Siemens CM676G0S6 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens CM676G0S6 op Kieskeurig.nl.

Leom 17-11-2016

Variospeed oven met wifi

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Na een week is het apparaat eenvoudig te bedienen. Echter het instellen van de tijdsduur van bijv de oven is bewerkelijk. Dit vind ik het enige minpuntje van het apparaat. Via de app gaat dat vele male sneller en eenvoudiger. Zo zou het ook moeten kunnen zonder app. De wifi maakt het verschil.

R van der Post 16-12-2020

wereld oven

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn oude oven was na 16 jaar stuk, en heb toen een goedkope japanner aangeschaft. Deze zou het zelfde werken als mijn oude oven, beter zelfs.
Nou daar trap je in zag er gelikt uit, mooie magenetron. Prima dacht ik
Binnen twee weken heb ik deze oven terug gestuurd wat een drama, hij ging stuk, kwam niet op temperatuur, en de magenetron was een ramp.
Toen zag ik deze oven, zag er ook gelikt uit, met wifi, en magnetron en oven.
Dit apparaat, werd netjes thuis bezorgd , aan gesloten en gelijk gebuikt voor mijn eerste baksel in deze oven, aarbeienslof. Deze kwam er uit zonder zwarteranden, goed gegaard en mooi van kleur. Ik dacht ok, kan hij ook nog meer? Ja hoor kijk naar de foto's en beoordeel. Of ik blij bent met deze Siemens oven? JAAAAAAAAAAA. Het is teveel om allemaal op te noemenwat de oven combi kan, opwarmen is snel, en soms helemaal niet nodig de intiligente men's zijn zo samen gesteld dat deze oven goed en snel je resultaat geeft. Koop ik nog een japanner NEEE. Ja er zit Wifi op, heel erg handig, ook met bakken grillen en zelfs stomen kan je er mee, Ik hoor jullie nu denken, stomen maar dat zit niet in dit apparaat, dat klopt, maar als je een bakje heet water naast je te bakken product zet, en je begint met bakken stoomt het bakje lekker over je broodjes, of gewoon brood, en geeft een heerlijke korst. Ik zou nog uren over mijn IQ700 kunnen praten, maar probeer het zelf eens uit, deze oven is dubbel dwars zijn geld waard. Even voor de zwart denkers, ik wordt niet betaald voor deze regels. Ik ben gewoon erg gelukkig met mijn Siemens Oven. een dikke 10 zijn geld waard.

Ronrods 13-10-2020

Een geweldige aanwinst

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn enorm blij met deze overn/magnetron en hij is zoveel sneller warm dan onze oude oven, hij is een heel stuk groter terwijl hij in hetzelfde gat is ingebouwd, hij is makkelijk te begrijpen en goed te bedienen. Er zijn wel een paar dingetjes waar we tegen aan lopen dus vandaar geen 5 sterren. Het is lastig om de timer snel in te stellen. Soms moet je enorm veel vooruit (of juist teruguit) draaien om bij je gewenste tijd te komen. De koppeling via de telefoon wordt niet vaak gebruikt, eigenlijk het meest om een boodschap te krijgen dat iets klaar is. En hij blaast redelijk hard naar voren zijn lucht uit tijdens het programma, maar ook een hele tijd na het programma. We hebben gemerkt dat deze ingekort kan worden door een klein beetje de deur open te laten maar ja dat gaat bijna niet bij een zelfsluitende deur. Dus we zijn er zeer zeker blij mee en gebruiken hem dagelijks een aantal keren.

Richard 20-10-2020

Werking

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenvoudig in gebruik en zeer veel mogelijkheden

HLDekker 04-10-2020

Veelzijdige oven

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Paar maanden in gebruik en er is niets op aan te merken. Veel combinaties mogelijk qua bereiding en bediening intuitief en makkelijk. Zeer aan te raden!

R van der Post 01-10-2020

Sprakeloos

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bijzonder sterk product. Alles werkt zo makkelijk. Taart, Brood, Koekjes, Appelbollen, werkelijk alles wat je kan en wil bakken lukt. Ook ontdooien, verwarmen, combi bakken echt super. Ik ben er erg blij mee. een dikke 10 voor de Siemens iQ700 Oven magnetron

M. Hellingss 21-09-2020

Siemens iQ700 Compacte oven met magnetron

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] A while after having purchased my full steam combination oven last year, my old siemens microwave of 20 years stopped working, thus it was time to replace it. I decided to keep to the brand Siemens which had served me well over the past 20 years, therefore I went ahead and bought the CM676G0S6 iQ700 compact oven with microwave. I have had this now for a little over 2 months, and am very pleased with its performance so far. I am now able to use the Vario speed functionality, which cuts cooking time in half. Although I am still trying out various recipes, I can say that baking an apple pie is a breeze now. There is no hit and miss any more with this Siemens oven - It calculates the cooking for you. I am very pleased with my purchases from Siemens and would recommend this brand to anyone from beginners to professional cooks.

PVogel 21-07-2020

top oven!

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer complete oven. Makkelijk in de bediening. Prima bakresultaat. Kortom een topoven.

C Goedhart 14-07-2020

A Must Have

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze combi oven-magnetron bespaart je heel veel tijd door de voorgeprogrammeerde kook en bak programma's. Heb je een druk leven, dan is het zeker aan te raden. Het zelfreigingsprogramma is een zeer grote aanwinst.

Goedhart 16-03-2020

Het gemak in huis

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met deze oven is het gemak, van koken, bakken, braden....etc een genot in huis

Anoniem 27-10-2019

gebruiks beoordeling

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] werkt gewoon perfect en doet wat die moet doen

Tennislady 31-05-2019

Geweldige oven met magnetron

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Deze oven met magnetron ziet er super mooi uit en is een aanwinst in onze keuken. De oven is binnen 5 minuten op temperatuur en erg makkelijk in gebruik. Echt een aanrader.

Anoniem 28-05-2019

mooi uitgevoerd design staat sjiek in de keuken.

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Prachtig apparaat en je kunt er heel veel mee. De wijze van instellen op oven en magnetron is prima maar ook de andere functies zijn geweldig. Oa recepten. Ben er heel blij mee en hij doet het perfect. Dankjewel siemens

Nelusb 24-04-2019

Mooi design en veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Prachtig apparaat met veel mogelijkheden.
De bediening is intuitïef en daardoor erg eenvoudig.
De voorgeprogrammeerde bakinstellingen maken het nog makkelijker.

Gertlich 04-02-2019

Jaren eerder moeten doen.

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Intussen al vaak gebruikt. Jaren lang gebruik gemaakt van een magnetron met een ovenfunctie en dan is dit een heel verschil. Simpel effectief het werkt gewoon zoals het moet en dan nog ietsjes beter.

Martin161 12-01-2019

Wat een gemak en precisie

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Sinds een paar weken in huis en ik kan niet anders zeggen dan wat een geweldig makkelijke oven. De bediening is kinderlijk eenvoudig en intuïtief. Het mooie grafische menu zegt alles. Recepten staan gewoon klaar en via HomeConnect is het kinderspel om de die heerlijke cake af te bakken. Even dat brood ontdooien ook geen punt. De kracht van de magnetron is prima. Ook de hete lucht functie en boven -en onderwarmte zijn precies en gelijkmatig. Ik raad de oven zeker aan voor iedereen die het gemak wil van een mooie oven om te zien en de gemakkelijke functies die deze te bieden heeft.

Guido47 05-01-2019

Geweldige combi magnetron oven

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Hadden al een Siemens combi magnetron die zeer goed functioneerde maar was na 15 jaar intensief gebruik aan vervanging toe. Deze nieuwe combi magnetron werkt beter, sneller en is daarnaast ook nog middels een app te bedienen. Zeer tevreden met dit apparaat dat compleet aan onze verwachtingen voldoet.

liesvanzef 28-12-2018

wat een makkie!

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

begin december deze oven gekocht. De gebruiksaanwijzingen waren super duidelijk. De bediening van de oven is ook enorm eenvoudig. Een kind kan de was doen...!
Zelfs mijn man is nu in staat de oven te bedienen. Bof ik even!

Noyo 24-12-2018

Super oven

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

In november gekocht. Al heel veel gebruikt. Ook verschillende manieren van bereiden gebruikt. Werkt SUPER.

FJC1 16-12-2018

Wat een heerlijk apparaat om mee te werken!!

Geschreven voor: Siemens CM676G0S6

Super apparaat wat precies doet wat ik ervan verwacht. Altijd een perfect product bij zowel de oven- als magnetronfunctie. Perfecte uitvinding is de uitschuiflade.