en zijn al helemaal happy, wat een super apparaat. Hiervoor hadden wij ook een Siemens bakoven, maar deze heeft alweer zoveel veranderingen.
Zo is de nieuwe ontzettend snel op temperatuur waardoor de gerechten nog sneller klaar zijn.
We hebben deze oven ook gekozen voor het reinigingsprogramma, dit nog niet gebruikt trouwens.

Koos S 20-02-2019

SIEMENS Magnetrons CM676GBS1

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Reeds een aantal weken in huis. Door aanpassingen in keuken de oven pas een week in gebruik.
Alle functies getest en werken perfect. Een prima oven/magnetron waar je op kan vertrouwen. Een aanrader!

gerard1908 30-11-2018

Alles er op en er aan!

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Dit is onze tweede combi oven/magnetron van Siemens en ook deze bevalt weer erg goed. Er zitten veel verschillende programma's op en handige tips met bakstanden voor verschillende gerechten. Zeer tevreden!

Elsa A 12-01-2018

Fantastische combioven

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Een fantastische oven, helemaal uit deze tijd. Het menu is uitgebreid en zeer eenvoudig te bedienen. De vormgeving is prachtig en het display helder en overzichtelijk. Veel goed doordachte programma's voor de bereiding van een grote variëteit aan gerechten. En reinigen is een koud kunstje. Ik hoop dat deze weer net zo lang mee gaat als mijn vorige Siemens oven.

Eric 03-08-2017

Super combioven, prettig om mee te werken

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Ik werk er nu ongeveer 4 weken mee en ben er erg blij mee. Geweldige combioven met zeer veel functies en zeer gemakkelijk in de omgang mede door en zeer duidelijke handleiding. Prachtig vormgeving en voldoende ruimte om 2 grote schalen kwijt te kunnen. kortom een goede keuze geweest.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • zeer makelijk te bedienen

Minpunten

Maria 22-02-2017

de perfecte combi

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

We hebben deze gekozen vanwege de combinatie prijs/kwaliteit. De gebruiksmogelijkheden en programmakeuzes zijn zeer doordacht. De handleiding en bediening zijn erg gebruiksvriendelijk. Het pyrolyse-systeem is een uitkomst. Dit apparaat maakt onze verwachtingen volledig waar.

Linda 30-01-2017

Eindelijk weer heerlijk eten!

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

De nieuwe oven voldoet enorm aan alle verwachtingen.
Hij heeft hele simpele logische knoppen. De instructie is makkelijk te begrijpen. Er is een uitgebreide handleiding met veel praktische tips. De vormgeving is prachtig. Een juweel in je (nieuwe) keuken. De oven is heel goed schoon te maken te maken. Een echte aanrader!

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • mooi van vormgeving
  • verwarmt en verhit perfect

Eric50 12-01-2017

Veel mogelijkheden en gemakkelijk in gebruik

Mooie styling
Gebruiksvriendelijk
Touchscreen
Voorgeprogrammeerde gerechten
PyrolyTische functie erg handig om het apparaat schoon te houden

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Touchscreen
  • voorgeprogrammeerde gerechten

Stefan 27-12-2016

Touchsreen, uitgebreide programma's, heerlijke pizza's

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Zeer content met onze oven. De bodem van de pizza is heerlijk dankzij de speciale pizzastand. Het menu van de oven is gebruiksvriendelijk en heeft een touchscreen.

Pluspunten

• Pizzastand
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

Rene N. 06-07-2021

Super combimagnetron oven Siemens

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

Wij hebben de combimagnetron over gekocht samen met een stoomoven, ook van Siemens (HS636GDS2/91) Geweldige combinatie van twee ovens waarmee je het beste van magnetron en stomen kan combineren. Super gebruiksvriendelijk, menu is gemakkelijk door te lopen en stil in gebruik.

Pluspunten

• Mogelijkheden menu
  • Zelfreinigend
  • Bij 4 Siemens inbouwapp. 3 jaar garantie

Zweedse kok 28-12-2020

Mooie compacte oven...met pyrolyse!

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Op zoek naar een nieuwe oven kwam ik op deze iQ700 oven uit.
Mooi, goed ontworpen apparaat met een duidelijke bediening en ik ben fan van de pyrolyse-reinigingsfunctie!

Past erg mooi in de keuken, mooi brede binnenkant vergeleken met mijn vorige oven. Ik heb nog niet alle functies geprobeerd, maar wat ik er tot nu toe mee doe, doet 'ie goed. Warmt ook veel sneller op dan m'n oude oven.

Wat mij betreft de grootste pluspunt aan deze oven is de pyrolyse reiningsfunctie. Aangekoekte resten verbrand je hiermee waardoor je ze naderhand alleen wat as hoeft te verwijderen. Ik wil nooit meer anders! Ja, je ruikt het wel als de oven aan het reinigen is, maar dat weegt niet op tegen de voordelen.

Pluspunten:
- bouwkwaliteit
- pyrolyse (!)
- snel opwarmen
- mooi design

Minpunten:
- luchtjes tijdens pyrolyse (hoort erbij)
- afwerkstrip aan de onderzijde moet je apart bestellen
- timer (via de draaiknop) die ik als kookwekker gebruik gaat eerst in seconden, wat betekent dat je in het begin veel moet draaien om een tijd in te stellen

Noeska 21-12-2020

IQ700 - Heerlijke oven

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een combinatie van magnetron en oven met zelfreinigende functie. Was even wennen in het begin omdat de oven een uur lang bezig is met reinigen maar bij het open doen ligt er alleen wat as wat je kan wegvegen en alles is schoon. Enige nadeel is het instellen van de tijd. Draaiknop en maar draaien totdat je de tijd hebt. Gelukkig stel je dit niet vaak in.

Jeannette 02-11-2020

De oven van mijn dromen!

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ontzettend blij met mijn nieuwe oven; wat een mogelijkheden, wat een ruimte, wat een gemak. Er is een hele nieuwe wereld voor me open gegaan! En nog te ontdekken, zoveel functies, echt een geweldig apparaat met eindeloze mogelijkheden.

Sandra 28-10-2020

fijne compacte combi oven/magnetron

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] doet zijn werk prima. ruime keuze aan instellingen. blij met de pyrolyse reiniging.

Kenneth 08-09-2020

iQ700

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Niet blij met deze apparaat. Om een simpel 1 minuut opwarmen met de microwave moet je eerst aan zetten, druk op scherm menu, druk op watts, druk op scherm tijd, draai, draai, draai het knopje elke 10 seconds to vanaf 1 minuut tot 2 minuut dan klik op start. zo veel intoetsen. Helaas ik liever mijn oud Siemens combi veel beter.

Trees Israel 19-06-2020

(Ver-)draai(d) knopje

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat is qua wèrking oven en magnetron een perfecte opvolger van de Siemens HB86P.70 waarvan ik afscheid moest nemen. Ik ben alleen totaal nìet gecharmeerd van die draaiknop waarmee ik de keuzes moet maken voor diverse functies en het stellen van de kookwekker. Vreselijk ontwerp, niet gebruikersvriendelijk. Daarom geef ik toch niet het maximum aantal sterren. Waarom niet gewoon bij het oude gebleven Siemens?

Debbie 20-05-2020

Geweldige combimagnetron

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heeft veel functies en maakt het bakken een stuk simpeler. Nog erg tevreden ook na een lange tijd

Paul 06-05-2020

Hadden we eerder moeten doen...

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik twijfelde of ik onze oude combi oven moest laten repareren. Omdat hij echter nooit echt goede baksels opleverde, toch ook een studie gemaakt voor een nieuwe en bij dit model uitgekomen. En wat zijn we blij met deze combi oven, het is nu eindelijk een feest om te bakken. Ook de schoonmaak functie werkt nog beter dan verwacht. Ik kan verder geen minpunten bedenken van deze oven, hij is snel warm, stil en eenvoudig te gebruiken. Ik kan hem warm aanbevelen.

B v G 26-04-2020

Geweldig

Geschreven voor: Siemens CM676GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne oven. Makkelijk in gebruik door het menu waarin je bereidingswijze al voor geprogrammeerd staat. Mogelijkheid dit aan te passen. Snel voor verwarmd. Makkelijk schoon te houden ook met t programma. Magnetron krachtig en ondergeschikt aan de oven waardoor je echt goede oven hebt, maar ook combi kunt bereiden. Wij gebruiken hem zeer intensief en zijn zeer tevreden.